"Ya nerdesin kızım sen saatlerdir seni arıyorum."
"Kocaya kaçtım."
"Ben gayet ciddiyim yalnız ve bu koca lafını niye açtın ki?"
"Sen ciddisin? Allah Allah bak sen."
"Bana cevap ver ne yapıyorsun kaç saattir."
"Eve adam attım kerem niye rahatsız ettin bizi?"
"Ne diyorsun ya."
Kapıyı kapatıp içeri aldım keremi. Salona geçti. Elinde montuyla ayakta,benim salona girmemi bekledi. Her yeri ıslaktı saçları birbirine yapışmış ve alnındaydı. İçeri girdim. Kerem saçlarını arkaya attı.
"Saatlerdir arıyorum seni neden açmıyorsun? Aklıma neler geldi bir bilsen..."
"Neler geldi bakalım?"
"Nerde şu telefonun sesini açta haber alabilelim senden."
"Sesi açık zaten balkonda dizi izliyordum. Sakin ol."
"Bu soğukta balkonda?"
"Ya of kerem şimdi ablama dönüşme de."
"Ablana değilde başka birşeye dönüşeceğim şimdi."
"Balkonun camı kapalı ve orda kendime yatak yaptim. Ayy kerem görmen lazım harika olduu."
"Ya bak sen ben meraktan kırk takla atayım hanımefendi bana hala yatak dizi diyor."
"İstersen sende gel ama önce saçlarını kurula."
"Neden? Böyle beğenmez misin beni?"
"Az önce bana soğuk cart curt dedin şimdi de konuyu nereye çekiyorsun. Keyfin bilir kerem."
"Beğenmezsin yani? İyi ben gideyim daha fazla rahatsızlık vermeden."
"Ya kerem sen ciddi misin? Ben her türlü beğenirim seni. Ama bana güzel gözükmek için ıslanmana falan gerek yok hasta olma yeterli."
"İstediğim cevaptı."
Tebessüm ettik birbirimize ben balkona giderken keremde banyoya saçını kurutmaya gitti, gittiği gibi de banyodan keremin sesi yükseldi. "Asena bana yardım etmeyecek misin?" Banyoya koştum. Kerem banyoda aynanın karşısında sağ eliyle hafif çıkmış sakallarına elini sürüyor kafasını sağa sola çeviriyordu. "Bende yakışıklı adamım sanki. Beni alan yaşadı." Güldüm bana döndü sonra tekrar önüne döndü. "Sen al sen yaşa bence." Kahkaha attım. "Elimde patlamasın sonra." Bana döndü. "Sen bana çürük mal mı diyorsun?" Aaaa hiç olur mu "Yok canım sana öyle gelmiştir." Arkamı dönüp havlu çıkaracakken kolumu çekti. "Senin dilin fazla uzadı sanki? Yok eve adam attım, kocaya kaçtım falan?" Aramızda 5 cm bile yoktu. "Birşey mi ima ediyorsun asenacığım? Sıradaki eve atacağın kişi ben miyim? Ya da kaçtığın o koca ben miyim?" Geri çekildim. Bu kadar romantizm yeterli. "Sanırım ima etmiyorum. Ama araştırılmasında fayda var." Kerem saçlarını kurulamama izin vermedi elimden havluyu çekti. "Sen neden benden uzaklaşıyorsun sürekli?" Uzaklaşmak mı hadi ordan! "Öyle mi yapıyormuşum?"
-
Keremle balkonda dizi izlerken telefonumdan üst üste gelen mesaj sesleriyle dikkatimiz dağıldı. Kerem, masadan telefonumu aldı.
054*******0
Geliyor musun yarın?
Ona göre ayarlayalım saati
Bak kızım bu senin son şansın
Ya gelirsin ya da sen bilirsin :)
Ben sana iyilik yapıyorum
Umarım karşılığı da olur bunun?"Bu kim asena?" Kerem elinde telefonumla bana mesajları gösteriyordu. Kereme bunu anlatmakla anlatmamak arasında kaldım ve anlatmama taraftarı olup konuyu dağıtmalıydım. "Off tanımıyorum dünden beri yazıyor yok onunla tanışacakmışım yok onunla çıkacakmışım falan engelledim engelledim yine yazıyor." Kerem kafasını salladı, telefonumdan da numarayı engelleyip bana döndü. "Bunu bana neden söylemedin? Üstelik sen avukat değil misin baksana şunun icabına?" Diziyi durdurdum bende kereme döndüm. Kerem arkamda uzandığı için kafamı yastıktan kaldırmam gerekti. "Abartılacak birşey değil bu, daha kötülerine rastlamıştım." Saçlarımı, önüme düşmemesi için tişörtümün içine sıkıştırdım. "Senin için sıkıntı değil ama ben,sana böyle yazılıp rahatsız edilmeni istemiyorum umarım sende beni anlıyorsundur?" Anladım dermişcesine kafamı salladım. "Asena üstelik sana bir şey diyeceğim. Sen bana neden bu kadar uzaksın? Niye hiçbir şeyini bana anlatmıyorsun? İçini benden önce barışa döktün. Benim yerime barış rahatsız olsaydı sen yine aynı tepkiyi verir miydin acaba? Hem ben merak ediyorum barışla ne konuştunuz? Neden artık o kadar yakın değilsiniz. Ne dedin?" Bilgisayarımın ışığı sönünce balkondaki hafif yanan ışık eşliğinde kavga edecektik belli ki. "Kerem asıl sen bana uzaksın. Ben sana hala güvenemiyorum kerem. Bana bunun nedenini bence sormamalısın. Ben içimi senden önce neden barışa açmışım git barışa sor ve ne konuştuğumuzun ne önemi var şuan birlikteyiz işte." Gözlerini kapatıp derince nefes aldı. "Öyle olsun asena. Bugünlük birbirimizin kalbini kırmaya değmez." Tokamı kolumdan çıkarıp saçımı topladım. "Her neyse kerem ben uyuyacağım. Gideceğin zaman salonun camını kapatırsın. Kalacaksan da gel oda hazırlayayım." Ayaklandıgını fark edince ablamın odasına doğru yürümeye başladım. Arkamdan kerem geliyordu. "Senin odan yasak mı ya?" Arkamı döndüğümde dip dibeydik. "Sende iyi alıştın." Elleri saçlarıma ufak ama yandiririci dokunuşlar yaparken kendisi de "Alıştıranlar sağolsun" diyerek tüm herşeyi bana yükleyerek konudan ayrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O Beni Anladı || Kerem Aktürkoğlu
FanfictionBenim en sevdiğim söz, senden duyduğum bendir