Alfa omegayı kucağına alarak odaya gitdi. Tek eliyle kapıyı açıp içeri girdi. Ayağıylada kapıyı kapatdı. Hyunjin Felixi sert bir şekilde yatağa itdi. Felix acıyla inledi. Kontrol hyunjinde değildi alfa kontrolü ele almışdı. Ve karşısındaki omegayı parçalayacakdı. Hyunjin felixin üstüne çıkıp dudağına yapışdı. Sert ve tutkulu bir şekilde öpüyordu. Felix karşılık vermek de zorlanıyordu. Alfası çok sert becericekti onu bunu biliyordu. Ama engel olmuyordu. Alfasına teslim ediyordu kendini. Hyunjin felixin dudağındna ayrılıp boynuna geçti. Beyaz teni parçalayacakmış gibi öpüyor ve emiyordu. Felix inlemekten başka birşey yapmıyordu.
"Ahhh"
Hyunjin felixin boynunu emerken bir yandan da elini felixin tişörtüne götürmüş parçalayarak yırtmışdı. Biraz doğrulup kendi üstündeki gömleği çıkarmış rastgele bir yere atmışdı. Ardından kendisine bakan pembe göğüs ucunu ağzının içine alarak ıslatmaya başladı. Diğerinide parmakları arasına alıp sıkıştırıyordu. Felixin hassas noktalarından biriydi bu yüzden ekstra inliyordu.
Hyunjin felixin sol göğüs ucunu ağzı arasına almış emiyor arada da ısırıyordu. Bununla işi bitince diğer göğüs ucuna da aynı işlemi uyguluyordu. Göğüslerinden yalayarak pantolonunun beline kadar indi. Pantolondan bile belli olan şişliği görünce hırladı ve pantolonun düğmesini kopararak çıkarıp bir kenara atdı. Ardından kendi pantolonunu çözdü ve bir kenara atdı. Ardından felixin belinden ayak parmak ucuna kadar yalayararak ve öperek yol çizdi. Elini felixin boxerına atıp çıkardı ve yine rastgele bir yere atdı. Felixin başının hizasına gelerek dudaklarına bir öpücük kondurdu. Ve omuzlarından tutarak felixi yüz üstü yatırdı. Felixin ellerini tek eliyle sabitleyip başının üstünde tutdu. Açıkta kalan beyaz omuzlara öpücük konduruyordu. Omuzundan sırtının bitiş yerine kadar öpücükler kondurdu. Kalçasına gelince elini felixin ellerinden çekip felixin ellerini serbest bıraktı. Felixin elleri hemen çarşafı buldu.İki eliyle kalça yanaklarını avuçuna alıp sertçe sıkıp bıraktı. Bununlada felixden inleme kazandı.
"Ahmm"
Elleriyle felixin kalça yanaklarını ayırıp başını deliğine yaklaştırdı. Diliyle darbeler vuruyordu. Dilini felixin deliğine sokup ileri geri hareket etdiriyordu.
"Ahhh hyunjin-ahh"
Bir süre hareketlerine devam etdikden sonra başını çekip iki parmağını felixe uzatdı. Felix parmakları ağzının içine alıp ıslatmaya ve emmeye başladı. Hyunjin parmaklarının hazır olduğunu düşününce felixin ağzından çıkarıp felixin gözlerine bakarak biraz da kendi yaladı. Felix bu görüntü karşısında titrek bir nefes alıp gözlerini kapatdı. Hyunjin işaret parmağını felixin deliğini gönderdi. ileri geri hareket etdirip ikinci parmağınıda gönderdi. Ve makas hareketleri etmeye başladı. Parmaklarını çıkarmadan felixin üstüne eğilip boynuna öpücükler kondurdu. Kulağına kadar yalayarak yol çizip kulak memesini dişleri arasında çekiştirip bıraktı. Üçüncü parmağını da felixin içine gönderdiğinde artık hazır olduğunu anladı. Parmaklarını çıkarmasıyla felix boşluktaymış gibi hissetdi. Hyunjin eliyle penisini kavramış bir kaç kere çekiştirmiş ve felixin deliğine konumlamışdı. Daha ucunu sokmasıyla felix çığlık atarak inlemiş nefes nefese konuşmuşdu.
"Alfammhh dur har....hareket etme"
Alfa omegasının dediğini yapıp bir süre hareket etmedi.
"Tamam hareket et"
Aldığı emirle yavaşça penisinin devamını sokmaya başladı. Yarısına gelince felixden bir çığlık daha koptu. Hyunjin felixin alışması için biraz bekledi. Felix kalçasını hyunjine ittirdiğinde hyunjin mesajı anlamış ve işine devam etmişdi. İleri geri hareket ediyor penisini en ucuna kadar sokuyordu.
"Alfammhhh"
Hyunjin felixin inlemesinden daha da tahrik olup hızlanmaya başladı. Bulduğu noktayla felixin çığlık atması bir olmuşdu.
"AHHHH"
Hyunjin vuruşlarını oraya yapmaya başlamışdı. Hyunjin elini felixin penisine atmış çekiştirmeye başlamışdı.
"Hyunj..hyunjin geleceğimmhhhh"
Hyunjin parmağıyla felixin penisinin ucunu kapatmışdı. Felix hissetdiği sızıyla acıyla inlemişdi.
"Beraber geleceğiz güzelim."
Bir kaç vuruşdan sonra hyunjin geleceğini hissedip felixin içinden çıkmış, parmağını da felixin penisinin ucundan çekmişdi. İkisi aynı anda boşaldıklarında hyunjin sırtını yatak başlığına dayamış. Gözlerini kapatarak derin nefes alan omegasına bakmışdı. Hyunjinin felixe bakmasıyla felix de hyunjine bakmışdı. Felix hyunjinin gözlerindeki arzuyu görünce, yerinden kalkmadan yavaşça kafası hyunjinin penisine gelecek şekilde yaklaşmıştı. Hyunjinin penisini minik eliyle kavramış bir kaç kez çekmişdi. Penisin ucuna minik bir öpücük kondurup ucunu ağzına almıştı. Hyunjinin eli felixin saçını bulmasıyla felixin başını kendine bastırmamak için zor duruyordu. Felix hyunjinin penisinin ağzına ala bildiği kadarını alıyor ala bilmediği kısımları eliyle çekiştiriyordu. Felixin dişlerin hyunjine değmesiyle hyunjin tıslamış ceza olarak felixin saçından tutduğu eliyle onu kendine bastırmışdı.
"Dişlerini değdirmeme konusunda seni uyarmıştım omegam."
Felix boğazına dokunacak kadar giren penisle öğürmek istese de bunu yapmamış dişlerini değdirmeden devam etmişdi. Hyunjin diğer elini felixin deliğine götürerek. Bir parmağını içine sokmuş ve hareket etdirmeye başlamışdı. Daha 5 dakika önce içinden çıkmasına rağmen felix hala dardı.
"Sikeyim! Hala darsın! Deliricem."
Hyunjin ikinci parmağını da gönderdiğinde felix hem inliyor hemde ağız işi yapıyordu. Hyunjin kendini felixin ağzına itdiğinde itaatkar bir sesle konuştu.
"Adımla inle bebeğim."
"Hyunjin-ahhh"
Hyunjin tıslayarak felixin ağzına boşalmışdı. Felix ağzındaki menileri zevkle yutmuşdu. Hyunjinin parmakları içinden çıkmasıyla kendini yana atarak derin nefes alıyordu. Hyunjinde aynı şekilde. Bu böyle devam edince hyunjin felixe dönmüşdü. Felix de ona bakınca, gözleriyle kucağını göstermişdi. Felix mesajı anlamışdı. Bir tur daha istiyordu. Felix ikiletmeden yerinden kalkıp hyunjinin kucağına yerleşdi. Biraz doğrularak elini hyunjinin penisine atmış kendi deliğine konumlamışdı. Hazır olunca yavaşça içine almışdı. Alışınca zıplamaya başlamışdı. Hyunjin ona yardım etmek adına ellerini beline koymuştu. Felix ne kadar hızlı olsada hyunjin bunu hızlılık saymıyordu.
"Omegam? Bu kadar mı hızlısın?"
Felix hyunjin dedikleriyle etkilenip hırslanıyordu. Bu yüzden elinden geldiği kadar hızlanmışdı. Zevk noktasına hissetdiği vuruşlarla o noktaya doğru zıplamaya başlamışdı. Hyunjin elini felixin penisine atmış çekmeye başlamışdı. Felix bir süre sonra hyunjinin karnına doğru boşladığında hyunjin hala boşalmamışdı. Bu yüzden felix zıplamayı kesip hyunjinin penisine oturdu ve ileri geri hareket etmeye başlamışdı. Bununlada hyunjinden yüksek inlemeler kazanıyordu. Hyunjin bir süre sonra dayanamamış felixin içine boşalmışdı. Felix hyunjinin penisini içinden çıkarmadan hareketlerini durdurmuş. Kafasını hyunjinin göğüsüne koyarak derin nefesler almaya başlamışdı.
"Hyun yoruldum..."
Hyunjin duyduklarıyla felix görmese de sırıtmışdı. Çünkü gece daha yeni başlıyordu...
*****
Bence bu kadar yeter
yorum sınırı dolmamış ola bilir ama bu benim için engel değil asıl gereken oy yorum zaten alıp başını gidiyor (41 kere maşallah)
Umarım beğenmişsinizdir smutu
yarın yarışım var şans dileyin
sizi seviyorum bebeklerim, şimdiden teşekkürler 💖💖
Diğer bölümde görüşmek üzere
kendinize iyi bakın, hyunlixle kalın
İyi geceler 💕
Sınır;45 oy 70 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koruyucu alfa|Hyunlix omegaverse
RomanceOkulun alfaları tarafından zorbalanan omega Felix, Onu zorbalardan koruyan alfa Hyunjin Düz yazı📝 Ara-sıra texting📱 Omegaverse, Boy x Boy👨👨👧👦 !Femlix! Angst değil!💫 23.01.2024