Omegaverse nedir?

1.5K 113 73
                                    

Selamm, bu bir bölüm sayılmaz. Duyuru, bilgilendirme artık ne düşünmek isterseniz o olsun. Fice yeni başlayanlar için Omegaverse dünyası hakkında bazı bilgiler vericem. Çünkü bazılarınız ne olduklarını bilmiyor ve zorluklar yaşıyor. Çok uzatmadan geçelim.

☆☆☆☆☆

•Omegaverse nedir?

-Omegaverse dünyası bizim dünyamızla neredeyse aynıdır. Nasıl ki bizim dünyamızda insanlar kız, erkek, yetişkin, bebek ve ya yaşlı vb. olarak ayrılıyorsa omegaverse dünyasında böyle ayrılmalar vardır.

-Omegaverse dünyasında her bir türün kendi kurdu vardır. Bu dünyada insanlardan farklı olarak feromon anlayışı oluşmuştur.

•Feromon ne demek?

-Feromon türlerin kendilerine ait salgıladıkları bir kokudur. Her türün kendine özgün kokusu vardır. İstedikleri zaman feromonlarını durdura, istedikleri zamansa feromon salgılaya biliyorlar. Türlerin kızgınlık döneminde ise feromon durdurmak çok zor ola biliyor.

•Kızgınlık ne demek?

-Kadınlar nasıl ki regl oluyo, kızgınlıkta onun gibi birşey. Türler kızgınlığa her ayın malum gününde giriyorlar. Bu zaman arzuyla doluyorlar. Eşleri olmayan türler için bu çok daha zor geçiyor. İlaç alarak kızgınlıklarını bastıra bilirler. Ama tabii ki bu bir yerden sonra zararlı oluyor. Genelde kızgınlıkta omegalar daha fazla acı çekiyor. Çünkü alfalar kızgınlıklarını eşlerini bulmadıkları zaman başka omegalarla geçire bilirler. Ama omegalar bunu yaparsa isimleri kirlenir.

•Omega ne demek?

-Omega alfalara kıyasla dış görünüşü daha cılız, tatlı ve narin olanlara söylenir. Bazen dış görünüşle alakası olmaya biliyor. Ki bu zaten türün bedeniyle oluşmuyor. Daha çok içindeki kurdu yani omegasıyla alakalı oluyor. Kız erkek farketmeksizin hamile kala bilirler. Omegaların feromonları daha çok tatlı bir kokuda olur. Omega eğer olduğu bedeni ele geçirip kontrolü eline alırsa omeganın gözleri sarıya döner.

•Alfa ne demek?

-Alfalar daha güçlü, iri yapılı bedenlerdir. Daha çok omegalarla eşleşirler. Kızgınlık zamanı korunmadan omeganın içine boşalırsa omegayı hamile bırakırlar. Omegaları kendilerine mühürleye bilirler. Feromonları daha çok sert ve erkeksidir.

•Mühür ne demek?

-Türler bir birleriyle ruh eşi çıkabilirler. Ruh eşi oldukları zaman belli yerlerinde çiçekleri çıkar. Alfalar omegasına kendisinden başka birisinin dokunmasını istemediği için birliktelikleri zamanı omeganı şah damarından ısırarak onu kendisine mühürlerler. Omegalar da alfalar için bunu yapa bilirler. Mühürlenen eşler bir birlerinden başka birine dokunurlarsa mühürlerinin acıdıklarını hissederler. Bu acı uzarsa her iki tarafın ölmesine yol aça bilir.

☆☆☆☆☆

Huh yoruldum yazmaktan😶‍🌫️

Ne bilgim varsa döktüm valla

Hadi şimdi olduğunuz yerden devam edin💖

Sizi çoook seviyorum, kendinize iyi bakın, Hyunlixle kalın💗

İnsta;starmy8787

Koruyucu alfa|Hyunlix omegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin