a.laradincer: Geçen sene Londra.
dincerlerdenbati: Birileri Türkçe konuşmaya karar vermiş.
↪️ a.laradincer: Ben zaten Türkçe konuşuyorum.adriankarahan: Güzelim.
↪️a.laradincer: Sevgilim.uygardincer: Miniğim.
↪️a.laradincer: Karizmatik bey...........
Batı abi ile eve geldiğimizde arabadan inerek eve yürüdüm kapı anında Ayla hanım tarafından açıldı.
Hemen kollarını bana sardı.
" Hoş geldin güzel bebeğim okula gittin ama şu kısacık saatte seni çok özledim ben seni üniversitelere, evlendirmeye ellere nasıl vereceğim anneciğim." dedi biranda geçenlerde Poyraz ile bir türk dizisi izlemiştik aynı oradaki anneler gibiydi.
Batı abi annemi üstümden alarak " Annem biraz sakin mi olsan Laramızı bir yere gönderdiğimiz yok merak etme hem benim kardeşim evlenmeyecek. Bizim güzellik koluna bir ecnebi takıp gelirse katil olur o herifin topuklarına sıkarım."
Annem ile birbirimize baktık çünkü annem Adrian'ı biliyordu ve onun babası gibi esmer bir Türk erkeği değil annesi gibi sarışın mavi gözlü Rus erkeği olduğunu biliyordu.
Annem anında " Batı ! Korhan dedeni örnek almayı bırakmalısın oğluşum, yok size silah milah sizi bir daha Mardin'e göndermeyeceğim."
" Anne ya en sevdiğimiz şey olan Mardin sevgimizi de elimizden alma lütfen."
Batı abi de ne meraklı Polat Alemdar olmaya.
Bu adamı Mehmet beyden öğrendim müthiş olduğunu söylemişti. Kendisi de çok severmiş hatta bir gün beraber izleyeceğimizi söylemişti. Hatta sürekli anneme o dizinin repliklerinden söylüyordu. Babam cidden komik adamdı.
Geleli çok olmamıştı ama ailede noramal bir insan olmadığını öğrenecek kadar tanımıştım.
" Ayla hanım benim eşyalarım nerede acaba."
" Biraz zor oldu ama iki piyanodan birini odana diğerine de boş olan odaya koydurdum. Keman da aynı odaya konuldu kıyafetlerin yerleştirildi ammada çoklar ama bana ait tasarımları görünce mutlu olmadım değil. Kısacası her şeyini halletim."
" Teşekkür ederim ama keşke zahmet etmeseydiniz ben kendim hallederdim."
Ayla hanım kaşlarını çattı " Duymamış olayım bebeğim anneyim ben tabiki biricik kızımın eşyalarını yerleştireceğim."
Anneme düşmem normal mi ?
Babam ne şanslı adamdı öyle.
" Neyse hadi içeriye geçelim çocuklar kapıda dikilmeyelim." dediğinde onu onaylayarak salona ilerledik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fransız Güzeli
Teen FictionFransız bir baba ve Rus bir anneyle hayatını geçiren Alina Lara biranda kendini türk bir ailenin gerçek kızı olarak bulur...