🗼19🗼

2.4K 214 9
                                    

a

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

a.laradincer: Mrs. Dinçer ✨

adriankarahan, drurazdincer ve 553.633 kişi beğendi.

adriankarahan: Mrs. Karahan olma vakti de geldi.
↪️ Yanıt verdiniz: Bu bir evlilik teklifi mi ?
↪️ adriankarahan: Evet dersem kabul edecek misin?
↪️ yanıt verdiniz: Düşünmem lazım;)
↪️ drurazdincer: Bok izin veririm, senin fundusuna appendix sokayım puşt Poyraz Adrian.
↪️adriankarahan: Bu ne demek bilmiyorum ama bir şeyler fena girmiş gibi hissediyorum.

↪️ uygardincer: Bekle oğlum bekle senin sicilini bir inceleteyim ben, seni mahkemelerde sürüm sürüm süründüreceğim.
↪️av.atesdincer: Yardım ederim Sayın savcı abim. Avukat lazım olursa buradayım.

↪️ dincerlerdenbati: Benim mimarlık pek havalı değil ama götüne T cetveli sokarım senin pezevenk.
↪️ adriankarahan: Sanırım bugün malum yerime bir şeyler sokmaya meraklısınız.

araskaran: Güzelliğim benim.
↪️a.laradincer:🐥🫶

............

Aras Karan Dinçer'den

Yemekler yenmiş büyükler kendi aralarında konuşmak için salona geçmişti gençler olarak bizde avluda otuyorduk.

Bakışlarımı ikizimin üzerinde gezdirdim Batı abimin göğsüne başını koymuş kuzenlerimizin anlattığı anıları dinliyordu, bazen kelimeleri anlamayıp kaşlarını çatıyordu. Bildiği Türkçe kelimeler olduğu zaman gamzelerini göstererek gülüyordu, güldüğü zaman yeşil gözleri kısılıp görünmüyordu bu onu çok sevimli yapıyordu. Her şeyi çok güzeldi oyuncak bebek gibiydi onun için sayabileceğim tek kötü özellik bile yoktu.

Güzel kelimesinin tanımı bile onun güzelliğini tanımlamaya yetmiyordu çünkü sadece dışı değil içi de çok güzeldi. Saygılıydı, zarifti, kibardı ama en önemlisi dik başlıydı hiçbir zaman onun bize karşı gardını indirdiğini görmemiştim ona ilk evimize geldiği zaman kötü şeyler söylemiştim ama yarım yamalak Türkçesine rağmen hepimize karşılık vermiş bozguna uğratmıştı. Çok yetenekli bir kızdı belki yetiştiği ortamla alakalı diye düşünmüştüm. Bazen düşünüyordum Asu değil de Alina bizimle büyüseydi onun gibi mi olurdu sonuçta iki kız arasında tek fark büyüdükleri ülkeydi iki ailede son derece de zengindi ama benim kardeşim şımarık değil olgundu. Alina zarifken Asu asiydi. Bir keresinde dedem babama bu kız sizin yüzünüzden böyle fazla şımarttınız diğerleri arasında ayrım yapıyorsunuz demişti.

Ama öyle değildi annem ailesinde ayrım görmüş dışlanmıştı babam ise ailenin en büyük çocuğu olduğu için dedem üstüne her zaman büyük bir yük yüklemişti. İkiside bizim için her şeyi yapmışlardı her zaman öncelikleri bizdik. Asu'nun karakteri bozuktu. Kimseye fiziksel zarar vermezdi ama duyguları yıkmakta üstüne yoktu. Bazı geceler onu hala merak ediyordum kolay değildi 17 yıl beraber büyümüştük ama sonra odasında uyuyan ikizimi görünce aklımdan çıkıp gidiyordu hiç var olmamış gibi. Alina ile isimlerimiz bile uyumluydu. Alina parlaklık ışık anlamına gelirken, Karan karanlık demekti ikimiz sanki bir zıtlığın güzel bir birleşimi gibiydik.

Fransız Güzeli Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin