Bab 20 : Urutan badan ke badan

1.7K 33 2
                                    

Embun tidak mahu membuang masa lagi, lalu duduk dan mengadap Ismadi. Dia terus menanggalkan baju lelaki itu. Setelah itu ikatan kain pelikat di pinggang lelaki itu juga ditanggal dan dilucut.

Maka kini kedua-dua mereka sudahpun bertelanjang bulat. Walaupun bukan kali pertama berbogel di hadapan Embun, namun Ismadi masih lagi malu. Apatah lagi wanita itu merenung ke arah zakarnya.

"Sekarang kamu urut saya dengan gunakan badan kamu." Arah Embun.

"Macam mana tu?" Ismadi tidak faham. Embun tidak tahu bagaimana mahu menerangkan, jadi dia terus berbaring secara meniarap.

"Sekarang kamu lumurkan minyak di belakang badan saya." Arah Embun.

Ismadi menuruti lalu menungkan minyak kelapa muda di belakang badan Embun. Setelah itu beliau meratakan minyak itu ke setiap pelusuk bahagian belakang tubuh wanita itu. Kelihatan bersinar kulit Embun ketika ini.

"Sekarang kamu tindih saya." Arah Embun lagi.

Ismadi menuruti lalu memanjat tubuh Embun, lalu menindih belakang badan wanita itu. Kini tubuhnya dan tubuh Embun sudah bersentuhan. Ismadi mula merasakan lain macam apabila dalam keadaan sebegitu.

"Sekarang kamu gerakkan tubuh kamu supaya dapat urut tubuh saya." Arah Embun lagi.

Ismadi masih lagi menuruti permintaan wanita itu. Digerakkan tubuhnya ke depan dan ke belakang seraya memberi urutan. Dadanya bergeselan pada belakang badan Embun, manakala zakarnya bergeselan pada punggung wanita itu.

"Emm sedapnya." Ucap Embun tatkala menikmati geselan itu.

"Nak buat apa lagi lepas ni?" Soal Ismadi setelah seketika melakukan hal itu.

"Sekarang dari arah depan pula." Balas Embun.

Ismadi memahami arahan tersebut lalu bangun daripada menindih tubuh wanita itu. Embun pula memusingkan tubuhnya ke depan dan berbaring secara menelentang. Dikangkang kedua-dua belah kakinya.

"Sekarang kamu urut bahagian depan tubuh saya dengan badan kamu." Arah Embun.

Ismadi menuruti lagi lalu menindih tubuh Embun. Kini dadanya bersentuhan dengan dua gunung segar di dada wanita itu. Perlahan-lahan badannya digerakkan bagi memberi geseran pada tubuh wanita itu.

Sungguh terasa lembut di dadanya tatkala bergeseran pada payudara Embun yang bersaiz besar itu. Manakala zakarnya perlahan-lahan mengeras tatkala bergeseran pada permukaan faraj wanita itu.

"Kamu tahu tak ada satu lagi arahan daripada bomoh tu." Ujar Embun.

"Mesti arahan yang pelik-pelik kan?" Ismadi cuba meneka.

"Bomoh tu beritahu perlu sapukan air mani lelaki teruna pada permukaan kemaluan saya." Embun memberi helah.

"Dah agak dah. Saya rasa bomoh tu mesti menipu punya." Ismadi tidak mempercayai dengan rawatan tersebut.

"Kita cuba lah dulu, mana tahu berhasil." Embun masih mengharap.

"Tapi..." Ismadi keberatan.

"Alah hari tu masa kita mandi sungai, boleh je saya buat onani pada kamu. Jadi tiada masalah kan kalau kamu nak lepaskan air mani malam ni." Embun cuba memujuk lelaki itu.

"Baiklah, kali ni je tau." Ismadi mengalah.

Embun sungguh gembira setelah mendapat kebenaran. Tanpa membuang masa dia terus menjalarkan tangannya ke atas zakar lelaki itu. Diletakkan zakar itu betul-betul di permukaan farajnya.

Disapukan sedikit minyak kelapa muda di atas zakar itu supaya licin. Setelah itu dia memulakan lancapannya ke atas zakar itu. Ke depan dan ke belakang tangannya digerakkan dengan perlahan-lahan.

"Adanya lebih baik jika batang kamu ni menembusi lubang saya." Embun cuba menguji.

"Puan dah gila ke? Puan tu isteri kepada tuan Idris. Saya sesekali tidak akan mengkhianati tuan." Sanggah Ismadi.

"Macam mana kalau abang Idris yang benarkan?" Soal Embun.

"Kalau tuan benarkan sekalipun, saya taknak. Tak sanggup saya berzina dengan isteri orang." Tegas Ismadi.

"Macam mana ya kamu boleh tahan nafsu kamu tu. Walau berdua-duaan dengan perempuan dalam keadaan berbogel pun kamu masih lagi boleh tahan." Embun tidak mengerti.

"Selagi saya boleh tahan, saya akan tahan." Balas Ismadi.

"Ikut kamu lah, yang rugi kamu." Ujar Embun.

Dia kini meneruskan lancapan ke atas zakar bersaiz besar milik Ismadi. Seketika memberi lancapan, akhirnya air yang dinanti keluar juga. Berdas-das tembakan air mani Ismadi ditembak keluar.

Air mani itu laju mengenai permukaan faraj Embun. Kerana terlalu banyak, ia berselerakan dan mengenai bahagian lain di tubuh wanita itu. Embun kemudian meratakan air mani itu ke pelusuk permukaan farajnya.

"Saya jilat sisa-sisa air mani kamu ye." Pinta Embun.

Ismadi tidak tahu sama ada mahu membenarkan ataupun tidak. Belum lagi sempat beliau menjawab permintaan itu, kini Embun sudahpun merapatkan wajahnya ke zakar Ismadi. Dimasukkan zakar itu ke dalam mulutnya.

Kini Ismadi tidak lagi boleh menghalang perbuatan wanita itu. Apa yang beliau boleh lakukan ketika ini hanya membiarkan zakarnya menerima jilatan dan hisapan buat kali pertama dalam hidupnya.

Seketika menjilat dan menghisap, akhirnya tiada lagi sisa-sisa yang tinggal. Setelah yakin tiada yang tinggal, akhirnya Embun menghentikan perbuatannya. Kini kedua-dua mereka bangun dari atas tikar itu.

Setelah itu kedua-duanya mengenakan semula pakaian ke tubuh mereka. Setelah mereka lengkap berpakaian, barulah mereka keluar dari bilik itu. Kelihatan Idris sedang setia menanti di ruang tamu.

"Dah siap?" Soal Idris. Persoalan itu dibalas dengan anggukan kepala oleh Embun.

"Kalau macam tu, ni upah untuk hari ni ye." Idris kemudian menghulur beberapa keping nod duit kepada Ismadi.

"Kami berdua balik dulu ye." Pasangan suami isteri itu kemudian meminta diri untuk beredar daripada situ.

"Macam mana malam ni, berjaya tak?"Soal Idris ketika kedua-dua mereka masuk ke dalam kereta.

"Masih lagi belum berjaya. Betul ke kau mahu teruskan rancangan kau ni? Sebab aku tak yakin Madi mampu ditundukkan semudah itu." Ujar Embun.

"Kita tengok dulu sebulan dua ni macam mana, kalau gagal juga kita cari jalan lain." Ujar Idris sebelum memandu keretanya.

==================================================================================

"Madi, kamu ada ke mana-mana hujung minggu ni?" Soal Idris.

"Tidak ke mana-mana. Kenapa, tuan mahu datang ke rumah saya untuk minta urut puan kah?" Soal Ismadi pula.

"Ya saya mahu kamu urutkan Embun, tapi saya tak boleh datang ke rumah kamu. Saya terpaksa ke bandar atas urusan kerja." Ujar Idris.

"Jadi bagaimana?" Ismadi ingin tahu.

"Boleh kah kamu datang ke rumah saya untuk mengurut Embun?" Idris inginkan kepastian.

"Boleh tu boleh, tapi takut ada orang kampung yang melihat. Takut ada yang menangkap basah kami pula." Jelas Ismadi.

"Jangan risau, rumah saya di atas bukit di hujung kampung. Tiada siapa yang akan melihat." Idris cuba meyakinkan. Ismadi menganggukkan kepalanya tanda setuju.

Bersambung...

Embun KarinaWhere stories live. Discover now