🗼9🗼

15.4K 979 376
                                    

a

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

a.laradincer: Je n'ai pas besoin d'un prince pour porter une couronne.

943.263 kişi beğendi.

adriankarahan: Tu n'as pas besoin d'un prince, mais tu as besoin d'Adrian, mon clair de lune.
↪️a.laradincer: J'ai besoin de toi tout le temps, bébé.

dincerlerdenbati: Şimdi tam bir prenses olmuşsun.
↪️a.laradincer: Her zaman öyleyim 😎

.........

Ben mutlulukla yerde tepinmeye devam ederken abiler ve Aras bana deli görmüş gibi bakıyorlardı.

Ama inanın umurumda değildi çünkü elimde mutluluktan kafayı yememi gerektirecek bir sebep vardı.

" Sanırım bu kızı biz delirttik, Ulan Ateş ve Aras bu kız sizin yüzünüzden sonunda akıl sağlığını kaybetti." dedi Uraz abim

Ateş anında abime döndü " Ben ne yaptım ki."

Bir de soruyor musun muşmula geldiğimden beri demediğini bırakmadın.

Muşmulayı nereden öğrendiğimi sormayın lütfen.

" Siz iki mal kız geldiğinden beri demediğinizi bırakmadınız, ve kız şuanda gülerek yerde tepiniyor."

" Ya abi bu geldiğinde de çok normal değildi zaten sadece belli etmiyordu bizimle ne ilgisi var."

Aras'ta Ateş'e katılan mırıltılar çıkardı.

Tabi arkadan gelen annemin sesiyle sustular.

" Çocuklar ne oluyor neden burada dikiliyorsunuz." dedikten sonra beni fark etti " Ve Alina Lara neden yerde yatıyor, anneciğim yerde üşütürsün hadi kalk." dedi

Uygar abim anneme döndü " Neden yerde yattığını ve bağırdığını bilmiyoruz. Ama sanırım bizim ufaklık bir Dinçer kızı olduğunu gösterdi."

Annem yanıma eğilerek yerden kaldırdı.

" Kızım sen iyi misin ne oldu." dedikten sonra içeriye doğru bağırdı " Mehmet hayatım bir gelir misin kızımız iyi değil."

" Ayla hanım iyiyim ben ama burada bana kafayı yedirtecek inanılmaz bir olay yaşandı."

" Ne oldu ki birtanem."

" Salonda anlatsam."

" Yoksa gidiyor musun Alina, izin vermem gitmene sen benim kızımsın."

" İçeride söylesem." dediğimde herkes tuhaf tuhaf bakmaya başladı hatta Ateş ve Aras bile.

Salona geçtiğimiz de annem babam beni arasına oturttu.

" Ne oldu Alina ?! ."

Bir tık sesi yükseldi galiba,

" Kötü bir şey değil. Fransa'dayken, İngiltere'de ki **** müzik akademisine başvuruda bulunmuştum. Ve bugün oradan kabul mektubum geldi yani üniversiteyi orada okuyabileceğim." dedim heyecanlı sesim ile o akademiden mezun olduğumda çok iyi bir piyanist olacaktım.

Fransız Güzeli Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin