BOĞA

840 15 0
                                    

Boğa burcu kafasında alışılmadık büyüklükte boynuzlar taşıyan bir boğa başı ile sembolize edilir. Kuvvetli bir yapıya sahip ve malına düşkün bu hayvan gerektiğinde atağa geçebilme özelliği ile klasik Boğa tipi ili özdeştirilir. Kutsal boğa yada Altın boğa diye nitelendirilen Boğa yada Baal asurların dini ayinlerinin temelini oluşturur.
Günümüzdeki Mayıs festivali Güneşin Boğaya girdiği zamanlarda Mısır da kutlanan eski festivallerin kalıntısıdır.
Koç burcuyla hayata doğan çocuk, Boğa döneminde kendine, kişiliğine olan güveni kazanarak fiziksel dünyaya enerjilerini kanalize edecek hale gelir. Aşamalı olarak duyularını keşfetmeye çevresinde ki ve kendisinde ki fiziksel dünyayı araştırmaya gözlemlemeye başlamıştır. Bu aşamada nesnelerin farkına varmaya başlar ve etrafında tanıdığı tanımadığı tüm objelere duyularını yöneltir. İlerde yaşanıcak sahiplik, hizmet, mali olaylara ve bunlarla ilgili kavramlarda direkt olarak bir etkileşim yaratan araştırıp öğrenebilceği ne kadar çok çeşitlikte yiyecek, obje, insan ve farklı ortamlar olursa fiziksel dünya hakkında görüşleri o kadar gelişkin bir hale gelecektir. Bu dönemde duyularının algıladığı her ses, görüntü, koku ilerde geliştireceği estetik duygusuna da zemin hazırlar.
Bu devrede ilişkide bulunulan insanlar duygusal tepkimeleri yaşatan kaynaklar olarak kabul edilebilir.

13. BURÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin