Bab 6 : Malam pertama

5.5K 49 1
                                    

"Sekarang aku mahu kau sentuh zakarku." Arah Idris.

Embun menuruti lalu memegang zakar suaminya itu. Ini adalah zakar lelaki kedua yang pernah dia sentuh setelah Selamat. Namun perasaan menyentuh zakar itu langsung tidak sama dengan zakar Selamat.

Jantungnya tidak berdegup dengan kencang seperti mana apabila bersama dengan Selamat. Nafsunya juga tidak naik turun apabila menyentuh zakar itu. Terasa sangat kosong terhadap zakar suaminya.

"Sekarang aku mahu kau masukkan zakar aku ke dalam mulut kau." Arah Idris lagi.

Sekali lagi Embun menuruti lalu dia duduk berlutut di hadapan Idris. Dimasukkan zakar itu ke dalam mulutnya, lalu dia mula memberikan hisapan. Ke depan dan ke belakang kepalanya digerakkan untuk memberi oral seks.

"Macam mana rasanya bila dapat hisap zakar lelaki buat kali pertama dalam hidup kau?" Soal Idris.

Namun Embun tidak membalas persoalan itu, sebaliknya meneruskan hisapannya. Ini kerana ia bukanlah kali pertama dalam hidupnya dia memberikan oral seks kepada lelaki. Jadi dia tidak berasa janggal.

"Sekarang aku mahu kau baring di atas katil." Idris memberi arahan lagi.

Embun masih lagi menuruti arahan itu lalu berdiri. Dia kemudian terus menuju ke atas katil dan berbaring secara menelentang. Idris tidak sabar lagi lalu terus memanjat katil itu dan menghempap tubuh Embun.

Dicium dengan rakus wajah dan tubuh Embun. Setelah itu beliau mengangkangkan kedua-dua belah peha isterinya itu. Direnung alat paling sulit di tubuh Embun yang dikelilingi oleh bulu-bulu lebat.

Tanpa berlengah beliau terus mengeluarkan lidahnya, lalu mula memberikan jilatan ke atas faraj itu. Ketika itu jugalah air mazi Embun mula keluar membasahi bibir farajnya. Idris terus menghirup air itu dengan lahap.

"Begini rupanya rasa air mazi wanita." Bisik hati Idris. Beliau kemudian menyambung kembali jilatannya.

"Kau suka kan aku jilat kau punya puki?" Soal Idris.

"Aku tidak suka apa yang kau lakukan pada nonok ku." Balas Embun.

"Bohong! Jika kau tidak suka, kenapa puki kau basah seperti ini?" Idris tidak percaya.

"Itu memang normal bagi ku, bukan disebabkan aku suka apa yang kau buat." Embun masih lagi menafikan.

"Masih lagi mahu menafikan ya?" Idris kemudian memanjat katil.

Beliau tidak mahu membuang masa lagi, lalu memulakan malam pertama mereka. Ditusuk zakarnya menembusi faraj Embun, lalu beliau mula memberikan henjutannya ke depan dan ke belakang.

"Jadi macam mana, kau suka tak apa yang aku sedang lakukan ni?" Soal Idris sambil melajukan lagi henjutannya.

"Arghh! Arghh! Arghh! Aku tetap erm... tidak suka apa yang kau lakukan." Embun sedaya upaya mahu menafikan.

"Masih lagi mahu menafikan ya sedangkan mulut kau sudahpun melepaskan rengekan nikmat?" Perli Idris.

Beliau semakkin melajukan henjutannya supaya Embun tidak tapat menipu lagi. Manakala Embun menekup mulutnya kerana tidak mahu melepaskan erangan. Dia berasa malu jika Idris tahu dia menikmati persetubuhan ini.

"Sekarang aku mahu kau pula berada di atas." Arah Idris.

Beliau kemudian mencabut keluar zakarnya dari dalam faraj Embun. Kini beliau pula berbaring secara menelentang di atas katil. Manakala Embun pula memanjat tubuh lelaki yang baru bergelar suaminya itu.

Diturunkan tubuhnya perlahan-lahan, lalu memasukkan zakar Idris ke dalam lubang farajnya. Setelah keseluruhan zakar itu berada di dalam farajnya, dia terus sahaja memulakan henjutan tubuhnya.

Ke atas dan ke bawah tubuhnya digerakkan bagi memberi henjutan. Akibat henjutan itu, payudaranya bergegar dengan kuat. Idris yang berada di bawah tidak mahu melepaskan peluang, lalu menerpa payudara itu.

"Arghhh!" Kini erangan panjang dilepaskan oleh Embun tatkala payudaranya diramas.

"Kau suka aku ramas buah dada kau?" Soal Idris yang kini meramas payudara itu dengan penuh geram.

"Tidak suka." Balas Embun yang sedang menggelek dari atas.

"Kalau tidak suka, kenapa henjutan kau semakin laju?" Soal Idris yang semakin tidak keruan menerima henjutan itu.

Embun tidak membalas persoalan itu sebaliknya meneruskan lagi henjutannya. Dia juga dalam keadaan sangat ghairah meskipun melakukan persetubuhan itu tanpa ada sebarang perasaan cinta.

"Sekarang aku mahu kau tonggeng pula." Sekali lagi Idris memberikan arahan.

Sekali lagi Embun menuruti arahan daripada suaminya itu. Dia kemudian mengambil posisi dengan menonggengkan punggungnya. Manakala Idris pula pula mendatangi isterinya daripada belakang.

"Cantiknya punggung kau." Puji Idris.

Sekali lagi Embun tidak mempedulikan kata-kata suaminya itu. Idris kemudian menyambung kembali permainannya yang terhenti. Dimasukkan zakarnya ke dalam lubang faraj Embun, lalu beliau memulakan tujahan.

Ke depan dan ke belakang tubuhnya digerakkan bagi memberi impak tujahan. Sambil menujah, tangannya sempat menampar-nampar punggung Embun. Akibat tamparan itu, bergema bunyi di seluruh bilik.

"Arghh! Arghh! Arghh!" Sekali lagi erangan dilepaskan oleh Embun secara bertalu-talu.

"Kenapa, sedap kah apa yang aku lakukan?" Soal Idris yang semakin gembira menampar punggung Embun.

"Tidak sedap, sebaliknya aku dalam kesakitan." Balas Embun.

"Bohong! Kau ingat aku tak boleh beza suara rengekan sakit dan suara rengekan sedap?!" Ujar Idris.

"Jika kau tak mahu percaya aku, jadi kenapa kau masih lagi menyoal aku? Ermm..Arghh! Arghh!" Balas Embun.

"Aku sudah mahu sampai lah. Aku lepaskan dalam puki kau saja lah." Ujar Idris.

"Ikut kau lah sebab kau suamiku yang sah. Aku bukan ada kuasa pun untuk melarang kau." Balas Embun.

Tanpa berlengah, Idris terus melepaskan berdas-das air maninya ke dalam faraj Embun. Wanita itu hanya menonggeng dan membiarkan air mani lelaki itu mengalir laju di dalam lubang farajnya.

Terasa sungguh suam farajnya tatkala air mani itu bertakung di dalamnya. Setelah selesai melakukan senggama itu, kedua-dua mereka berbaring di atas katil. Jelas tertampang kegembiraan di wajah Idris.

Wanita yang sudah lama beliau cintai kini telahpun berjaya dimiliki. Berbeza dengan Embun, wanita itu kelihatan sungguh sayu dan sedih. Di fikirannya kini hanyalah ada seorang lelaki dan lelaki itu bukanlah suaminya.

"Macam mana selepas bersetubuh denganku, adakah kau mula rasa cinta padaku?" Idris inginkan kepastian.

"Jatuh cinta pada seseorang bukannya semudah melakukan hubungan seks. Kau ingat hanya dengan sekali melakukan seks, aku akan terus terbuka hati menerima kau?" Tegas Embun.

"Mungkin sekarang kau belum lagi membuka pintu hati kau padaku, tapi aku yakin sikit hari lagi pasti kau berubah. Setelah menikmati zakarku setiap malam, sudah pasti akan membuatkan kau gembira." Jelas Idris.

"Terlalu tinggi harapan kau. Jangan kecewa di kemudian hari jika kau masih lagi gagal membuka pintu hatiku." Balas Embun.

"Ya kita tengok siapa yang benar dan siapa yang salah. Kita tengok adakah aku gagal membuka pintu hati kau, ataupun kau yang akan rebah mendambakan cinta aku." Idris masih lagi dengan egonya.

Bersambung...  

Embun KarinaWhere stories live. Discover now