2

1.3K 40 6
                                    

A: Önünüze bakmanız gerektiğini sanırım benim söylememe gerek yok.

K: Üzgünüm sadece küçük bir kaza bir dahakine daha dikkatli olacağım inşallah.

A: İnşallah.

Arabama bindim ve yola devam ettim.

Keremden,

Son zamanlarda performanslarım çok düşük. Takım arkadaşlarımın yaptıkları atakları mahvediyorum. Şut çekemiyorum. Gelen topları kaleye gönderemiyorum. Kısaca bir sürü eksiğim var. 2021 yılında az daha kümeye düşecek olan koskoca Galatasarayı küme düşmekten kurtardığım halde çoğu taraftarlar bunları görmezden geliyor ve oyun görüşüm olmadığını söylüyorlar. Beni takımda istemiyorlar. Oysa ben çok çabalıyorum çok uğraşıyorum ama sonuç hüsran. İyi gün taraftarları sadece yanlışlarımı görüp doğruları es geçiyorlar. Benim yerimin anadolu takımları olduğunu söylüyorlar. Özellikle sosyal medyadan çok küfür ve hakaret alıyorum. Evet bunlar çokça görülen şeyler ama benim bunlara dayanacak takatim kalmadı. Bu sosyal medya çok korkunç bir yer gerçekten. Ben sık sık girmem zaten takım arkadaşlarım hikaye paylasmissa ekleme yaparım genelde giriş amacım o dur. Hatayspor maçı sonrası dmden bana bir sürü hakaret dolu küfür geldi çoğunluğu 'evini bulurum seni *** yaparım' gibi ben artık bunları görmekten bunalmış durumdaydım telefonda gelen mesajları okuyorken yanımda halil gördü.

H: Hayırdır kardeşim neye bakıyorsun. Sıkma canını düzelecek herşey yola girecek takma bunları. Biz neler gördük geçirdik. Ama çok rahatsizsan iyi bir avukat tutalım mahkemeye kadar ilerletelim bu işi.

K: O kadar uzatmanın anlamı yok ya bence hepimize geliyor böyle mesajlar. Bu tür mesajları hak etmemek için çalışmalıyım.

H: Kerem yemin ediyorum eziksin kardeşim. Yüzüne söylemek gibi olmasın ama. Nereye kadar susacaksın böyle.

K: Tamam kardeşim aynen öyleyim hadi işine bak kanka.

H: İyi be bende sensiz çıkışta eve giderim.

K: Yemin ederim mız mız bebekler gibisin ya


Psikolojim yerle birdi ve asla düzelecek gibi durmuyordu. Ben sıkı çalışan biri olduğumu düşünüyorum ama maalesef çoğu taraftarımıza bunu iletemiyorum. Küfürler telefonuma yağmaya devam ediyor. İstersem manchester'a istersem başka bir kulübe atayım iyi gün taraftarları olarak adlandırdığımız bazı insanlar en ufak hatamda beni azar manyağı yapıyor. Farkındayım geçen sezon gibi değilim henüz ama ben hala çabalıyorum. Mesela yaşıtım veya benden küçük biri büyük avrupa takımlarına gidince çok mutlu oluyorum. Örnek arda... Ardayla milli takımdan çok iyi anlaşırız henüz on sekiz olmasına rağmen o da benim gibi çabalıyor. Geleceğinin parlak olduğunu hepimiz biliyoruz. Koskoca real madirde gitmiş sonuçta değil mi? Keremde koskoca Galatasarayı küme düşmekten kurtarsın üstüne taraftarlardan "Galatasaray'a layık değil." yorumları alsın. Keşke şu şutlarımı düzeltebilsem...

Bana küçüklüğümden beridir küçük Messi diyorlardı ve bunu bu sezon dışında hep söylerlerdi. Şimdi taraftarlarımızdan 'yerli messi' benzetmesi alamamam beni üzüyor. Ya da ne bileyim kader diyip geçmem mi lazım. Sonuçta sadece bir futbolcuyum kafama fazla takıyorum galiba.

Takımda son zamanlarda iyice içe kapanık olmaya başladığımı farkettim nelsson,morutan'dan bir farkım yok gibiydi. Arada halille yunus enseme vurup kaçıyorlardı konu açmaya çalışıyorlardı ama maalesef kerem aktürkoğlu burada da umutsuz vaka...

Hani insanın içinde artık hiçbir şey yapma isteği olmaz ya, dersin ki bir yere çekileyim kimse beni rahatsız etmesin o türden birşeydi bu.

Artık hiçbir şey yapmak istemiyordum resmen o hayatım dediğim futbol bile bana o kadar uzak geliyordu ki gün boyu çalışmama rağmen ben kendimi bu spora ait görmüyordum. Çok halsizim ve bunalımdayım. Çoğu şey ağır geliyor ve kafama takmamam gerektiğini de biliyorum. Ama... Ne çareydi ki...
Herşeyi fazlaca kurcalayıp çok düşünüyorum kendimi yetersiz ve boş görüyorum. İnsanların başardığı şeyleri görünce imrenmekten başka bir şey gelmiyor elimden. Galatasaray benim hala hayatım... Ama ben Galatasaray'ın hayatı mıyım? Bilemiyorum artık. Takımda yunus ve halil dışı,lucas icardi ve mertens vardı iyi anladığım şimdi ise günaydın dışında konuşma ihtiyacı duymadıkça konusamiyorum bile. Hayattan yaşama hevesi alınmış birinin önüne dünyayı sersen ne olur ki? Elinin tersiyle itse bile gıkını çıkarmaya hakkın yoktur.

Sanırım evet...

Halil haklıydı. Bu cümleyi kurmam ne kadar doğru bilmiyorum ama benimde artık herşeyi düzene sokmam lazımdı. Bomboş bir kariyerim olsun istemiyorum. Galatasaray gibi büyük bir kulüpte "yedek oyuncu" olarak tanınmak istemiyorum. İlk 11de olmak için daha fazla kendimi zorlayıp çalışacağım ve bu hakaret ve küfürlerin karşılığını vereceğim. Kendimden çok emin konuştum ilk defa.

Acaba beni neler bekliyor?

O Beni Anladı || Kerem Aktürkoğlu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin