EMMA
Másnap reggel korán kellett kelnem, ugyanis munka van. Folytatódik minden ugyanúgy.
Akarom mondani korán kellett volna kelnem.. A telefonom ebresztője behallt, nem ébredtem fel időben.- Halo.. Mr. Bluke...ha.. - fenébe. - a hangszórónak és a hálózatnak kicsit sem tett jót a tegnapi eső. Ki leszek rúgva, az már fix.
Elővettem az ezer éves laptopomat, és ott üzentem a főnöknek, na meg persze Lisa-nak.
- Na mizu..? - videochat ősrégi kamerával a legjobb
- Minden káosz Lisa.. A telómnak annyi, a főnököm nem is látta, hogy miért kések.. Ki fognak rúgni.
- Nyugi már, higgadj le..
- Mindegy, inkább sietek. Ha hazajöttem dumálunk.
- Oh, este randevúra megyek, úgyhogy napoljuk.
- Nocsak.. Ha lenne időm, most kifaggatnálak. Rohanok! Puszi!...
- Bocs, hogy késtem.. - kezdtem magyarázkodni
- Shh.. Inkább húzz kötényt, és tiéd a nyolcas asztal! - meg sem hallgatott a főnök.Nyolcas asztal, hat fős társaság. Köztük két nő, és négy férfi, középkorúak mind.
Hol van még az este, de már mindenki az asztalnál többet ivott a kelleténél.- Boldog Születésnapot! - hallatszott az egyik úriember üvöltése, aki üres pezsgős üveggel a kezében felállt. - Várjunk.. Hol van már az a pezsgő?? - türelmetlen, és mérges is volt
- Viszem! - mondtam, majd át is adtam azt
- Figyi cuki, már nem most kértük a pezsgőt, ezért nem kell fizetnünk. - jelentette ki, én pedig csak néztem rájuk értetlenül
- Nézze uram, nagyon sajnálom, hogy megvárattuk önöket, de sajnos semmi sincs ingyen. Természetesen fizetnie kell érte, ahogy mindenkinek.
- Chh.. Mivan? - a stílusa kiábrándító volt
- Hallotta uram. - hátat fordítottam, majd arra lettem figyelmes, hogy a pezsgős üveg, ami a kezében volt, darabokban tört össze mellettem.
- Maga mit művel?? Elment az esze?! - valószínű én voltam a célpont.
- Ki vagy te itt? A góre kiscsaj? - gúnyos volt velem, a társaság többi tagja pedig jót röhögött a történéseken.Dühösen rohantam a főnökért, aki szokásához mérten rám csapta az ajtót, annyit mondva, hogy oldjam meg.
- Kössz.. Seggfej..
Nagy levegőt vettem, majd vissza mentem az asztalhoz.
- A számla. - nyújtottam át - Fizessenek és kérem hagyják el az éttermet. - mondtam. Úgy láttam az információ egyik fülükön be, a másikon ki ment.
- Hölgyek,urak! A számla. - emeltem fel a hangom, mire a nagy darab fickó, aki az üveget törte szét felállt.
Rám emelte a kezét. Nem ijedtem meg.- Rajta, egy nővel legyél kemény, ne a te súlycsoportoddal tahókám!
Még dühösebb lett, már lendítette volna felém a kezét, de valaki megállította.
Nem az asztalnál ülők egyike, valaki más.- Te meg ki a fasz vagy?? - láttam rajta, meglepődött, amiért nem sikerült megütnie
- És te ki vagy? Te nevezed magad férfinak? - Dean. Mi a fenét keres itt? Csak azutan láttam meg az arcát, miután Mr. Tahó kezét lefogta.
- Na húzzál innen, nem a te dolgod!
- Tényleg? Nem az enyém? Lehet. Ez a viszont a tiéd! - az ökle az arcában landolt, amitől totál KO lett. Kiterült a padlón.
- Felállni! - parancsolt rá DeanTeljesen beszarivá vált Mr. Tahó.
- És most tünjetek el. Azonnal.
- Mi folyik itt? - a főnököm természetesen jól időzít, mikor már minden probléma megoldódott.
- Már semmi. - feleltem
- Maga itt a főnök? - kérdezte Dean
- Igen, te ki vagy?
- Dean Miller. - a szeme felcsillant - Ha megenged egy aprócska véleményt.. Maga szar főnök.A főnök ledöbbenve állt előttem, Dean pedig csak úgy elment az étteremből.
- Bocsásson meg főnök .. - utána szaladtam
- Várjon..! - megállt
- Köszönöm! - mosolyodtam el
- Tettem, amit helyesnek láttam. - a komorság az arcán ült
- Ha maga nincs..
- De itt voltam. Ne ragódj azon mi lett volna, ha.
- Rendben.Újra elindult.
- Ennyi? - utána szóltam
- Ennyi mi? - felém fordult
- Mit keresett itt?
- Itt szoktam kávézni, ne gondolj bele többet.
- Parancsol?? Nem értem önt. Felvilagosíthatna, hogy most miért ilyen bunkó. Aki bent megvédett teljesen más ember volt.
- Nem téged védtelek azzal, hogy képen töröltem a fickót. Csupán nem tűröm az igazságtalanságot.
- Hmm.. Értem. És most magáról azt gondolja, hogy igazságos velem szemben?Nem válaszolt.
- Tudja, felesleges volt közbelépnie odabent. Hiába tette meg, mégsem nőtt a szememben.
YOU ARE READING
Titokban Szeretlek
General FictionNew York vajon sok mindent tartogat egy olyan lány számára, aki az élet minden téren nehézségekkel küzd? Tartogat számára szerelmet? Vagy valami egészen mást? Történetemből megtudhatod. #generalfiction