Balık burcu, birinin başı kuzeye, diğerinin başı ise güneye yani Güneş' in yoluna paralel bakan iki balık tarafından sembolize edilir. Yeni Ahit' te Balık la ilgili pek çok sembol bulunur. Pasif Balık özellikleri İsa' nın öğretisinde öz olarak evrensel sevgi, kendini geri plana ve hizmet olarak vurgulanmıştır.
İlk su burcu Yengeç, kişiliğin yaratılmasına karşı bireyin verdiği karşılıklar ve reaksiyonlarken, ikinci Su burcu olan Akrep bir ruhun doğumuna fırsat verebilmek için egonun ölümüne izin verir.
Zodyak' ın son burcu ve su grubu burçlarının da sonuncusu olan Balık' da ise her şey bambaşka bir şekilde yaşanır. Zıt burcu olan Başak da büyük bir detaycılık ve analiz etme özelliği görülürken, Balık da her şeyin bir bütün olarak algılanması, subjektif bir düzeyde yaşanması ve bir çözülme söz konusudur.
Balıkla birlikte Zodyak ta bir siklusun kapanması söz konusuyken aynı zamanda insan hayatına ait bir dönemin de son bulması yaşanır. Burada artık o ana kadar kazanılanlar kazanılmış yerine getirilebildiği ölçüde görevler tamamlanmış ve hayat yaşanmış ve kazanılmış yeni bir karma ile geri dönüş yaşanacaktır. Birey bu aşamada artık yaşlanmıştır. Fiziksel vücutla beraber ruhun da maddeden çözülmesi zamanı gelmiştir.
Dolayısıyla balık aşamasında bir teslimiyet, dünyevi olaylar ve arzulardan el etek çekilmeye hazırlık kendini inzivaya çekme mümkündür.
Bu evrenin büyük rahminden gelen her şeyin geri verilmesini ve oraya dönüşü sembolize eder. Burada hissedilen duygular bireylere, şeylere olmaktan çok evrene, kozmoza ve mutlak zekaya duyulan sevgidir. Her şeyin bir bütünlük içinde görülmesi, hissedilmesi ve yaşanması söz konuduR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
13. BURÇ
RandomBurçlarla ilgili aradığınız herşey Haftalık burç yorumları Günlük burç yorumları ~~ Ve daha bir çok şeyi öğrenmek istiyorsanız okuyun...