Emma Williams. Ez lennék én.
Szívesen mondanám, hogy én vagyok a legszerencsesebb lány a földön, de én és a szerencse két külön fogalom vagyunk. Ugyanis messzire elkerül engem. Ami azt illeti egyenesen taszítom.
Frissen diplomáztam, mégis egy gyorsétteremben tengetem az időm, a hét minden egyes napján.
Ne kérdezd, én sem értem hogy miért.Keddi napot írunk, átlagos. Csupán pár százan fordulnak meg nálunk naponta. A mai nap különösen forgalmas, sőt maga a káosz.
- Emma..! Hol van már a hatos asztal rendelése? - Josh, a főpincér.. Folyton csesztet.
- Viszem! - kiabáltam
- Igyekezz, lemegy a nap!Két kezemmel próbáltam kivinni a rendelést, ami pontosan 6 korsó csapolt sörből állt. Nem vagyok elég gyakorlott sajnos.
Már majdnem az asztalhoz értem, mire a hátam mögött ülő, ötven év körüli fickó beszólt nekem.
- Mást biztos stabilabban fognál.. Gyere gyakoroljuk!
A pumpa azonnal felment bennem. Felé fordultam, majd amilyen nagy lendület volt bennem, el is estem, rám a halomnyi korsó és persze a sör is rajtam landolt.
Ennyit az én szerencsémről.
...
A főnök nem hagyta, hogy megmondjam a magamét az idegen fickónak.
- Figyelj rám.. - ültetett le a pulthoz - Sokat bénázól. Ha így folytatod ki leszel rúgva!
- Nézze, Mr. Bluke. Én igyekszem, tényleg, de maga hagyta volna, hogy így beszéljének a háta mögött?
- Nem vagyok csajból.. Nem tudom mit tennék, de mondjuk nem azt amit te akartál, mert látod, ez lett a vége. - mutatott rám, ahogy szarrá áztam a sörtől.
- Átöltözhetek? - feladtam a magyarázkodást
- Menj haza, holnap újult erővel találkozunk.
- Tessék? De én napi bérben vagyok itt.. Akkor?
- Egy nappal kevesebb pénz. Erre a pár órára nem adom meg az egész napot.
- Akkor maradok.
- Ez parancs Emma.
- Rendben..Nem értem el semmit a puffogással.
Hazaballagtam New York egyik egérlyukába, amit én csak gengszternegyednek hívok. Itt volt a legolcsóbb a lakbér, cserébe hat lakattal az ajtómon, az ágyam mellett baseball ütővel, plusz félelemmel alszom el.A telefonom csengett megállás nélkül.
- Mondd Lisa.. - Lisa Bloom. A legjobb barátnőm. Néha elviselhetetlen, de én így szeretem. Bunkóság, de ma tényleg nem volt kedvem még vele is kommunikálni. Senkivel sem akartam.
- De morci vagy Morci. Baj van?
- Itthon vagyok, hazaküldtek a melóból.
- Ki vagy rúgva? - kérdezte meglepődve
- Az kéne.. Akkor megyek a híd alá. Nem, csak szarul jöttek ki a dolgok.. Mindegy, majd elmesélem..de várjunk. Beteg vagy? - a hangja más volt, kicsit rekedtes is
- Ne is mondd, nálam is káosz van. - Lisa és a szerencse épp passzol egymáshoz, ugyanis New York legmenőbb cégénél dolgozik, mint irodai asszisztens. Ez a cég a Mount Hill.
- Tudok valamiben segíteni? - ő is mindig segít, amiben tud. A céghez is be akart ajánlani, de ragaszkodtam hozzá, hogy a saját utam járjam, ne mástól várjam a csodát. A csoda leragadt a gyorsétteremnél.
- Ami azt illeti, ha már szabad vagy..
- Mi az?
- A főnökkel kellene aláiratnom pár fontos doksit, amit holnap le kell adnom. A bökkenő, hogy meg sem tudok mozdulni.
- Menjek be a Mount Hill-be?
- Megtennéd?
- Nincs pénzem Taxira.. Tőled az egy óra.
- Adok rá pénzt. Gyere.. - köhögött a vonal túlsó oldalán.
- Jó, húsz perc és ott vagyok. - meg jó, hogy legalább ő közel lakik hozzám, csupán jobb negyedben...
Készülődés közben gyors pillantást vetettem a tükörre.
Nem tetszettem magamnak. Szaggatott farmerben és hoodie-ban nem mehetek.A szekrényben nézve, ugyanolyan káosz uralkodott ott, mint amilyen az életem jelen helyzetben. Borzalom.
A gönceim ötven százaléka vagy gyűrött, vagy nem alkalomhoz illő. Tulajdonképpen nincs is megfelelő ruhám, ha már a Mount Hill céget nézem.Felhívtam Lisa-t.
- Figyi, nincs egy göncöm sem..
- Ne parázz már, csak a portáig mész, majd Dean lemegy hozzád. Beszéltem vele.
- Ki az a Dean? - kérdeztem
- A főnök Em, ki lenne? Övé az egész biznisz.
- Mi a teljes neve? Csak, hogy tudjam.
- Dean Miller. Meglepő, hogy nem ismered. Az újságok csak az ő képével vannak mostanában tele. Sokat jótékonykodik.
- Szuper. Szóval, visszatérve a ruhához. Totál letojhatom, hogy mibe megyek?
- Totál. - felelte - Na gyere, mielőtt vagy bealszok vagy behányok.
- Sietek...
Újra a tükörbe néztem, majd megvontam a vállam.
Úgy megyek, ahogy vagyok. Pár perc lesz az egész....
- Üdv, Emma Williams vagyok. Lisa Bloom nevében jöttem. - a recepciós hölgyemény végignézett rajtam, majd egy elegáns fintort vágva mondta;
- Várjon egy pillanatot..- Mr. Miller.. Egy bizonyos Emma Williams keresi önt..
- Ühüm.. Ühüm.. Rendben Mr. Miller. Máris megmondom.- Fáradjon fel a 21. Emeletre. Az irodája azon a szinten van, várja önt.
- Azt mondták, csak a portáig kell mennem.. - meg voltam szeppenve
- Kérem, fáradjon fel.
- Jolvan, rendben. - nem akartam húzni Mrs. Flegma idejét, sem az idegeit.Felfelé menet sem indult minden fényesen.
Kezdjük ott, hogy amikor a lift kinyílt előttem, olyasmi tárult elém, amit nem gondoltam, hogy itt látni fogok. Egy középkorú férfi állt előttem, mellette pórázon egy bazinagy bernáthegyi kutyával.Óckodva léptem át a lift küszöbét.
A 21-re felérve, már nem is csodálkoztam. Tudtam, hogy velem is csak ez történhetett meg.
- Fenébe.. - azonnal kerestem egy mosdót, hogy a kutyapisit letakarítsam a lábszáramról. Ezért sem lottózom. Úgysem jönne be..
Vagyis kerestem volna, amikor láttam, hogy az igazgató írodájából sietősen távozik egy férfi. Gondoltam Mr. Miller az.
Hagytam annyiban a pisi ügyet, és rohantam az iroda felé.
- Hé..! - szóltam utána. Mr.Miller..?
Megállt, majd visszanézett. Aztán megint ment tovább.- Mr. Miller.. Lisa Bloom küldött! - természetesen mentem utána, mire ismét megállt, majd visszanézett.
- Gyorsan, sietek. - ennyi erővel megvárhattam volna lent a recepción is.
Én is sietnék.. Lemosni a mocskot magamról.
- Itt vannak a papírok.. - adtam a folyosón a kezébe. Mély zöld szemei végigsuhantak a dokumentumok szövegén, majd lenézett rám. Igen, konkrétan, ugyanis a 160 centimmel még kellene egy kis szék.Matatni kezdett a zsebein, de nem találta meg amit kellett.
- Jöjjön az irodába, nincs nálam toll. -
Bezártam magam mögött az ajtót, amíg ő aláírta azokat.
- Ez mi..? - szimatolt a levegőben. Ki más lenne? Gondoltam magamban.
- Öhm.. Valószínű én.. - szégyelltem el magam - Kutyapisi.Értetlenül nézett rám.
- A liftben.. Egy bazi nagy, nyálas kutya lepisilt.
- Ó, pedig nem szokott ilyet. - felelte.
- Az ön kutyája? - kérdeztem
- Igen, az enyém. Más kutya ide nem jöhet. - mindent értek. A boss-nak mindent szabad.
- Sajnálom, hogy nyálasnak hívtam. - nyújtotta át közben a papírokat.
- Semmi gond, tényleg az. Ennyi lenne?
- Öhm.. Igen. Köszönöm. Nem is zavarom tovább.
- Várjon.. Elfelejtettem a nevét, Lisa említette, de..
- Bocsánat, faragatlan voltam. Be sem mutatkoztam. Emma Williams. - nyújtottam a kezem, de ő fura mód nem.Még kellemetlenebb érzés volt visszahúzni.
- Dean Miller. - felelte.
- Még egyszer bocsánat, hogy feltartottam. - elindultam a lift feléMeglepetésemre, ő is csatlakozott.
Szótlanul álltuk végig mind a 21 emeletet. Nem voltam még ennyire kellemetlen helyzetben. Csak szabadulni akartam, már-már úgy éreztem magam, mint egy klausztrofóbiás.
Megállt a lift. Fél szemmel néztem, hogy elindul e. Nem tette.
Mire vár?- Üdvözlöm Lisa-t. - mondta, majd kilépett. Én is így tettem.
- Átadom.....
YOU ARE READING
Titokban Szeretlek
General FictionNew York vajon sok mindent tartogat egy olyan lány számára, aki az élet minden téren nehézségekkel küzd? Tartogat számára szerelmet? Vagy valami egészen mást? Történetemből megtudhatod. #generalfiction