5

282 7 4
                                    

KOÇ: En tatlı en cıvıl cıvıl insandır koç insanı. Birlikte olmaktan sıkılmaz insanlar. Hep yanında arar, eksikliği hissedilir.

BOĞA: Haklı olduğun zamanlar ölsen de sözünden dönmüyorsun. Bu tamamen kendine olan güveninden kaynaklanıyor. Harikasın.  

İKİZLER: Sana göre kavganın bile bir adabı vardır. Tartışırken seviyeni asla düşürmüyorsun. Deliriyorlar.  

YENGEÇ: Rutin şeyler hiç sana göre değil. Her an bir heyecan arıyorsun. Umarım aşık olursun da heyecanın dibini görürsün 

ASLAN: Nerede hasta ruhlu insan varsa hepsi seni buluyor. Ama sen o duruşunla hiçbirini umursamıyorsun.

BAŞAK: Bir başak her zaman bakımlıdır ve öyle insanlardan hoşlanır. Onun yanına en güzel kokunuzu sürerek gidin. 

TERAZİ :Kendini beğenmiş insanlara tahammül edemiyorsun. Sana göre oksijen israfından başka bir şey değiller. Haklısın.

AKREP: Akrep sana bir şans verdiği zaman o şansı iyi değerlendirmelisin. Yoksa verdiği gibi geri almasını da bilir.  

YAY: Her zaman birileri canını sıkar, fırsatını bulsan her şeyi arkanda bırakıp kaçacaksın 

OĞLAK: Özleyip kendini yiyip bitireceğine bir defa ara da bitsin bu işkence. O da seni özlüyordur.

KOVA: Arasan telefonu koşarak açacak birisi var fakat inat etmişsin aramıyorsun. Haketmiş arama da çatlasın telefonun başında. 

BALIK: Yorganın altına girip sabah akşam orada takılmak istiyorsun. Çık biraz dolaş.


13. BURÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin