" Bence ölü taklidi yapalım böylelikle annemin gazabından kurtulmuş oluruz, aslında üçümüz evden kaçıp Alaçatı'ya yazlığa gidelim bence ya." dedi Batı, tâbi Ateş kafasına şaplak geçirdi.
" Saçmalama istersen Batı annem bizi öldürür."
Araya girme ihtiyacı duydum " Ne öldürmesi canım en fazla bayıltır yani."
" Lan Lara sen nereden öğreniyorsun bunları." dedi abim
" Uraz'dan."
" Lan harbi Uraz abim nerede uzun zamandır görmüyorum ben onu." dedi Ateşte
Cidden ama Uraz abim bayadır ortalarda yoktu ben bile merak etmiştim.
" Uraz abim bu aralar hastanede nöbette ya yakında döner."
" Bence aşağıya inelim Ayla hanım kızacak." Dediğimde ikisi de onayladı. Abimin odasından çıkarak merdivene ilerliyorduk ki Ateş durdurdu.
" Ne oluyor lan."
" Harbi ne oluyor lan." diyerek abimi taklit ettiğimde hain Batı kafama vurdu.
" Ah! Acıdı."
" Sana da hiç yakışmıyor böyle laflar hakettin işte."
Ateş gelip vurduğu yeri öptüğünde şaşkınlıkla ona baktım. Ne oluyoruz acaba. Ateşin pişman olduğunu biliyordum ama onu ne zaman affedeceğimi zaman gösterecekti.
" Çok mu acıdı ?." dedi ardından da Batıya döndü" Ne vuruyorsun pezevenk kızın kafasına."
" Off abartmayın ya alt tarafı bir tane vurdum bu da Aras Karan'ın kız versiyonu değil mi onu iyice bir dövüyoruz kesin bu da onun gibi dayanaklıdır."
Ateş göz devirdi " Gerizekalı andaval ikizim, Alina Lara ve Aras Karan bir mi Allah için. Birisi Fransa'da prenses gibi büyümüş diğerini Mardin'de kirin pisliğin içinden çıkartamıyorduk."
" Aras piçinin ikizine bak bir de benimkine bak sinir bozucu Ateş puştu.."
" Küfürü bırakın da Ateş sen niye durdun."
Ateş hatırlamış olacak ki " ha, Alina'nın üzerindeki Batı'nın siz ne ara bu kadar yakın olduğunuz da kız kardeşim ikizim olacak pezevenkin giysilerini giyiyor."
Batı abi biranda beni kolunun altına aldı başıma öpücük kondurdu " Seni hiç alakadar etmez ikiz. " diyip kolunun altından benimle aşağıya indik ateş'te söylene söylene arkamdan geliyordu.
Antrede annemin sinirli yüzü ile karşılaştık.
" Siz üçünüz neredesiniz kaç saattir bağırmıyor muyum ben." dedi sinirli sinirli
" Vallaha anneciğim geliyorduk da dalmışız bütün suç Lara'nın."
Ters ters batıya baktım " Benim ne alaka suç olmak."
Sinirlendiğimde ne aksan kalıyordu ne Türkçe. Annem Türkçemin kayması ile yumuşayıp gülmüştü ardından yanaklarımdan öptü. Ardından da Ateş ve Batı'yı işaret ederek " Siz ikiniz mutfağa geçin Ayaz'da orada çocuk sizden daha çok bana yardımcı oluyor. Batı salata yapıyorsun oğlum Ateş sende çorba anladınız mı? Bende kızımla sofrayı kuracağım."
Abiler onaylayınca ben ve annem salona geçtik babam, Uygar ve Uraz da oradalardı.
Uygar abim normal bakarken Uraz abim kaşları çatıktı ilk defa bir şey yaparak yanına oturdum anında beni kolunun altına aldı.
" Neyin var Uraz." dedim
" Damadımız varmışta haberimiz yokmuş, evdeki herkes biliyorken ben niye bilmiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fransız Güzeli
Teen FictionFransız bir baba ve Rus bir anneyle hayatını geçiren Alina Lara biranda kendini türk bir ailenin gerçek kızı olarak bulur...