Bab 23 : Bermalam

1.9K 32 1
                                    

"Puan, saya rasa saya dah nak pancut lah." Ujar Ismadi setelah seketika mereka berdua beradu.

"Takpe, pancut je dekat dalam." Arah Embun.

"Ehh jangan, macam mana kalau puan mengandung?" Ismadi tidak mahu menuruti arahan itu.

"Kamu ikut je arahan saya, pancut je dekat dalam." Tegas Embun.

Ismadi tidak mahu mengecilkan hati wanita itu. Jadi beliau menuruti arahan itu dan melepaskan air maninya ke dalam faraj wanita itu. Berdas-das tembakan dilepaskan ke dalam faraj itu tanpa henti.

Kini faraj Embun terasa sungguh suam tatkala air mani Ismadi bertakung di dalam lubang faraj itu. Kelihatan satu senyuman panjang terukir di wajahnya. Akhirnya setelah bersabar, rancangannya berjaya juga.

"Rasanya kamu dah boleh keluarkan batang kamu tu." Arah Embun setelah seketika Ismadi merendam zakarnya di dalam faraj itu.

Ismadi menuruti lalu mengeluarkan zakarnya dari dalam faraj Embun. Setelah itu kedua-dua mereka hanya berbaring di atas katil dalam keadaan bogel. Terpampang kepuasan di wajah masing-masing.

"Saya rasa baik kita pakai baju semula. Kang tak pasal-pasal tuan Idris muncul, mati kita." Cadang Ismadi.

"Jangan risau, abang Idris tak balik malam ni. Kan dia ada kerja di bandar, tu lah sebabnya dia minta kamu temankan saya malam ni." Jelas Embun.

"Tuan hanya minta saya temankan puan je, tuan tak suruh pun saya buat macam ni dekat puan." Ismadi mula rasa bersalah.

"Kamu jangan risau pasal tu, tuan tak kesah. Dah lah, jom tidur. Ke kamu nak buat lagi?" Embun inginkan kepastian.

"Saya..." Walaupun rasa bersalah, namun Ismadi tidak dapat menyembunyikan keinginan untuk menikmati tubuh wanita itu lagi.

==================================================================================

"Kau mahu tidur rumah aku ke malam ni?" Soal Zaleha sambil memapah tubuh Idris keluar daripada kelab malam.

"Sudah semestinya, macam kau tak biasa. Kan setiap kali aku ke bandar, aku akan tidur di rumah kau. Kenapa, kau tak mahu kah aku tidur dengan kau?" Soal Idris yang kelihatan dalam keadaan mabuk.

"Bukan tak mahu, tapi adik saudaraku sedang menumpang di rumahku sekarang ni." Jelas Zaleha yang kini menuju kereta Daimler DS420 yang baru dibeli oleh Idris.

"Apa salahnya jika dia ada sekalipun. Aku rindu sama tubuh kau, aku mahu jika nikmati malam ini." Tegas Idris.

"Baiklah, nanti aku cuba cakap baik-baik sama adik saudaraku itu." Zaleha kemudian membantu Idris untuk duduk di tempat memandu. Dia kemudian mengambil tempat di tempat penumpang.

"Isteri kau tahu kah kau jumpaku hari ini?" Soal Zaleha sebaik mereka berada di dalam kereta.

"Aku tidak memberitahunya. Aku cuma beritahu yang aku ada kerja di bandar." Balas Idris lalu menghidupkan enjin kereta.

"Apa perasaan dia jika tahu kita berjumpa, malah berzina?" Zaleha ingin tahu.

"Dia tidak kesah langsung. Kau tanya macam kau tak kenal isteriku. Kita bertiga sudah lakukan seks bersama-sama banyak kali sebelum ini." Ujar Idris lalu memulakan pemanduan.

"Dia bersetuju untuk lakukan seks bersama-sama sebab aku janji untuk jadi ibu tumpangan kepada anak kamu berdua, tapi semua tu tak menjadi. Apa lagi rancangan kau untuk dapatkan anak?" Zaleha ingin tahu.

"Aku dan Embun ada rancangan lain untuk dapatkan anak, cuma tunggu masa saja." Balas Idris.

"Jadi aku tetap akan dapat bahagian aku tak lepas kau dapat anak nanti?" Zaleha ingin tahu lagi.

"Kau tiada dalam rancangan ni, jadi buat apa aku perlu bagi bahagian pada kau?" Tegas Idris.

"Ini tidak adil! Aku sudah serahkan tubuhku pada kau suami isteri banyak kali, jadi aku perlulah diberi bahagian juga. Penat tahu tak aku mengangkangkan kakiku pada kau berdua!" Tegas Zaleha.

"Nanti lah jika rancangan aku menjadi dan aku mendapat anak, baru aku fikir pasal bahagian kau. Buat masa sekarang rancanganku masih belum berjaya dan Embun masih belum mengandung." Jelas Idris.

Beliau kemudian memecut keretanya untuk menuju ke rumah Zaleha. Walaupun dalam keadaan mabuk, namun beliau tetap berjaya memandu tiba ke destinasi. Kini tibalah mereka di rumah Zaleha.

Tanpa berlengah mereka berdua terus keluar dari dalam perut kereta dan menuju ke dalam rumah itu. Apabila melangkah kaki ke dalam rumah, mereka melihat ada seorang gadis cantik sedang duduk di sofa.

"Masih belum tidur Nita?" Soal Zaleha.

"Masih belum kak, mata saya masih belum mengantuk. Siapa lelaki di belakang kakak?" Soal Anita pula setelah melihat lelaki tidak dikenalinya itu.

"Ini rakan sekerja kakak, dia ke rumah ni untuk berbincang dengan kakak mengenai urusan kerja." Zaleha berbohong.

"Kalau macam tu kakak berbincang lah dengan dia dahulu ya. Saya masuk ke bilik dulu." Anita meminta diri dan bangun meninggalkan ruang tamu.

"Siapa tu?" Soal Idris.

"Itu lah adik saudara yang ku kata sebentar tadi. Dia menumpang di rumahku seminggu atas urusan kerja." Jelas Zaleha.

"Mengenai bahagian harta yang aku ingin kongsi dengan kau tu, aku janji akan serahkan pada kau. Malah aku akan tambah lagi jumlah bahagian untuk kau." Ujar Idris.

"Kenapa tiba-tiba mahu berbincang mengenai bahagian harta ni sedangkan tadi kau yang beriya tidak mahu berbincang? Ini mesti ada kena mengena dengan adik saudaraku kan?" Zaleha cuba meneka.

"Adik saudara kau sangat cantik. Terlalu rugi jika aku melepaskan peluang ini." Idris tidak berselindung.

"Adik saudaraku itu seorang yang baik, jadi aku tidak rasa dia mahu terbabit dengan kegiatan kita." Jelas Zaleha.

"Tiada wanita yang mampu menolak kemewahan. Jika kau berjaya pujuk dia, aku akan bayar kau berdua tiga kali ganda dari harga biasa kau dapat. Ini tidak termasuk dengan bahagian yang aku janjikan." Tegas Idris.

"Biar aku pujuk dia dan lihat jika dia tertarik ataupun tidak. Kau tunggu sebentar." Zaleha meminta diri.

Dia kemudian terus menuju ke bilik tidur Anita. Idris mula melabuhkan punggungnya di atas sofa sambil menunggu. Setelah hampir setengah jam, akhirnya kelibat Zaleha muncul kembali di ruang tamu.

"Lamanya kau berbincang? Apa jawapannya?" Idris ingin tahu.

"Sudah pasti lama sebab ini berkaitan maruah. Nasib kau baik sebab akhirnya aku berjaya pujuk dia." Balas Zaleha sambil tersenyum.

"Kalau begitu, boleh kah kita mulakan sekarang?" Soal Idris.

"Amboi tidak menyempat-nyempat. Marilah ke bilik." Pelawa Zaleha.

Mereka berdua kemudian terus menuju ke dalam bilik tidur yang digunakan oleh Anita. Di dalam bilik tidur itu, kelihatan Anita sedang duduk di atas katil. Wajahnya ditunduk ke lantai kerana malu.

"Kau memang betul ni mahu turut serta?" Zaleha inginkan kepastian.

"Kakak cakap bayarannya lumayan, jadi saya tak sanggup tolak peluang ni." Balas Anita.

"Jangan risau cik adik, abang akan bayar sebanyak mana yang adik mahu jika adik bersetuju menyertai kami." Idris mencelah.

"Kalau begitu, saya bersetuju." Balas Anita yang masih lagi kelihatan malu.

Bersambung...

Embun KarinaWhere stories live. Discover now