EMMA
Délután kaptam telefonhívást a kórházból. Alice felébredt. Rettegtem hozzá bemenni. Féltem, hogy valami borzalmas dolgot tudok meg róla, vagy valami olyat, ami az életet ennyire tönkre vágta. Kinek lenne oka beszedni egy halom gyógyszert? Nyilván annak, aki máshogy nem tudja cipelni a rá nehezedő terhet. De ez megoldás lenne mindenre? Nem hinném.
..
- Szia .. -nyitottam be hozzá.
- Rég láttalak. -mondta Alice
- Reméltem,hogy nem így kell újra látnunk egymást. Miért csináltad ezt magaddal?
- Jaj, most jössz nekem az anyáskodásoddal..
- Majdnem meghaltál.. Előtte pedig küldtél üzenetet. Mi volt a baj?
- Miért nem akkor kérdezted, mikor baj volt? Amikor írtam.
- Mert van életem? És mert nem lógok egész nap a mobilomon.Könnybe lábadt a szeme.
- Ne haragudj, nem úgy értettem.
Szóval, elmondod?
- Megismerkedtem egy sráccal a gimiből. Josh,2 évvel idősebb. Párszor voltunk is már együtt úgy .. -mondta szégyenlősenMély levegőt vettem.
- Igen ..? És?
- Videót csinált, arról, hogy levetkőzöm előtte. Felrakta "olyan" oldalakra..
- Komolyan beszélsz?
- Igen..
- Tudtál arról,hogy videót készít?
- Nem, titokban tette. Elrejtette a kamerát.
- Amint kijöhetsz elmegyünk a rendőrségre!
- Nee.. - kezdett kétségbeesni
- Ne aggódj, nem eshet bajod.
- Nem azért .. Josh megfenyegetett, azzal,hogyha én köpök ő is fog..
- Mivel tart sakkban? Mit csináltál Emma?
- Ő és én.. Egyik este betörtünk egy házba. Elvittünk pár ékszert.
- Hogy mii?? Megvesztél?
- Már bánom, de nem tudom vissza csinálni.
- Igaz, már nem lehet. Megoldjuk. Ne aggódj. A doki azt mondta meglátogat téged ma egy pszichológus.
- Agyturkász? Köszi, de nem.
- Ez nem kérésre megy. Bár ne jutottunk volna el idáig...
A kórházba bejött Lisa is.
- Szia! Hogy van Alice? -ölelt át
- Szia.. Jól, bent van vele a pszichológus. Ha minden igaz,ma hazaengedik.
- Te jól vagy?
- Jól, megijedtem, de most már jól. És veled mi van? Nagyon ki vagy virulva. - a szokásosnál jobban csillogtak a szemei
- Tudod, összejöttem a város legjobb pasijával. Ismered őt, mindjárt bejön ő is.
- Ismerem? Cash, a gimiből? -gondoltam, hogy ő lesz,hiszen a gimnázium csak róla szólt az érettségi helyett
- Majd meglátod.Aztán megjelent Dean.
- Mit keres itt Dean? -kérdeztem
- A nagy ő megérkezett.Kikerekedett szemmel fogadtam a hírt.
- Komolyan? Mióta?
- Tegnap este óta. Szerelmet vallott. Olyan romantikus volt. -áradozott.A csókot, ami tegnap este történt kettőnk közt .. Nem tudtam hova tenni.
- Emma.. -bólintott, mikor odaért hozzám. - Hogy van a húgod?
- Jól. - zavartan néztem a szemébe
- Örülök. -mondta
- Maradjatok csak, el kell mennem mosdóba. - úgy éreztem azonnal menekülnöm kell.A mosdótól vissza felé félúton Dean utánam jött.
- Beszéljünk.. -mondta
- Állj.. - nem hagytam, hogy közelebb lépjen - Innentől kezdve legalább 2 méter távolság. Mi a fene ütött beléd tegnap? Így, hogy Lisa is a képben van már végképp úgy látom, hogy meg vagy kattanva Dean.
- Van rá magyarázatom.
- Nem akarom hallani. Túl sok ez nekem. A legfonfosabb most a húgom, na meg, hogy találjak munkát.
- Emiatt nem kell aggódnod.
- Hogy érted?
- Beszéltem a főnököddel. Keresni fog.
- Miért szólsz bele az életembe?
- Én szúrtam el. Nem te.
- Akkor sem kellett volna. Megoldok mindent. Eddig is így tettem.Elindultam vissza Lisa-hoz.
- Sajnálom a csókot. - sajnálja. Valahogy csalódást éreztem emiatt.
- Teszek egy szivességet és nem mondom el neki. Cserébe ne avatkozz bele az életembe. Tartsd magad távol tőlem. A mobilt meg.. Vissza adom, amint lesz másik...
- Minden rendben? -kérdezte Lisa
- Igen. Minden.
- Dean-nek vissza kellett mennie az irodába. A jövő hete elég mozgalmas lesz és sajnos nekem is. -mesélte
- Hogy-hogy?
- Új üzletbe vágott bele apámmal. Sorra jelentkeznek az új befektetők, ajánlatok. Tárgyalások hada fog következni.
- Sok sikert kívánok.
- Köszönjük.
- Hétvégén viszont lazítunk. Lesz egy kis összejövetel a családjával. Arra gondoltam eljöhetnél.
- Mit keresnék én ott?
- Nekem te vagy a legjobb barátnőm. Ki mást vinnék, ha nem téged Em? - őszintén szólva semmi kedvem enyelegni ott. Kellemetlen lenne, egyenesen kínos.
- Jó, legyen. - nem tudtam nemet mondani...
Soha nem éreztem ilyet, de ott a kórházban alig vártam,hogy Lisa lelépjen. Szerencsére ez hamar meg is történt.
- Halihó .. -nyitottam be Em-hez, nem sokkal ezelőtt ment ki a pszichológus tőle.
- Gyere..
- De kedvetlen vagy .. Jöhetsz haza.
- Tudom,de mégis hova? Egyedül nem szeretnék lenni. Az agyturkász sem mondott sok jót.
- Mármint?
- Pár hónapig hozzá kell járnom.
- Kezdjük ott, hogy ez jó dolog. Rendbe fogsz jönni lelkileg is. És nem leszel egyedül, mert hozzám jössz.
- Hozzád?
- Miért?
- Soha nem hívtál meg magadhoz.
- Nem gondoltam,hogy vágynál a társaságomra, ettől függetlenül szívesen láttalak volna bármikor.
- Nem akarlak zavarni.
- Hugi.. Ne csináld. De persze nyilván nem erőszak. Te döntöd el.
- Rendben. Inkább, minthogy egyedül legyek. Begolyóznék.
- Azt nem hagyom. -öleltem magamhoz.
CZYTASZ
Titokban Szeretlek
General FictionNew York vajon sok mindent tartogat egy olyan lány számára, aki az élet minden téren nehézségekkel küzd? Tartogat számára szerelmet? Vagy valami egészen mást? Történetemből megtudhatod. #generalfiction