"Kamu celop bunga kenanga dalam air mawar tu." Arah Embun sambil menuding ke salah satu jenis bunga yang berada di situ. Ismadi melakukan apa yang disuruh wanita itu.
"Sekarang kamu sapukan bunga tu ke seluruh muka saya." Arah Embun.
Ismadi menuruti lalu mula menyapu air mawar yang berada di bunga kenanga itu ke wajah Embun. Perlahan-lahan bunga itu disapu ke wajah Embun supaya air mawar tidak masuk ke mata wanita itu.
"Saya nak tanya lah, kenapa kena lelaki yang ada teruna untuk bantu puan mandi bunga?" Soal Ismadi yang masih lagi menyapu bunga tersebut.
Saya pun tak pasti, saya ikut arahan bomoh tu je." Bohong Embun.
"Macam pelik je." Ismadi tidak mengerti.
"Sekarang kamu celup pula bunga susun kelapa tu dalam air mawar." Arah Embun lagi sambil menuding jari ke arah bunga yang berwarna putih. Dia cuba untuk mengubah topik.
Ismadi menuruti arahan itu lalu mengambil bunga berwarna putih tersebut, dan mencelupnya ke dalam gayung. Setelah keseluruhan bunga itu dibasahi air mawar, beliau mengeluarkan semula bunga itu.
"Bunga susun kelapa ni pula kamu sapu dekat leher dan bahu saya." Arah Embun lagi.
Ismadi menuruti lagi lalu mula meyapu bunga susun kelapa itu di bahu Embun. Terasa sungguh lembut kulit di bahu wanita itu. Beliau kemudian meyapu pula bunga itu ke leher jinjang wanita itu.
"Erhmm..." Kedengaran bunyi dengusan ghairah daripada Embun. Lehernya adalah kawasan yang sensitif, apabila disentuh oleh lelaki, nafsunya akan naik secara tiba-tiba.
"Puan rasa bomoh yang puan jumpa tu memang boleh dipercayai ke?" Soal Ismadi yang kini memberanikan diri menyentuh leher Embun menggunakan tangan. Terasa geram akan kelicinan kulit leher itu.
"Rasanya betul lah kot sebab saya dengar ramai dah yang berjaya dapat zuriat lepas jumpa dia." Bohong Embun.
"Takpe lah kalau macam tu." Balas Ismadi yang masih lagi mengambil kesempatan menyentuh leher Embun.
"Sekarang kamu ambil pula bunga kesidang." Arah Embun lagi sambil menuding jari ke arah bunga yang juga berwarna putih, namun bersaiz lebih kecil berbanding bunga susun kelapa.
Ismadi sekali lagi menuruti arahan daripada wanita itu. Beliau melakukan perkara yang sama pada bunga itu seperti pada bunga-bunga sebelum ini. Beliau mencelup bunfa itu ke dalam gayung yang berisi air mawar.
"Sekarang kamu sapu pula pada payudara saya." Arah Embun.
Ismadi menjadi serba salah untuk menuruti permintaan Embun. Walaupun sebelum ini beliau sudahpun pernah menyentuh payudara itu, namun beliau masih lagi keberatan. Ia bukanlah perkara yang normal.
"Takpe, sentuh je. Ini demi rawatan saya." Pinta Embun setelah melihat lelaki itu seperti serba salah.
Walaupun keberatan, Ismadi tetap menuruti permintaan itu. Beliau memberanikan diri menyapu bunga tersebut ke atas payudara itu. Berayun-ayun tangannya ketika digerakkan di atas payudara itu.
Sungguh besar dan empuk payudara itu, namun masih tetap anjal dan tegang. Ia seperti milik payudara wanita yang belum berkahwin. Beliau yakin payudara milik Embun itu jarang dihisap oleh lelaki.
"Kenapa kamu rasa bomoh yang beri arahan ni tak boleh dipercayai?" Embun ingin tahu.
"Sebab macam pelik je cara bomoh ni berubat untuk dapatkan anak. Ada ke bomoh suruh orang mandi bunga untuk dapatkan anak? Siap suruh lelaki teruna yang mandikan." Ismadi tidak percaya.
"Saya pun tak pasti, tapi saya tetap akan ikhtiar ikut arahan dia. Ini semua demi untuk mendapatkan zuriat." Balas Embun.
Dia sebenarnya risau jika Ismadi mengetahui akan penipuannya. Bomoh yang diucap itu sebenarnya langsung tidak wujud. Semua arahan tersebut hanyalah direka-reka olehnya mengikut kata Idris.
"Sekarang kamu ambil bunga tanjung tu pula." Arah Embun bagi mengubah topik perbincangan.
"Yang bunga ni nak sapu dekat mana pula?" Soal Ismadi yang kini sedang mencelup bunga tanjung itu ke dalam gayung.
"Yang bunga tu untuk diurut di sini." Embun menuding jarinya ke dalam air.
"Maksud puan dekat bahagian sulit puan tu ke?" Ismadi inginkan kepastian.
Persoalan itu diangguk oleh Embun sambil melemparkan senyuman nakal. Ismadi menjadi gementar untuk menuruti permintaan wanita itu. Selama beliau hidup, tidak pernah beliau menyentuh bahagian itu.
Walaupun beliau keberatan, namun beliau tahu yang beliau tidak boleh untuk menolak permintaan itu. Sudah pasti wanita cantik itu akan merayu untuk membantunya. Jadi mahu tidak mahu beliau terpaksa buat.
Beliau kemudian memberanikan diri untuk melakukan hal itu. Dicelup tangannya ke dalam air kolah itu, lalu mencari bahagian paling sulit Embun. Apabila sudah dijumpai, beliau mula mengusap faraj itu menggunakan bunga tanjung itu.
"Arghh! Arghh! Arghh!" Embun mula mendesah setiap kali bunga tanjung itu bergerak-gerak di celahan farajnya.
Ismadi menjadi semakin serba salah setiap kali Embun melepaskan desahannya. Beliau tidak tahu sama ada mahu menyambung lagi atau berhenti di situ. Beliau kemudian ambil keputusan untuk berhenti.
"Kenapa berhenti?" Soal Embun yang sedang menggeliat keenakan.
"Saya takut puan tak selesa." Balas Ismadi.
"Siapa cakap saya tak selesa? Saya selesa dan seronok bila kamu buat macam tu." Balas Embun sambil tangannya meramas-ramas payudaranya sendiri.
"Kalau macam tu saya sambung lagi lah ye." Ismadi menyambung kembali perbuatannya yang terhenti sebentar tadi.
Sambil menyapu bunga itu, sempat jari-jemari Ismadi meraba belahan faraj Embun. Ini adalah kali pertama jarinya menyentuh kemaluan seorang wanita. Gembira di dalam hati tidak dapat digambarkan.
Setiap kali jarinya menyentuh faraj Embun, sudah pasti akan kedengaran suara desahan daripada mulut wanita itu. Kedengaran bergema suara itu memenuhi bilik mandinya yang bersaiz kecil itu.
"Sekarang kamu masukkan pula bunga mawar dan daun limau purut tu dalam kolah ni. Lebihan-lebihan bunga yang lain tu pun kamu masukkan juga." Arah Embun.
Dia sebenarnya tidak tahu mahu kelentong apa lagi kepada Ismadi. Dia sendiri tidak tahu bunga mawar dan daun limau purut itu apa kegunaannya. Jadi lebih baik dia percepatkan saja proses mandi bunga ini.
Kelihatan Ismadi hanya menuruti arahan daripada Embun. Beliau mencampakkan keseluruhan tujuh jenis bunga itu ke dalam kolah tersebut. Kesemua bunga itu kini terapung di atas air kolah tersebut.
"Lepas ni kena buat apa lagi?" Soal Ismadi.
"Lepas ni biarkan saya berendam dalam ni untuk seketika supaya khasiat daun-daun ni semua meresap ke dalam tubuh saya." Kelentong Embun.
"Kalau macam tu saya tunggu luar jelah ye." Ismadi cuba meminta diri.
"Eh tak boleh, kamu kena berendam sekali dengan saya dalam ni. Ini arahan daripada bomoh yang merawat saya tu." Bohong Embun lagi.
"Kenapa pula macam tu?" Ismadi berasa pelik.
"Sebab peluh lelaki teruna boleh meresap bersama-sama dengan khasiat bunga ni dan masuk ke dalam tubuh saya. Ini akan mempercepatkan proses rawatan dan hasilnya akan lebih baik." Bohong Embun lagi.
"Macam tu pula? Baiklah." Ismadi akur lalu terus masuk ke dalam kolah itu tanpa menanggalkan pakaiannya.
Bersambung...
YOU ARE READING
Embun Karina
Mystery / Thriller🔞🔞🔞 (Versi panjang cerita Embun Pagi) Gempar apabila pontianak muncul di Kampung Binjai Tengah. Akibat berita itu, Fariq terus menuju ke kampung itu untuk dimasukkan ke dalam penulisannya. Daripada situ lah beliau mengetahui nama seorang wanita b...