Çoğunuz instagram da burç sayfalarını takip ediyorsa görmüştür. Ama ben belki bilmeyenler olur diye yazmak istedim.
Oy vermeyi unutmayın tesekkurleeeer
*************************Burç yorumlarınız size paradan aşktan kariyerinizden bahseder, peki ya makyajınızdan? Güzellik dünyasının yıldız haritasına baktık ve her burc için "ruj astrolojisi" çıkardık. Burcunuza bakmadan rujunuzu sürmeyin!
Koç: Özgüveni yüksek ve cesur koçlar için dikkat çekmek hic de sorun değil! Cazibenizi konusturun ve fuşya rujun hakkını verin!
Boğa: Ayağı yere sağlam basan, dünyayla bütünleşmiş boğaların istikrarına ve gücüne en uygun renk zengin kahve tonları.
İkizler: Konuşmayı seven ve hitabet söz konusu olduğunda hic sorun yaşamayan nüktedan ikizler, siz zeki esprilerinizi patlatırken ilgi parlayan dudaklarınızda olsun!
Yengeç: Geleneksel dogallıgın altından bir yengeç kadınından daha iyi kimse kalkamaz! Zarif pembe tonlar sizin için biçilmiş kaftan!
Aslan: Aslan kadınları üç temel özelliğe sahiptir:
Korkusuz,cesur ve tutkulu! Bu üç özelliği ve dolayısıyla Aslan kadınını parlak bir kırmızıdan daha iyi ne temsil edebilir?Başak: Zodyakın sağlıklı yasama düşkün burcu başaklar, göz alıcı bir renktense sağlıklı ve pürüzsüz dudakları tercih ederler.
Terazi: Zodyakın sosyal kelebeği Teraziler aynı zamanda kibar ve uyumlu yapılarıyla bilinirler. Herkesin kalbini çalan tatlı pembe tonları bu yapınızı en doğru yansıtan renk!
Akrep: Sınırlarda yasamayı seven gizemli Akrep kadınlarının dudakları koyu tonlar için yaratılmış. Gizeminizi tamamlayan koyu bir ruj, sizin imzanız olacak!
Yay: Zodyakın en hareketli, yerinde duramayan gezgin burcu yay'a en uygun ruj hareket halindeyken kolayca tazeleyebilecegi nötr tonlar!
Oğlak: İşkolik oglaklara toplantıdan toplantıya koşarken tazeleyebilecegi pratik bir ruj lazım!
Kova: Sanatçı ruhuna sahip kova kadını asla trendlerin gerisinde kalmaz ve yeni renkleri denemeye hep gönüllüdür. En sezonun en hip rengi de onların!
Balık: Zodyakın en duygusal, melankoliye en meyilli burcunu doygun bir tonlarından daha iyi ne yansıtabilir ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
13. BURÇ
RandomBurçlarla ilgili aradığınız herşey Haftalık burç yorumları Günlük burç yorumları ~~ Ve daha bir çok şeyi öğrenmek istiyorsanız okuyun...