Bab 3 : Hujan

4.9K 55 1
                                    

"Ehh Embun, kenapa dengan kamu ni?" Soal Selamat sebaik melihat buah hatinya berada di hadapan rumahnya dalam keadaan kebasahan.

"Kenapa abang Selamat tidak bagitahu abang sudah pulang ke kampung?" Soal Embun.

"Abang baru tiba di rumah petang tadi, tidak sempat untuk memberitahu Embun. Abang ingat besok saja abang bagitahu Embun. Kenapa Embun meredah hujan untuk datang ke rumah abang?" Selamat ingin tahu.

"Embun ada perkara penting untuk berbincang dengan abang." Ujar Embun.

"Perkara penting apa yang Embun cuba bincang sehingga sanggup meredah hujan lebat dan petir pada malam ini?" Soal Selamat.

"Embun sebenarnya..." Belum sempat Embun menghabiskan kata-kata, tiba-tiba guruh berdentum dengan kuat.

Akibat terperanjat, Embun terus melompat dan memeluk tubuh Selamat. Ketika itu jugalah Selamat menyedari tubuh Embun sedang menggigil. Mungkin kerana gadis itu kesejukan dek dibasahi hujan.

"Embun tunggu sini sekejap ye." Ujar Selamat.

Lelaki itu kemudian beredar daripada ruang tamu, lalu terus memasuki bilik tidurnya. Seketika kemudian beliau keluar dengan membawa tuala. Beliau terus mengelap tubuh Embun yang kebasahan.

"Apa perkara yang Embun nak bincang dengan abang?" Selamat kembali menyoal Embun sambil mengelap tubuh gadis itu.

"Bapak nak jodohkan Embun dengan Idris anak orang kaya Sulaiman." Embun berterus terang.

"Apa, nak jodohkan Embun dengan Idris? Kenapa boleh jadi macam ni?" Selamat seperti tidak percaya dengan apa yang didengarinya.

"Embun pun tak pasti apa yang bapak pikirkan, tapi Embun dapat tahu bapak banyak berhutang dengan orang kaya Sulaiman. Embun rasa bapak gunakan Embun untuk langsaikan hutangnya." Jelas Embun.

"Kenapa boleh jadi macam ni? Habis tu macam mana dengan hubungan kita?" Selamat inginkan kepastian.

"Kita lari jauh dari sini." Embun memberi perancangan.

"Embun sudah gila kah? Sebagai seorang askar, abang tak boleh lakukan perkara itu." Selamat menolak idea Embun.

"Tapi itu sahaja cara yang kita ada untuk kekalkan hubungan kita. Abang ada cara lain kah?" Embun inginkan kepastian.

"Biar abang jumpa dengan bapak Embun dan pujuk dia untuk restu hubungan kita." Cadang Selamat.

"Jangan abang, bapak Embun seorang yang sangat tegas. Bila dia sudah buat keputusan, tiada siapa yang boleh ubah." Jelas Embun.

"Habis tu, apa lagi yang perlu kita buat sekarang ini?" Selamat inginkan kepastian.

"Seperti yang Embun cadangkan tadi, kita lari dari sini. Sebelum kita lari, Embun ingin minta sesuatu daripada abang." Pinta Embun.

"Apa yang Embun inginkan?" Selamat ingin tahu.

"Apa kata kita bersenggama seperti tempoh hari. Embun tak mampu lagi menahan nafsu Embun." Embun berterus terang.

"Embun sudah gila kah? Sudah abang bilang apa yang kita lakukan tempoh hari adalah satu kesilapan. Berzina adalah salah satu dosa besar di sisi ugama." Tegas Selamat.

"Kali ini saja Embun inginkan. Selepas ini, kita hanya akan lakukan selepas kita sah menjadi suami isteri. Embun terpaksa redah hujan lebat malam ini demi mahu abang memenuhi kehendak batin Embun." Rayu Embun.

Selamat sebenarnya sudah berjanji dengan dirinya tidak mahu lagi mengulangi kesilapan tempoh hari. Beliau tidak mahu melakukan dosa besar itu buat kali kedua. Namun apakan daya imannya senipis kulit bawang.

Apabila mereka hanya berdua di dalam rumah ini, sudah pasti syaitan bersungguh-sungguh memberi hasutan. Apatah lagi dengan persekitaran yang sungguh sejuk dek hujan lebat di luar rumah.

Selamat tidak mampu menolak permintaan Embun. Beliau kemudian menanggalkan pakaian Embun yang masih lagi basah itu. Dimulakan dengan baju kurung gadis itu, kemudian kain batik gadis itu.

Setelah itu beliau menanggalkan pula kedua-dua pakaian dalam yang menutupi bahagian paling sulit Embun. Beliau kemudian mengambil tuala, lalu mengelap tubuh itu yang masih lagi basah.

Setelah tubuh Embun sudahpun kering, beliau melabuhkan tubuh gadis itu di atas tikar mengkuang yang berada di lantai. Kini beliau pula menanggalkan pakaiannya satu persatu sehingga bogel.

Kini kedua-dua mereka sudahpun tidak dilindungi dengan secebis kain pun. Selamat kemudian menghampiri Embun, lalu beliau menindih tubuh gebu gadis itu. Dicari bibir kekasih hatinya itu.

Kini kedua-dua mereka berciuman mulut dengan penuh ghairah. Setelah puas bermain dengan bibir Embun, kini Selamat turun ke bawah pula. Beliau mendapatkan dua gunung yang tergantung di dada gadis itu.

Dimasukkan puting di sebelah kanan ke dalam mulutnya, lalu beliau mula memberi hisapan ke atas puting tersebut. Manakala tangannya kini menggentel-gentel puting di sebelah kiri. Terasa puting itu semakin mengeras.

Setelah puas menghisap puting di sebelah kanan, kini beliau beralih pula ke puting di sebelah kiri. Hisapannya kini silih berganti di antara kanan dan kiri. Beliau menghisap payudara itu sehingga kedua-dua payudara itu menjadi hangat.

Setelah puas bermain dengan payudara Embun, kini Selamat beralih pula ke bahagian bawah tubuh gadis itu. Sasarannya sudah pasti adalah bahagian paling sulit yang berada di celah-celah kangkang Embun.

Dibuka luas-luas kedua-dua belah peha Embun, lalu dirapatkan wajahnya ke bahagian tersebut. Kelihatan faraj Embun ditutupi oleh bulu-bulu yang halus. Selamat tidka membuang masa, lalu mengeluarkan lidahnya.

Beliau mula memberikan jilatan ke atas faraj kekasih hatinya itu. Akibat jilatan itu, air mazi Embun mula keluar membasahi bibir farajnya. Tanpa berlengah, Selamat terus menghirup air itu dengan lahap.

"Ehem.. Arghh! Arghh!" Embun mula melepaskan erangannya dengan kuat.

Terasa sungguh nikmat apabila menerima jilatan daripada lelaki yang dicintainya itu. Sambil menikmati jilatan itu, dia mengusap-usap rambut Selamat. Ini membuatkan Selamat memberi jilatan dengan lebih laju.

Setelah puas menerima oral seks daripada Selamat, kali ini Embun pula yang akan menjalankan tugasnya. Kali ini Selamat pula berbaring di atas tikar mengkuang itu, manakala Embun duduk di celahan kangkang lelaki itu.

Dia mengusap-usap zakar Selamat, lalu mula memasukkan zakar itu ke dalam mulutnya. Perlahan-lahan kepalanya digerakkan ke atas dan ke bawah. Semakin dihisap, semakin mengeras zakar itu.

Setelah yakin zakar itu sudahpun mengeras sepenuhnya, kini tibalah masa yang dinanti. Embun mula memanjat tubuh Selamat lalu duduk di atas celahan kangkang lelaki itu. Diturunkan tubuhnya perlahan-lahan.

Zakar Selamat yang berada di bawahnya dimasukkan ke dalam lubang farajnya. Setelah keseluruhan zakar itu sudah berada di dalam farajnya, dia mula menggerakkan tubuhnya ke atas dan ke bawah.

Dihayun tubuhnya dengan pantas bagi memberi geseran yang tidak terhingga kepada dinding farajnya. Akibat hayunan tubuhnya yang pantas, kedua-dua buah dadanya berayun-ayun dengan begitu laju.

Selamat tidak dapat menahan melihat keindahan permandangan di hadapan matanya. Beliau terus menerkam payudara itu lalu meramas kedua-dua gunung itu dengan penuh geram. Terasa sungguh anjal menyentuh payudara itu.

Sungguh bertuah beliau dapat merasmikan dahulu tubuh gadis yang menjadi kegilaan semua lelaki di kampung mereka. Bukan sahaja di kampung ini, bahkan lelaki-lelaki dari luar sanggup datang ke kampung mereka hanya untuk melihat Embun.

Bersambung...

Embun KarinaWhere stories live. Discover now