alinalaradincer: @dincerlerdenbati bir de böyle çek abi...
araskaran, dincerlerdenbati ve 23.333 kişi beğendi.
Yorumlar kapatılmıştır.
.........
TROIS JOURS PLUS TARD
" Aras hadi anneciğim geç kalacaksın."
" Hazırım ya kasmayın bu kadar."
" Kapat çeneni Karan, her şeyini aldın değil mi ? " diyen babamı oflayarak onayladı.
" Ben arabaya geçiyorum baba biraz daha burada duramayacağım." Dedikten sonra giriş belgelerini ve kimliğini alıp yemek odasından çıktı.
" Uygar ne yapacaksınız siz."
" Batı ile şirkete geçeceğiz baba, Uraz da hastanede nöbette zaten daha gelmez."
Babam abime kafa sallayıp bana döndü " Alina istersen sende bizimle gel babacığım."
" Teşekürler baba ama istemiyorum dinlenmek istiyorum, birkaç gündür yoğunduk hem gece yola çıkacağız dinlenmek istiyorum." dediğimde alnımdan öptü " Tamam bebeğim." dedikten sonra annemle evden çıktılar.
Bizde abimlerle kahvaltı ediyorduk. Aras 'ın bugün son sınavı vardı gece de babamın ailesi ile tanışmak için Mardin'e gidecektik.
Uygar abim elindeki çatalı ve bıçağı bırakıp Ateş'e döndü" Ateş ne zaman çalışmayı düşünüyorsun seni boşuna avukat yapmadık değil mi ? "
" Önümüzdeki 30 yıl içerisinde düşünmüyorum." dedi son derece umursamaz bir tavırla.
Abim sinirle nefes aldı " Senin suçun değildi Ateş, kolay kazanmadın sen o üniversiteyi bazı şeyleri artık aşman gerek. Tamam seni anlayabiliyorum ama sen benim ailemdensin artık bazı şeyler için üzülmeni istemiyorum."
Abimi anlamadığım için Ateş'e döndüm kaşlarını çatmış Türklerin değimi ile burnundan soluyordu.
" Karışma sen abi benim bir şeyleri aşmaya ihtiyacım yok anladın mı? Sende babamda saçma sapan konuşmayı kesin artık." dedikten sonra elindeki çatalı fırlatıp çıktı.
" Batı, bunun yine nesi var."
Batı abim nefes alıp konuştu" Aynı meseleler dün eve geç geldi yine üstü toz,toprak içindeydi."
Uygar abim alnını sıvazladı " Ne yapacağım bunla artık göz göre göre kendi hayatı ile oynuyor tamam avukatlık yapmasın bari şirkete gelsin kendini eve kapatıyor."
" Aptal boş yere vicdan azabı çekiyor ama bir hiç uğruna kendinin suçu yoktu ama benim gerizekalı ikizim ne anlar ki."
" Abi ne oluyor, Ateş neyin vicdanını çekiyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fransız Güzeli
Teen FictionFransız bir baba ve Rus bir anneyle hayatını geçiren Alina Lara biranda kendini türk bir ailenin gerçek kızı olarak bulur...