[13]

466 22 24
                                    

Yavaşça ayrıldılar "Ne hissediyorsun?" Hâlâ  bilmiyordu hissettiklerinin adını Afşa. "Bilmiyorum... seni seviyorum ama ne annem gibi ne de Melek gibi bana farklı hissettiriyorsun."

Önündeki gözlere baktı. "Ama sen yanımdayken daha önce hiç hissetmediğim huzuru hissediyorum galiba senin yaşadığın duyguları bende yaşıyorum."  Gülümsedi karşısındaki bedene.

Küçük bir öpücük vermek için yaklaştı diğerinin dudaklarına. İstediği gibide yapmıştı fakat geri çekilirken Etki elini boyununa sararak kendine çekmiş, Afşa'nın geri çekilmesini engellemiştti.

Afşa buna sadece şaşırmakla yetinmişti. Kısa bir süre sonra kazağından içeri giren soğuk elle farkında olmadan Etki'nin kolunu sıkmıştı.

Onun bu tepkisine Etki, Afşa'nın belini yavaşça okşamaya başlamış aynı zamanda onun alt dudağını kendi dudaklarının arasına almıştı.

Karşısındaki bedenin titrediğini ilk kez hissetmiştti. Onun bu tür işlere çok uzak olduğunu biliyordu. Hatta belki onun bundan rahatsız olabileceğini de bu yüzden kısa sürede bitirmişti bu öpücüğü.

Geri çekilmişti ama Afşa'nın belindeki elini geri çekmemeşti, çekememişti. O geri çekildiği gibi Afşa kafasını eğmişti. Etki bir şey olduğunu zannedip hemen diğer elini de çekmişti.

"Afşa?" "Efendim." Hâlâ yüzünü kaldırmamış mırıldanarak konuşmuştu. "Bir şey mi oldu?" Afşa sadece kafasını olumsuz anlamda sallamıştı.

"Neden bana bakmıyorsun?" Afşa'nın çenesinden tutup kafasını kaldırmış gördüğü görüntü ile ile gülümsemişti.

Çünkü Afşa'nın yüzü kıpkırmızıydı. Afşa hemen elleriyle yüzünü kapatmaya çalışmış ama Etki onu durdurmuştu.

"Yaa... Etki bırak" "Ama böyle çok tatlısın bırakmam ki" Afşa sonunda pes edip durdu. Etki ise torununu seven neneler gibi Afşa'nın yanaklarını sıkıyordu.

Zaten akşam olduğu için tek kaçış bahanesini kullandı. "Uyuyalım mı uykum geldi benim." Etki'nin onu reddetmiyeceğini biliyordu.

Etki kafasını sallayıp "Sarılarak uyusak olur mu?" Etki'ye sarılmayı seviyordu Etki tamam diyince hemen uzanıp onun yanına yaklaşmıştı.

---

Sabaha gözlerini açan Afşa'ydı. Gözünü açtığı gibi Etki'nin yakın yüzüne gülümsedi. Gece nasıl uyudularsa üstlerine öttükleri örtü yere düşmüştü.

Aslında şuan ki pozisyonları da oldukça garipti.
Afşa'nın bir bacağı Etki'nin bacaklarının arasında bacaklarının pozisyonu yüzünden belirginleşen kalçasının üstünde olan Etki'nin eli ve Etki'nin yüzünde olan Afşa'nın elleri.

Aslında şuan kalkıp gündelik işlerine devam etmeliydi ama Etki'nin  yanında kalmayı istiyordu bunu o kadar cok istiyordu ki bunu olduğu pozisyonu bile umursamadı. Yeniden gözlerini uykuya kapadı.

---
Ben yazamiyom agaaa neyse bunu attım bi 50 yil sonra tekrar yb  atarim

KÖLE/BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin