Hyunjin-Felix
Hyunjin
bebeğim nereye kayboldun iki dakikada
ne güzel öpecektim
kaçmasaydın
Felix
ya öpücem ayağına
çok tatlısın deyip ısırıyordun
napsaydım 🥺🥺
Hyunjin
ama kaçınca daha tatlı göründün
bu yüzden yicem seni
Felix
ya!
yemek değilim ben!
Hyunjin
yaa bak sen böyle yaptıkça daha da yiyesim geliyor
çok tatlısın offf
Felix
ayh biliyorum 💅🏻💅🏻
Ama bu yemen gerektiğine gelmez😡
Hyunjin
dayanamıyorum ama ben napim
neredesin bebeğim
Felix
hayır gelme ısıracaksın dimi
Hyunjin
ısırmıcam yicem|
hayır ya öpücem seni özledim
Felix
tamam o zaman müzik sınıfındayim koş hemen
Hyunjin
uçuyorum
*****
Hyunjin telefonunu kapatıp cebine koydu. Ve hızlı adımlarla müzik odasına doğru gitmeye başladı. Bu okulda ikinci günleriydi. Hala anormal bir şey yaşanmamıştı. Dün Woojinin çetesini bir kez görmüş sonrasında görmemişlerdi. Bu gün ise hiç görmemişlerdi. Etraf sakindi. Bu içlerine şüphe düşürsede çok dikkkate almamaya karar vermişdiler.
Alfa müzik odasının önünde durduğunda burnuna gelen çilek kokularıyla gülümseyip gözlerini kapatarak kokuyu içine çekti. Omegasının kokusu onu sakinleştiriyordu. Bir anlık da olsa dünyadan kopmasına sebep olacak kadar etkiliydi. Gözlerini açıp yavaşça kapıyı açtı. Gözleri koca sınıfda omegasını aradı. Camdan dışarıyı izleyen omegasını görünce geldiğini fark etmediğini anladı. Bu yüzden aynı yavaşlıkta biraz daha sessiz bir şekilde kapıyı kapatıp omegasına yaklaştı. Arkasından sarılıp kafasını boynuna yakın gelecek şekilde omzuna koydu.
Felix belindeki kollardan ve burnuna dolan kokudan alfasının geldiğini anlayıp ellerini karnında buluşan ellerin üzerine koyup alfasına yaslandı. Hyunjin felix gibi rahatlatıcı feromonlar yayıyordu. Felix burnuna dolan feromonlarla gülümseyip gözlerini huzurla kapatdı. Hyunjin kaşlarını çatıp hafif sahte kızgınlıkla konuştu.
"Felix? Her sana sarılana karşılık mı veriyorsun?"
Felix gözlerini açmadan cevapladı alfasını.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koruyucu alfa|Hyunlix omegaverse
RomanceOkulun alfaları tarafından zorbalanan omega Felix, Onu zorbalardan koruyan alfa Hyunjin Düz yazı📝 Ara-sıra texting📱 Omegaverse, Boy x Boy👨👨👧👦 !Femlix! Angst değil!💫 23.01.2024