🗼15🗼

4.7K 444 59
                                    

a

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

a.laradincer: Du noir et encore du noir

343.949 kişi beğendi.

adriankarahan: Женщине, которой черный цвет подходит лучше всего.
↪️a.laradincer:❤️

dincerlerdenbati: Kardeşim canım kardeşim sadece benim kardeşim.
↪️ adriankarahan: İma sezdim.
↪️ dincerlerdenbati: İma değil gerçekler Karahan.
adriankarahan:🙃

.....

" İlk sana abi dedim."

Uygar abim gülümsedi " Farkındayım ufaklık bu beni ne kadar mutlu etti biliyor musun."

" Uraz ve Batı'ya da diyeceğim." dedim kararlı bir şekilde.

Çünkü Uraz abimde batı abimde hakediyorlardı ilk geldiğim günden beri benimle güzel bir şekilde ilgilenmişlerdi hele ki Poyraz'la tanıştıktan sonra olan bir haftada sanki bebekmişim de onlara ihtiyacım varmış gibi davranıyorlardı.

" Emin ol ikisinin de mutlu olacağına hatta kafayı yiyeceklerini az çok tahmin ediyorum çünkü şuan benim bile içim içime sığmıyor. Galiba ilk defa kız abisi oldum."

" Asu da kardeşindi ama belki biraz ters bir kız olabilir ama sonuçta 17 yıl beraberdiniz."

Bunu ne kadar dile getirmek istemesemde Asu benim olan bu mükemmel hayatı yaşamıştı. Benim anneme, babama, abilerime ve ikizime sahip olmuştu. Ben ise onun berbat baskıcı anne ve babasıyla yaşamıştım o evde iyi olan tek şey abimdi onu da Tanrı benden almıştı. Aslında her zaman müslüman olma gibi isteklerim vardı. Ama işte büyüdüğün aile faktörü diye bir şey vardı. Bir keresinde İstanbul'a tatile gelmiştik Kiliseye gitmiş ibadet etmiştim ( Hristiyanlık da da ibadet mi deniliyor bilmiyorum.) sonra merakımdan Türklerin ibadet evi dedikleri dört büyük meleğin ismiyle oluşan Camiye girmiştim. Tâbi kilise göre farklı olan bu yerde onların değimi ile imam ile tanışmıştım. İmam o kadar iyi bir insandı ki bana dinlerinden bahsetmişti. Neden ağladığımı sorduğunda abimin ölüm yıl dönümü olduğunu söylemiştim ve Tanrının onu benden aldığını.

İmam tek bir şey söylemişti ' İsyan etme kızım isyan etme bizde bir söz vardı' demiş ardından da eklemişti ' Allah derki; kimi benden daha çok seversen onu senden alırım... Ve ekler onsuz yaşayamam deme seni onsuz da yaşatırım.'

O imamla saatlerce sohbet etmenin ardından Tanrıya ve müslümanların peygamberine olan merakım artmıştı. Belki de öz ailemin müslüman olmasından kaynaklıydı bilmiyorum.

" Uraz ve ben hiçbir zaman Asu ile yakın değildik Asu ikimizi de pek sevmezdi ciddi bulurdu İkizler ile yakındı özellikle de Ateş'le. Batı'nın Karan'a biricik abin diye Ateş'ten bahsettiğini biliyorsun ama Aras Karan her zaman bize daha yakındı. Bu yüzden sen benim 9 ay boyunca beklediğim hayalini kurduğum kız kardeşimsin."

Fransız Güzeli Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin