Afşa'nın gözleri irileşmiş, nefesi kesilmişti. Sanki buna bir ömür alışamayacak gibiydi yinede kalbinin Etki için hızlanması hoşuna gidiyordu.
Etki'nin kapalı gözlerine, alnına düşen kıvırcık kahve renkli saçlarını, yüz hatlarını inceledi kısa bir süre sonra içeri biri girebilir diye Etki'nin onu tutan elini hafifçe sıktı.
Etki anlayıp geri çekildi ve gülümsedi Afşa'nın alnına küçük bir öpücük koyup bıraktı. "Yapma şöyle." Afşa onu azarlar gibi konuşsa da hoşuna gitmişti sadece alışık değildi.
Etki gülüp Afşa'nın yanaklarını avuçladı."Bak yine yanağın pespembe." "Konuşmayacağım seninle görürsün." "Tamam kızma sustum." Etki Afşa'ya baktı Afşa sadece omuz silkti "Yine öpeyim affet ne dersin?" Yüzünü Afşa'nın yüzüne yaklaştırıp gülümsedi. "Yaa Etki... tamam dur." *Etki gülümseyip geri çekildi.
----
Böyle tatlı tatlı konuşurlarken bir süre sonra can sıkıntısından mutfağa girdiler. Ortak kararla pankek yapmaya karar verdiler.Etki alttaki dolaptan gereken şeyleri alırken Afşa çoğu gereken şeyi masaya koymuş üst dolaptaki unu almaya çalışıyordu Etki onun yanında eğilmiş alt dolapları karıştırırken Afşa da unu almak üzereyken kabı tutamayıp dökmüştü.
Evet şuan un banyosu yapmış gibiydi. Etki arkasını dönüp Afşa'ya bakınca gülerek ayağa kalktı.
"Afşa'm... Bu ne hâl." Gülerek konuşmuş ve Afşa'nın üstündeki unları eliyle temizliyordu. Afşa'nın saçından ki unları da itip yüzüne baktı."Hayalet olmuşsun Afşa'm" güldü.
Nazikçe Afşa'nın yüzündeki unları da temizledi. "Dalga geçme ya." Etki gülmeye çalışarak kafasını salladı.
"Tamam tamam unlar gitti." Gülümsedi. "Un adam seni" ikiside gülerek pankek yapmaya çalıştılar.
Sonuçları da pek iç açıcı değildi yinede yenilebilir yapmayı becermişlerdi. "Etki bu yanmadı bak gördün mü?" "Beceriklisin çünkü." Gülümsedi.
K
Afşa'nın beline kolunu sarıp onun omzuna çenesini koydu. Afşa pankek yapmaya çalışırken o sadece ona sarılıyordu."Öhm...öhm..." Etki duyduğu sesle arkasına baktı. Meleğ'i görünce şaşırdı, Melek gözüyle bir şeyler demeye çalıştı ama anlamadı.
"Kuzum ora niye yanık kokuyür?" Afşa içerden gelen sesle gözleri açıldı. "Hatice teyze ben hallederim sen git ya." Etki Afşa'dan biraz uzaklaşmıştı. İçeri yaşlı kısa boylu bir kadın girmişti.
"Oy Afşa'm kuzum başına neler gelmuş senin canum benim iyi misun kuzum?" Afşa ocağı kısıp kadına döndü. "İyiyim Hatice teyze." Gülümsemişti, kadın onun gülümsemesine gülümsedi.
"O zalum adamu aşağıdaki hapse götürdüler pisluk heruf." Afşa Hatice teyzeye gülerken Etki pankek yanmasın diye ocağın başındaydı.
Bir süre sonra Hatice teyze gitmişti. "Ben olmasam öyle görürdü sizi Hatice teyze." İkisi gülmüştü. " Her neyse şimdi Afşa bana ben yukarı gelmediğim sürece olan her şeyin detayını anlat hadi hadi!"
"Ama pankek-" "Ben hallederim Afşa'm" Etki Afşa'ya gülümseyip onu Meleğ'in yanına iteklemiş, pankek yapmaya devam etmişti.
İki arkadaş mutfaktaki masada oturmuş konuşmaya başlamıştı. Bir saat geçmişti nerdeyse Etki de masada oturmuş üçü pankek yerken konuşmaya devam etmişlerdi.
"İki,üç hafta oldu nasıl bu kadar olay oldu ya?" "Bilmem ki." Etki sessizce konuşmalarını dinlerken Afşa'nın elini tutuyordu.
---
Dağılmışlardı Etki ve Afşa yukarı çıkmışlardı. "Afşa'm?" "Efendim?" "Uyumadan önce öpücük yok mu?" Afşa'yı kendisine çekti. "Uyu ya." "Ama öpücük?" Tam konuşmaya devam edecekken Afşa'nın yanağını öpmesiyle gülümsedi.
Afşa geri çekilmişti hemen, Etki ona gülümseyip saçını öptü. Afşa'nın uykusu olduğu için ve birazda utancını gizlemek için Etki'nin boynuna kafasını gömmüştü.
Etki ona iyice sarılmış saçını okşuyor arada öpüyordu. "Seni seviyorum minik yıldızım."
Fısıldayıp Afşa'nın saçını bir kez daha öptü. "Sana olan sevgimi tanımlayamam... Yinede seni sevdiğimi söyleyebilirim... Seni her şeyden çok seviyorum... Seni canımdan çok seviyorum... Seni çok seviyorum minik yıldızım."Gözler i kapalı olan Afşa'ya baktı, gülümsedi. Uyuduğunu düşünecekken hafif kızarmış yanağını farketti. Ses çıkarmayıp Afşa'nın saçını okşamaya devam etti.
"Bende seni seviyorum Etki... Seni çok seviyorum..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖLE/BXB
General FictionAfşa 12 yaşında annesinin ölümünden sonra babası yüzünden sarayın bir katında sıkışmış bir prensti. Bir gün kral yaşlı uşağın ölümüyle ucuz bir köle almaya karar verir. Etki hırçınlığıyla bilinen, ucuz bir köleydi. Aslında çocuk gibi biriydi ama ba...