🗼7🗼

17.5K 1.1K 296
                                    

a

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

a.laralouis: Les parapluies sont-ils prêts ?

564.848 kişi beğendi.

Yorumlar kısıtlanmıştır.

dinceruraz: Güzelliğim.
↪️a.laralouis: urazcığım.

adriankarahan: Огромное спасибо за эту красоту.
↪️a.laralouis : Огромное спасибо этому красавцу.

.......

( Eğik yerler Rusça)

" Alina "

Duyduğum ses ile başımı kaldırıp sesin geldiği yöne çevirdim bakışlarımı.

" Yok artık "

Hemen ayağa kalkarak üstümdeki bakışları önemsemeden koşup sarıldım.

" Diğer yarım "

" sevgilim"

Kollarını bana sıkıca sardı.

Onu herkesten ve herşeyden çok özlemiştim. Adrian benim her şeyimdi.

İlk ve son aşkımdı. Her zamanda öyle kalacağına emindim.

Biranda alnımdan öptü sonra burnunu saçlarımın arasına gömerek kokumu içine çekti.

" Adrian döndün, benim için mi geldin ? " dedim.

" Döndüm Alina'm senin için döndüm sensiz geçen günler bana haramdı."

O an kalbim heyacanla atmaya başladı. Sanki bana ilk defa güzel şeyler söylüyormuş gibi.

" Ama burada olduğumu nereden bildin ki."

" Geçen günkü konuşmamızda bahsetmiştin bu okulda okuyacağını, ee burası İstanbul bulmak zor olmadı sen nereye gidersen git ben seni bulurum Alina'm."

Tekrardan kollarımı ona sararak özlemle kokusunu içime çektim. Onu o kadar çok özlemiştim ki.

Adrian benim herşeyimdi. Sevgilim, sırdaşım, dostum, hayatımı birleştirmek istediğim kişiydi.

Uzun bir süredir Rusya'daydı. Bizde zaten orada tanışmıştık sonra ilişkimiz devam etmişti. Ama annem Adrian'ın babası türk olduğundan dolayı ilişkimizi istemiyordu. Ama umurumda değildi onu seviyordum.

Arkadan sesler gelsede şuan tek odağım oydu.

Biranda kolumdan çekilmem ile biri beni arkasına aldı bunun Aras'tan başkası olmadığı öküz davranışlarından anlaşılıyordu.

" Kimsin lan sen de kardeşime sarılıyorsun." dedi Aras.

Kardeşin mi ?

Aras efendiye bak sen beni kabul etmesi için galiba kıskanması gerekiyormuş.

Fransız Güzeli Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin