a.laralouis: La musique est la nourriture de mon âme.
564.757 kişi beğendi.
....
Biranda ağzımdan çıkan kelimlere engel olamadım " annem gibi " dediğimde ikimizde birbirimeze şokla baktık.
Lanet olasıca dilim sırası mıydı biraz kendine engel olsana.
Ah Tanrım neden biranda böyle bir şey dedim ki fazla erkendi.
" Umarım annem diye o Rus karısından bahsetmiyorsundur anneciğim yoksa şuraya düşüp bayılırım." dedi
Utançla göz teması kurmayarak" Sizden bahsediyorum. " dediğimde heyecan ile sıkı sıkı sarıldı.
" Beni ne kadar mutlu ettiğini bilemezsin anneciğim." dedi
Sessiz kaldım.
Bu tür olaylara alışkın olmadığım için nasıl tepki vereceğimi bilmiyordum.
Ve sanırım Ayla hanımı kısa sürede sevip benimsediğim için yanlış bir şey yapıp onu kırmaktan korkuyordum.
Sarılmamızı böldü bir ses.
" Hoş geldiniz,"
Ayrıldığımız da Ayla hanım karşımda bildiğin kopyası olan kadına sıkı sıkı sarıldı.
" Hoş bulduk Aslı." dedi
Demek teyzem olan Aslı hanımdı bu kadın.
Aslı hanım bana dönünce Ayla hanım elimden tutup Aslı hanımın tam karşısına görürdü.
" Kızım, kız kardeşim Aslı yani teyzen, Aslıcığım kızımız da Lara." dedi
Aslı hanıma tanışmak için elimi uzattım" Memnun oldum efendim."
" Ne efendimi kız, teyzenim ben senin teyze de bana. " diyerek elimden çekerek sıkı sıkı sarıldı.
Biran boşluğuma gelince şaşırdım ve ellerim havada kalmıştı, sonrasında sarılmasına karşılık verdim gerçekten de Türkler sıcak kanlı ve misafirperver oluyorlarmış.
Eski teyzem bayan Melina pek beni sevmezdi bu yüzden ona teyze diye hitap etmemi bile istemezdi bende genel olarak bayan Melina diye hitap ederdim.
Aslı hanım ise çok sıcak kanlı birine benziyordu, ilk defa teyzem olmuştu.
Ayrıldığımız da Ayla hanıma döndü " Abla, yeğenim aynı sana benziyor çok da güzel maşallah. Ee kanında Dicleli kanı akıyor normal değil mi ? " diyip güldü.
Ayla hanım onun bu haline tebessüm ederek " Haklısın Aslı, kızım aynı annesi gibi."
Aslı hanım bana döndü bu sefer " Laracığım sana annenin moda evini gezdireyim daha sonra ölçülerini alırız." dediğinde kafa sallayarak peşinden ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fransız Güzeli
Teen FictionFransız bir baba ve Rus bir anneyle hayatını geçiren Alina Lara biranda kendini türk bir ailenin gerçek kızı olarak bulur...