Romen rakamı iki (II) ikizlerin burcunun sembolüdür. Dualiteyi ve iki zihnin hiç bir zaman birbirine benzemediğini sembolize eder. Çinliler maymunu ikizler burcuyla özdeştirerek günümüzde de hala olan üç maymunla sembolize etmişlerdir. Kimi zaman el ele tutuşmuş bir kadın bir erkek, hatta Adem ve Havva ile temsil ediler İkizler burcu Babilliler tarafından kapının iki kutsal koruyucusu olarak yorumlanır. İkizler aşaması; çocuğun hayatında daha evvelki iki aşamanın artık bir senteze ulaşmasıdır. Koçta kazanılan kendine ve çevresine kazanılan güven duygusunun, Boğada fiziksel dünyaya uygulanması ile bir hareket kzanılmakta ve dahası iletişim başlamaktadır. Bu evrede Boğa gibi eline alıp bakıp inceleme aşamasından çıkılarak, birden fazla objeyi bir arada algılama ve kavrama aşamasına gelinmiştir. Artık çocuk eylemle düşünceyi birbirine bağlamaya başlanıştır.
Bu dönemin en belirgin özelliği konuşmaya başlangıçtır. Boğa döneminde çocuk duyuları vasıtasıyla algıladığı sesleri taklit eder. Yani diğer insanlara benzeme isteği, onları taklit etme görülür. Koçta kendiyle, Boğada objelerle bağlantılarını kuran çocuk artık İkizlerde etraftaki insanlarla bağlantı kurmaya başlar. Bu aşamada hareket halindeki İkizler her zaman genç insanlarla beraber olmak isterler. Çünkü erişkinlikler kendilerine göre ağır kalır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
13. BURÇ
RandomBurçlarla ilgili aradığınız herşey Haftalık burç yorumları Günlük burç yorumları ~~ Ve daha bir çok şeyi öğrenmek istiyorsanız okuyun...