Ya kızım sen deli misin? Ne alaka siz?
Abla bir sus Allah aşkına ya birşey olduğu yok. Sadece fotoğraf çekmek istedim.
Elinde telefon yok ama?
Ya niye beni sorguya çekiyorsun.
Ben ablayım çünkü.
Bak sen.
Fotoğraflar ve videolarımız düşmüştü direkt magazine. Neden düştüğünü de tahmin edeceğiniz üzere o futbolcu çocuğa ben değil,o bana selam verdi ve fırsat bu fırsat hemen video yakalamışlar. Ablamda sabahtan beri ondan rahatsız ediyormuş beni.
A: Ya kaç yıllık kardeşine bile inanmıyorsun yazıklar olsun sana gaye hanım.
G: Güvenmiyorum değil, ne olduğunu bilmek istiyorum sadece.
A: Abla en fazla ne olabilir? Futbolla benim uzaktan yakından bir bağlantım yok. Tanımıyorum da kendisini zaten.
G: Ondan takipleşiyorsunuz.
A: Takipleşiyorsunuz derken?
G: Gerizekalı kız çocukta seni takip ediyor.
A: Ney
Telefondan hoparlöre geçip hemen Instagrama baktım. Ve evet beni takip ediyordu ve postumu da beğenmişti. Telefonum kırk yıllık olduğu için mesajlar kısmı yüklenene kadar cinnet geçirdim. Aynen de düşündüğüm gibi yazmıştı. İyide bu beni nasıl buldu? Numaramı kaydettiyse bulmuş olabilir diye düşündüm.
@keremakturkoglu
Selam
Dün tanışmıştık hani
Gerçi tanışmak denilirse tabii :)00.38
Evet hatırlıyorum sizi. Kerem bey
05.49
Siz ve bey demeyelim lütfen. Rahatsız hissettiriyor beni.
Bu arada günaydınlar benim gibi erkencisin sanırım.
Pekala kerem.
Sana da günaydın.
Aslına bakarsan öyle olmadı pek bugün izinliyim ve ablamın beni boş bir nedenden uyandırası gelmiş.
Ablanla mı yaşıyorsun?Hayır beni çok kez aradı ondan uyanmak zorunda kaldım.
Whatsapptan yazsam sıkıntı olur mu?
Hayır olmaz.
WP
Ben şimdi antrenmana dönsem iyi olacak ki biraz daha oturursam okan hocanın neler yapacağını tahmin bile edemeyiz.
Pekala daha sonra konuşuruz.
05********* adlı numara "Golcü" olarak değiştirildi.
05********* adlı numara "Sarı kız"
olarak değiştirildi.Bir diğer bakış açısından,
Hayatımda ilk defa bir kıza kendi isteğimle selam verip selamını aldım. İşin garip yanı şu ki bir anda telefon numarasını isteyecek duruma geldim. Ben normalde böyle birisi değilimdir. Ama Allah'ın işi işte. Yediğim yüreği sindiremeden asenanın birde numarasını alıp kaydettim ve direkt Instagram hesabı karşıma çıktı zaten. Hesabı gizliydi ama profilinde samiyende çekilmiş bir fotoğraf vardı. Yanındaki kişide arkadaşıdır galiba(gaye) istek gönderdim ve mesaj yeri açık olduğu için hemen havalı bir giriş yapmamın gerektiğinin farkındaydım.
Salondan tavsiye almak için birisini çağırdım sadece kazımcan geldi. Düşünün o kadar bataklıkta bir durumdayım ki benden küçük çocuktan iletişim tavsiyesi alıyorum. Hemen kıza aşık olduğum kanısına varmayın. Ben aşık olma yetimi kaybettim maalesef 2 yıl önce. Denemekte istemiyorum. Sadece bir arkadaşım olsun isterim.
Girişlerim ultra havalı olduğu için kimsenin kaldıramayacağını biliyordum (selam yazmak dışında hiç bir özelliğim yok.)
Ka: Abi naptın ya benden habersiz neden yazıyorsun?
K: Ya başka nasıl giriş yapabilirdim acaba istek yolladığım anda yazmam gerekiyordu.
Ka: Kim dedi abi gerçekten bu işlerde çok beceriksizsin kusura bakma ama
K: Allah Allah paşama bak sen daha 20-21 yaşında tecrübeli girişci
Ka: Tecrübeli değilim ama nasıl davranacağımı biliyorum.
K: O ne demek o?
Ka: Ya abi boş çene yapacağımıza yazsana birşey selam yazıp bırakmışsın.
K: Birşey daha mı yazmam gerekiyor?
Ka: Ver abi şu telefonu bana
K: Al yaz çok bilmiş seni
Ka: Gecenin bu saati yazmak doğru mudur ya?
K: Ya yaz sen birşey olursa bende birşey yazarım Allah Allah
Ka: Allah aşkına sen birşey yazma abi.
K: Of tamam cancığım en iyi sen bilirsin.
H: Selamünaleyküm noluyo burda?
Ka: Halil abi bence hiç bulaşma çünkü çıkamazsın içinden.
H: Hayırdır inşallah noluyor?
Ka: Abi hak şim-
1 yeni mesajınız var
K: Ne oldu kim yazdı o mu yazdı ne yazdı?
Ka: Dur abi bakıyorum.
K: Ne yazmış?
Ka: Abi dur daha bakmadım
H: Ooo ne bu heyecan kim yazıyormuş bakalım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O Beni Anladı || Kerem Aktürkoğlu
FanfictionBenim en sevdiğim söz, senden duyduğum bendir