Biri bana su mesaj atma seyini ogretsin canim sıkılinca basinizin etini yerim
---İçeriye giren hemşire ile Afşa Etki'den birazcık uzaklaşmıştı. Etki'nin ısrarı üzerine hemşire ilk Afşa'nın zincir yüzünden soyulmuş ve kızarmış, boynuna ve bileğine bakmış ve onun için krem vermişti.
Hemşire Etki'ye senin nerende yara var dercesine bakıp cevap bekledi Etki'den önce Afşa konuştu. "Onun sol eline bakar mısınız yatağın dibinde kaldı, değil mi Etki?" Etki kafasını sallayınca hemşire Etki'nin eline baktı.
"Ezilmemiş... Bu iyi fakat kırılmış." ilk yardim çantasından hazır alçıyı çıkarıp Etki'nin sol eline takmaya başladı.
Afşa Etki'nin bu hali için üzülüyordu. Etki bunu fark edip yumuşak bir sesle konuyu değiştirmek için konuştu"Minik ressamım resmi bitirdin mi?"
Etki gülümseyince Afşa da gülümsemiş ve kafasını sallamıştı "Bitirdim." "Hemen bakmalıyım o şahesere o zaman." Hemşirenin işinin bitmesini bekliyordu.
Çok geçmeden hemşire işini bitirmiş bir kac ağrı kesici verip gitmişti. Etki Afşa'yı yere dalgınca bakarken yakaladı. "Afşa'm...?" Afşa onun sesiyle hemen kafasını ona döndürmüştü.
"Düşünme artık onu..." Etki Afşa'nın yanına yaklaşıp ona sarılmıştı. "Bir daha yaşanmayacak... Buna izin vermeyeceğim Afşa'm... Lütfen düşünme artık onu." Afşa, Etki'nin sarılışına karşılık verdi. "Çok kötü hissediyorum Etki... Onu durduramadığım için... O bana dokunduğu için... Beni öptüğü için... Garip bir his... Hem de çok garip... Onun dokunduğu her yeri kanayana kadar temizlemek istiy-"
Etki onu öperek susturdu sonra yüzüne bakıp yumuşak bir ses tonuyla azarlar şekilde konuştu. "Saçma sapan şeyler deme öyle bir şeyi aklından bile geçirme hem ve o bunların hiçbiri de senin yüzünden olmadı kendini suçlama."
"Ama kirli hissediyorum-" "Saçmalama sen kirli değilsin Afşa'm asla öyle olmayacaksın sırf itin biri sana dokundu diye kendini kirli hissedemezsin."
Afşa onun haklı olduğunu bilse de öyle hissediyordu "Ama-" Etki tekrar onu öperek susturdu. Geri çekilmedi bu sefer Afşa'yı iyice kendine çekip nazikçe öpmeye devam etti.
Afşa'nın yüzü kızarıyordu, Etki onu kendine çekince Etki'nin omzuna elini koydu. Yüzü çok kızarmıştı bu yüzden Etki'nin durması için hafifçe omzunu sıktı.
Etki kafasını geri çekip Afşa'nın direk gözlerine baktı. "Afşa'm... Kendi hakkında böyle düşünme sen asla kirli olmadın tamam mı?" Şakacı tavırla gülümsedi. "Yoksa seni domatese dönüşene kadar öperim." Afşa gülümsedi. "Seni seviyorum," Etki bunu beklemediği için biraz şaşırdı.
Afşa Etki'ye sarılıp kafasını Etki'nin omzuna koydu. "Her zaman yanımda olduğun için... Beni koruduğun için... Sevgini belli ettiğin için... Ama en çok beni sevdiğin için diyemem... Ben seni sebepsiz seviyorum Etki neden sevdiğimi bilmeden seviyorum seni bana desen ki neden, niye beni seviyorsun cevap veremem ben seni sebepsiz seviyorum... İyiki varsın Etki'm"
Etki gülümsedi Afşa'nın saçını okşayıp sarılışına karşılık verdi. "Bende seni seviyorum Afşa'm... Hayatıma giren minik bi yıldız gibisin karanlık yoluma ışık tutan ve bana arkadaşlık yapan minik bir yıldız parlak, göz kamaştırıcı, ve hayran edici birisin Afşa'm sen benim minik yıldızımsın seni bırakmayacağım Afşa'm seni seviyorum"
İkiside sevgisini farklı gösterirdi. Biri hislerini anlatmaya çalışarak diğeri onu değer verdiği şeylere benzeterek. Yinede biliyordular farklı tarzları olsa da ikiside aynı şeyleri aynı seviyede hissediyordu.
Tabiki seviyeyi kimse bilmiyor çünkü onların sevgisi ölçülemeyecek kadar derin.Beraber sarılarak kaldılar öyle sanki bu sarılma her şeyleriymiş gibi. Duygularını hissettirmek sadece bu sarılmayla mümkün gibi.
---
Kisa tuttum kizmayin +) bölüm attim çünkü haftaya fln ölüm haberim grlir size atcam kendimi moruğum yayın acmiyo diye herneyseEtki odun değil arkadaşlar (önlem alayim ben) bence yıldızlara birini benzetmek çok hoş bir şey ben tum insanlar için ayri bir yıldız olduguna inanirim bazen yıldızların olumu ya iyi ya kotu sonuclanir ya hani şey gibi biriyle tanisirsin ama sana kötülük yapip hayatindan gider karadelige çekilmiş gibi hissedersin ya o zaman iste o kötü yıldız bence iyi yildizsa aha bu bizim etki ve afsa örnek ve bence birini yildiza benzetmek cok hos bir sey (9 yildizim var☺️)
Gelek afsama bence kirli hissetmesi normal çocuk etkiye alisamamis fln bide su sevgi tanımına karsi çıkanın karşısına yusuf tekin ile gelirim cildirtmayin beni GERCEK SEVGİ SEBEPSİZ SEVGİDİR!
Görüşürüz bos nutuk attım
Sizede BİG HUG YEEEEY!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖLE/BXB
General FictionAfşa 12 yaşında annesinin ölümünden sonra babası yüzünden sarayın bir katında sıkışmış bir prensti. Bir gün kral yaşlı uşağın ölümüyle ucuz bir köle almaya karar verir. Etki hırçınlığıyla bilinen, ucuz bir köleydi. Aslında çocuk gibi biriydi ama ba...