Ne ediniz
---
Sarılmalarından sonra normal konuşmuş, bir kaç günlük rutin işinden sonra uyuyup yeni güne uyanmışlardı daha doğrusu uyandırılmışlardı.
Safa onları kahvaltı için çağırmıştı. Afşa çok mutluydu çünkü uzun zaman sonra babasıyla aynı sofrada yemek yiyecekti.
"Afşa'm ben gelmesem daha iyi olur." "Neden ki?" "Köleyim ya sonuçta." "Ama Safa senin gelmemen hakkında bir şey belirtmedi." "Yinede-" "Hayır Etki itiraz etme geleceksin." "Peki ama sonra laf ederlerse üzülme." Afşa'nın saçını karıştırdı.
"Gidelim mi?" Etki onaylayınca beraber aşağı indiler. Yemek odasına gitmişlerdi kral büyük masanın ucunda oturuyor sağ tarafında da Safa oturuyordu.
Safa ve kral yani Efgan beraber bir şey konuşuyorlardı. Efgan, Afşa ve Etki'yi gördüğü zaman konuşmayı bırakıp gülümsedi.
"Oğlum geç otur hadi" Afşa kafasını sallamıştı. Etki'nin geride duracağını bildiği için onun elini tutup oturmuştu, kendiside onun yanına oturup gülümsedi.
Efgan bir şey demekten son anda vazgeçmişti. Kısa bir süre sonra konuşmadan kahvaltılarını bitirmişlerdi. Daha sonra Efgan burda yani bu katta dolaşabileceğini tekrar belirtip Safa ile kendi katına çıkmıştı.
"Ee Afşa'm ne yapalım?" "Bilmemki senin fikrin var mı?" "Bana kalsa şimdi yüzünü öpe öpe kızartasım var ama buradaki hizmetçiler hemen babana yetiştirir o baban da sana ceza verir o yüzden yapmıyorum." Afşa gülmüştü."Sen cezadan kurtarırsın beni."
"Kurtarırım tabii sonra seni kaçırırım beraber özgürce yaşarız hah ne dersin? Ama bak kaçırdıktan sonra bana ödül olarak öpücük vermelisin anlaştık mı?" İkiside güldü yemek odasında tek onlar olduğu için rahattılar.
"Sanki hiç seni öpmüyorum gibi konuşma." "Ama aşkım öpmüyorsun." Afşa şakasına onun koluna vurdu. "Tamam öpte inanayım." Afşa kızarsada gaza gelip Etki'nin dudağına küçük bir öpücük bırakti sonra kaçmak icin hızla kapıya ilerledi.
Fakat Etki hızlı davranıp onun elini tutmuş ve duvara yapıştırmıştı bir eli Afşa duvara kafasını vurmasın diye kafasındaydı.
"Aşkım ayıp oluyo birden bırakıp kaçmalar utanma artık." Afşa'nın yüzüne eğildi her zamankinden daha sert ama yinede nazik şekilde öpmeye başladı.
----
Artik yazacak sey bulamiyorum soyle ara bolumler icin cok klasik geliyo herşey bir an once finale gitmeye çalışacağım (kizmayin)
#morukyayinacsin
Chan yayin acsa bolum aticam arkadaşlar her uc gunde bir bolum atarim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖLE/BXB
General FictionAfşa 12 yaşında annesinin ölümünden sonra babası yüzünden sarayın bir katında sıkışmış bir prensti. Bir gün kral yaşlı uşağın ölümüyle ucuz bir köle almaya karar verir. Etki hırçınlığıyla bilinen, ucuz bir köleydi. Aslında çocuk gibi biriydi ama ba...