Aşağı indiklerinde kralın taht odasına gitiler. Afşa açık kapıdan babasını görünce koşup babasına sarıldı.
"Senin aşağıya inmen yasak deği-" Etki'yi ve yakın tanıdığı olan soylunun oğlunu görünce sessizce küfretti. "Oğlum ne oldu?" Ses tonunu değiştirip konuştu ve hafiften Afşa'nın sarılışına karşılık verdi. "Baba..."
Afşa ağlamamaya çalışarak babasına olanları anlatınca babası düz bir ton olsada sınırlı olduğu belli olan bir tonda askerlere seslendi.
"Alın şunu sarayın hapsine atın." Askerler adamı Etki'nin elinden almadan önce Etki belli etmeden adamın canını yakmaya çalışacaktı ki Afşa ile göz göze gelince vazgeçti.
Askerler adamı alıp sarayın hapsine götürdüler. Etki Afşa'ya gülümseyecekiken kral konuştu.
"Afşa artık aşağı inmene izin veriyorum." Afşa şaşkın olsada gülümsedi ve babasına sıkıca sarıldı. "Gerçekten mi? Teşekkürler baba." Babası oğlunun sırtını sıvazlayıp geri çekildi.
"Kahvaltı sabah saat 10da akşam yemeği ise akşam 8de... Eğer öğlen acıkırsan hizmetçilere söyle onları bulamazsan bu kattaki küçük mutfakta bir şeyler hazırlansın." Afşa babasına tekrardan minnettar oldu.
"Teşekkürler baba." Babası sadece gülümsedi. "Başka bir sorun(dert anlamındaki) yoksa-" "Baba şey... Geçenlerde Etki'nin babasını gördük... Bize kötü muamele gösterdi... O çok kötü bir adam baba o bir katil onu hapse yollaman lazım." "Peki hallederim."
Afşa kafasını sallayıp gitmek icin gerileyince babası tekrar konuştu. "Odana hemşire yollayacağım yaran varsa baktır."
Afşa teşekkür edip odadan Etkiyle çıktı. "Gerek yoktu... Ama teşekkürler küçük ressam." Afşa gülümsedi. "Onu söyleyeceğimi demiştim zaten... Etki parmağın iyi mi?" Merdiven çıkmaya devam ederken Etki parmağını hatırladı. "İyi incinmiştir en fazla yatağın üstünde zıpladı-" küfür edecekken durdu Afşa'nın yanında küfür etmemeliydi. "Hemşire halleder ama değil mi?" Etki onu kafasıyla onayladı.
Merdiveni çıkmayı bitirmişlerdi. "Özür dilerim Afşa'm" Afşa Etki'nin birden özür dilemesine şaşırmıştı. "Niye özür diliyorsun?" Konuşurlarken odaya girmişlerdi, Etki Afşa'ya yaklaşıp sarıldı. "Geç kaldığım için, yanından gittiğim için, seni koruyamadığım için... Özür dilerim Afşa'm."
Afşa Etki'nin böyle düşünmesine üzülmüştü o onun gözünde kurtarıcı gibiydi. "Öyle düşünme asıl sen olmasaydın ne olurdu sen benim kurtarıcımsın." Etki yinede kendini suçlu hissediyordu, Afşa'ya gülümseyip saçını öptü.
Bu anı bozan içeriye giren hemşireydi
----
Helloooo anyonnn(katyonnn) kızmayın lütfen bende hızlı bolum atma ozelligi kapalı acilmiyo bunuda unutmayin kitabi diye attim hadi görüşürüz 👉👈🐺😎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖLE/BXB
General FictionAfşa 12 yaşında annesinin ölümünden sonra babası yüzünden sarayın bir katında sıkışmış bir prensti. Bir gün kral yaşlı uşağın ölümüyle ucuz bir köle almaya karar verir. Etki hırçınlığıyla bilinen, ucuz bir köleydi. Aslında çocuk gibi biriydi ama ba...