"Yakıştın sanki bu mutfağa?" (hatırlayan olur mı)
"Benim mutfağım ya ondandır."
"Hadi canım şakasın."
"Yok değilim vallahi gerçeğim."
Karnımın verdiği ufak çaplı konserle kerem aç olduğumu anlamıştı ve bozuntuya vermeden 'yemek mi yesek ya çok acıktım' demişti. Ben dışardan söyleyelim şimdi kim uğraşacak dedim ve o da cevaben 'burda şef muhammed kerem dururken dışarıdan söylemek mi? Öyle olsun.' Bende 'e yiyelim bakalım şu şef abartıldığı kadar var mı?' 'vardır vardır.' diyerek mutfağa koştu.
Ben şuan sandalyede oturmuş keremin yemek yapmasını izliyordum. Bana yaptığı her eylemi açıklaması ve göstererek anlatması çok hoşuma gidiyordu açıkçası.
"Bak şimdi bunları kestim şimdi süzgeçten geçireceğim."
"Şefim yemeğin başka püf noktaları var mıdır."
"Vardır ama bu kerem usulü olduğu için herkese tarifi tamamen veremem."
"Bana da mı?"
"Sen herkes misin?"
"Değil miyim."
"Değilsin tabi."
•
Keremle konuşmamızın üzerinden yaklaşık 4 hafta geçmişti ve ne oldu bilmiyorum ama herşey karmakarışık bir hal aldı.
"Kerem bugün gelsene bana."
"Beraber midye yeriz."
"Hem seni çok özledim
"Baksana oğlum."
"Ama sende çok naz yapıyorsun.""Daha fazla yazmasan?"
"Neden ki?"
"Daha fazla konuşmayalım bu beni rahatsız ediyor."
"Tamam istediğin gibi olsun. Allah'a emanet."
'Sorun nedir diye sordum artık seni istemiyorlar neden? Olduğun kişi yüzünden çok sessizmişsin. Seninle iletişim kuramadıklarını ve senin çok zor biri olduğunu düşünüyorlar. gerçekten şok olmuştum. oldukça kişisel bir şey gibiydi. Çünkü kerem yüzüme karşı bir şey söylememişti. asla bir sorun olmamıştı. kendi başıma odamda kalmıştım. kimseyi rahatsız etmemiştim. her şey yolundaymış gibi el sallayıp bana veda etmişlerdi. sonra da beni artık istemediklerini bildirmişlerdi. Şuanda salonda oturmuş hayatımı sorguluyordum.'
Ablam aradı onunla konuştum ve bana magazinden birkaç haber gösterdi. Keremle benim çekilmiş fotoğraflarım ve altında beni gömen koskoca bir yazı. Resmen kibarca benim para peşinde koştuğumu insanları kullandığımı yazmışlardı. İyide beni benden iyi tanıyamazlardı ki çünkü ben ne bilinen bir oyuncuyum ne çok sevilen bir şarkıcıyım ne de çok ilgi gören bir fenomenim. Ben öyle tanınan birisi değildim. Belli ki keremde şüpheye düşmüş ve benimle konuşmak istememişti.
Keremden,
Hava yağışlıydı ve bugünde okan hoca antrenman yapmamıza izin vermemişti. Bugünü aseyle geçirmek isterdim tam Instagrama girmiştim ki ana sayfama ben ve asenin fotoğrafı vardı. Benim için sıkıntı değildi de ase için olabilirdi. Diyerek düşünmüştüm ama haber iyi değilde garipti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O Beni Anladı || Kerem Aktürkoğlu
FanfictionBenim en sevdiğim söz, senden duyduğum bendir