Bab 10 : Threesome

4.3K 45 1
                                    

Kini terdedahlah payudara Zaleha di hadapan mereka. Embun kemudian menanggalkan pula kain batik yang bersarung di bahagian bawah tubuh Zaleha. Akhir sekali seluar dalam gadis itu pula ditanggal.

Maka kini tiada seurat benang pun menutupi tubuh gadis itu. Embun terpesona melihat kecantikan tubuh itu. Terasa cemburu melihat wanita yang lebih muda daripadanya mempunyai tubuh secantik itu.

"Sekarang Zaleha, cuba kau tanggalkan pula pakaian Embun." Arah Idris.

"Baiklah abang Idris." Zaleha menuruti arahan.

Dia kemudian menanggalkan pula pakaian di tubuh Embun satu persatu sehingga wanita itu bertelanjang bulat. Idris hanya tersenyum melihat keindahan di hadapan matanya. Beliau kemudian berbaring di atas katil.

"Sekarang aku mahu kamu berdua bercium pula." Arah Idris lagi.

Kedua-dua wanita cantik itu menuruti lagi arahan daripada lelaki itu. Mereka berdua kemudian merapatkan tubuh sesama mereka, lalu mula bercium mulut. Bagi Embun, ini adalah kali pertama dia bercium dengan wanita lain.

Namun tidak bagi Zaleha yang sudah biasa melakukan hal tersebut. Sambil bercium, dia memeluk erat tubuh Embun sehingga payudara mereka berlaga. Tangannya pula meramas-ramas punggung Embun.

Akibat ramasan itu, nafsu Embun menjadi semakin meninggi. Dia kini memberikan ciuman yang lebih ghairah di bibir Zaleha. Tangannya juga tidak ketinggalan untuk bermain punggung pejal Zaleha.

Melihat adegan itu membuatkan zakar Idris kini menegak di sebalik seluar. Beliau kemudian menanggalkan terus seluar yang dipakai. Baju yang berada di tubuhnya juga ditanggal supaya sama-sama berbogel.

"Sudah, sekarang aku mahu kamu berdua hisap zakarku." Pinta Idris.

Embun dan Zaleha menuruti permintaan itu. Mereka berdua kemudian memanjat katil dan duduk di sebelah Idris. Embun mengambil tempat di sebelah kanan, manakala Zaleha mengambil tempat di sebelah kiri.

Embun memulakan dahulu dengan memberi hisapan ke atas zakar Idris, manakala Zaleha berbaring di sebelah lelaki itu. Idris kemudian berciuman mulut dengan Zaleha di hadapan mata isterinya.

Tiada sedikit pun perasaan cemburu di wajah Embun melihat suaminya berciuman dengan wanita lain. Mungkin kerana dia tidak pernah menyayangi lelaki itu, jadi dia tida berasa apa-apa melihat perbuatan itu.

Dia kini hanya fokus menghisap zakar lelaki itu. Setelah puas berciuman mulut dengan Idris, kini Zaleha mahu menyertai Embun pula. Dia berbaring di sebelah Embun sambil menyaksikan wanita itu memberi hisapan.

Embun mengeluarkan zakar Idris dari dalam mulutnya, lalu menghulur ke arah Zaleha. Kini Zaleha menyambut huluran zakar itu, lalu memasukkan ke dalam mulutnya. Dia pula kini menghisap zakar itu.

"Embun, aku mahu kau pula berbaring." Arah Idris setelah seketika menerima hisapan secara bergilir-gilir daripada kedua-dua wanita itu. Embun menuruti, lalu berbaring secara menelentang di atas katil.

"Zaleha, aku mahu kau jilat puki Embun." Idris memberi arahan lagi.

Zaleha menuruti lalu mengangkangkan kedua-dua belah peha Embun, lalu duduk secara menonggeng di celah-celah di antara kedua-dua belah peha wanita itu. Dia merapatkan wajahnya ke permukaan faraj itu.

Tanpa berlengah, dia terus memberikan jilatan ke atas faraj Embun. Idris pula duduk di belakang punggung Zaleha. Beliau mengusap-usap faraj gadis itu, sebelum memberi jilatan ke atas faraj itu.

Kini bergemalah bilik tidur itu dengan suara erangan daripada Embun dan juga Zaleha secara berselang-seli. Embun menikmati jilatan daripada Zaleha, manakala Zaleha pula menikmati jilatan daripada Idris.

"Sekarang aku mahu kau hisap payudara Embun." Idris memberi arahan lagi kepada Zaleha.

Gadis itu menuruti lalu memanjat tubuh Embun. Dia terus mendapatkan puting di hujung gunung itu, lalu memasukkan ke dalam mulutnya. Dia terus sahaja memberikan hisapan ke atas payudara itu.

Dia menghisap payudara itu sambil punggungnya masih lagi ditonggeng. Idris tidak mahu membuang masa lagi, lalu terus mendatangi Zaleha dari arah belakang. Dimasukkan zakarnya ke dalam faraj gadis itu.

"Ketatnya puki kau Zaleha, macam puki Embun masa malam pertama dulu." Puji Idris.

Beliau kemudian melajukan jolokannya ke atas faraj Zaleha. Terasa sungguh syahdu apabila zakarnya dikemut dengan kuat oleh gadis itu. Sudah terlalu lama rasanya tidak menikmati faraj seketat ini.

Setelah seketika memberi jolokan ke atas faraj Zaleha, kini Idris mengeluarkan zakarnya dari dalam faraj itu. Sasarannya sekarang ini adalah faraj milik isterinya yang sedang berada di bawah faraj Zaleha.

Walaupun faraj itu tidak seketat Zaleha, namun faraj itu adalah dunia baginya. Beliau tidak pernah jemu untuk menikmati faraj itu. Sambil menujah Embun, tangannya menampar-nampar punggung Zaleha.

"Sudah, sekarang aku mahu berada di bawah pula. Kamu berdua duduk di atas aku." Arah Idris.

Beliau kini berbaring semula di atas katil, manakala Zaleha duduk di atas tubuhnya. Perlahan-lahan tubuh Zaleha diturunkan dan memasukkan zakar Idris ke dalamnya. Setelah keseluruhan zakar sudah berada di dalam faraj, dia mula menghayunkan tubuhnya.

Ke atas dan ke bawah tubuhnya digerakkan bagi memberi geseran yang maksima. Embun pula kini sedang duduk di atas wajah Idris. Farajnya yang betul-betul di muka suaminya kini diberi jilatan.

Sambil menikmati jilatan itu, Embun mengambil kesempatan menghisap payudara Zaleha. Sesekali kedua-dua wanita cantik itu berciuman mulut. Ssambil bercium, mereka saling ramas meramas payudara antara satu sama lain.

"Sudah, sekarang aku mahu kamu berdua menonggeng pula." Arah Idris setelah seketika mereka beraksi dalam posisi tersebut.

Embun dan Zaleha menuruti lalu duduk dalam keadaan menonggengkan punggung mereka seperti sedang bersujud. Kedua-dua mereka saling berpegangan tangan. Idris pula mendatangi dari arah belakang.

Beliau memberi tujahan kepada Embun dahulu. Sambil memberi tujahan kepada Embun, jarinya pula bermain di faraj Zaleha. Setelah seketika menujah Embun, kini beliau beralih pula kepada Zaleha.

Beliau melakukan perkara yang sama dengan menujah Zaleha sambil memainkan jarinya di faraj Embun. Kelihatan Embun dan Zaleha kini sedang berpegangan tangan sambil membiarkan faraj mereka dikerjakan.

"Aku sudah mahu pancut. Aku pancut di dalam tau." Ujar Idris.

"Ya, itu kan perjanjian kita. Jadi pancutlah sebanyak mana yang kau mahu." Balas Zaleha.

Kini Zaleha berbaring di atas katil secara menelentang, manakala Idris berlutut di celah-celah di antara kedua-dua belah peha gadis itu. Ditusuk zakarnya di dalam faraj itu sebelum tubuhnya dihayun dengan pantas.

Embun pula mengambil kesempatan dengan menghisap payudara Zaleha tatkala menanti suaminya melepaskan benih-benih segar. Seketika menanti, akhirnya Idris menghamburkan jua air maninya.

Bertalu-talu tembakan dilepaskan ke dalam lubang faraj Zaleha. Setelah yakin tiada lagi air mani yang tinggal, barulah beliau mengeluarkan semula zakarnya dari dalam faraj itu. Beliau kemudian berbaring di sebelah Zaleha.

Kini Embun menghampiri suaminya, lalu menjilat zakar lelaki itu sehingga bersih. Setelah itu, dia menjilat pula sisa-sisa air mani yang berada di belahan faraj Zaleha. Dijilat air itu sehingga tiada yang tinggal.

"Tuan, mana bayaranku?" Soal Zaleha setelah seketika berehat.

"Malam masih lagi muda, takkan sudah minta bayaran?" Soal Idris.

"Sudah dalam perjanjian yang kita hanya buat sekali sahaja sehari sehingga aku mengandung." Balas Zaleha.

"Baiklah. Embun, ambilkan dompet aku." Arah Idris kepada Embun.

Bersambung...

Embun KarinaWhere stories live. Discover now