a.laralouis: Les livres sont ma plus grande passion
345.994 kişi beğenme, 15.040 yorum.
.....
" Hadi uyanır mısın artık, bu kadar insan senin uyanmanı beklemek zorunda mı ? "
Ne oluyor lan ? Kimin sesi bu.
" Alina mısın Lara mısın ne haltsan artık uyanır mısın ? "
Kolumu çekiştirilmesi ile gözlerimi açıp bağırdım " Que se passe-t-il, c'est quoi ce bruit le matin ( ne oluyor ya, sabah sabah ne bu gürültü."
" Küfür mü ettin sen az önce bana "
Aras ikiz bozuntusuymuş bu bende yabancı biri sandım, he İyi bir problem yoktur.
" Ne küfürü ya " dedim uykulu sesim ile.
" Otomatikman yabancı dile mi bağlıyorsun." dedi
" Ne alaka ya " dedim
" Öğlen abime başka bir dil söyledin şimdi bana başka bir dil genel olarak ne konuşuyorsun." diye sordu.
" Babam Fransızdı bu yüzden genel olarak Fransızca ana dilimdi ama annem bana kendisi rus olduğu için ana dilim gibi de Rusça öğretti bende alışkanlık olduğu için Türkçe de zorlandığım zaman kendi dilime dönüyorum." dedim
Ama ben bu mala niye açıklama yapıyorum ki sanki hak ediyor.
" Anladım, neyse annemler yemeğe bekliyor biran önce gel." diyerek cevap vermeme izin vermeden odandan çıktı.
Hasta sanırım.
Bipolar olabilir mi ?
Kesinlikle olabilir hatta bu evin genel olarak nüfusunda bir tuhaflık var gibi.
Aman banane ben zaten evime, ülkeme dönecektim burada daha fazla kalamazdım. Hoş zaten evin yarısından fazlası benden nefret ediyordu.
Yataktan kalkarak önce yatağı düzenledim, annem böyle görürse kizabilirdi.
Hayır annem artık yoktu bana kızamazdı peki ya Ayla hanım kızar mıydı ?
Kızardı tabi anneler yetersiz olan kızlarını sevmezlerdi zaten.
Yatağı düzelterek banyoya ilerledim, yüzümü yıkayarak kendime çeki düzen verdim.
Üzerime baktığımda geldiklerimle olduğumu fark edince giyinme odasına bakmaya başladım.
İçeride etiketleri üzerinde olan kıyafetler vardı. Bunların kendim için olduğunu düşünerek, siyah bir tayt ve siyah dar uzun kollu bir bluz alarak üzerime giyindim.
Ayaklarıma yeniden spor ayakkabılarımı giydim. Daha sonra odadaki aynanın karşısına geçerek çekmeceyi açtım tarak bulunca sarı uzun saçlarımı taramaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fransız Güzeli
Teen FictionFransız bir baba ve Rus bir anneyle hayatını geçiren Alina Lara biranda kendini türk bir ailenin gerçek kızı olarak bulur...