Bu burcun işareti aslanın yelesini ve kuyruğunu gösterir, sembolik olarak hayvanlar kralının gücü, kükremesi, kraliyet davranışları Aslan tipi ile özdeştirilir. Hiyeroglif' te Aslan şiddet ve gazabın sembolü olarak kullanılmıştır. Leonitika olarak bilinen festivallar ve kurban verme törenleri Güneş' in Aslan burcuna girmesi onuruna bu devrede düzenlenmekte, ayinleri gerçekleştiren rahiplere de Leones denilmektedir. Persliler tarafından kutlanan bu törenlere Mitra adı verilir.
Aslan aşamasında birey çocukluğun tamamlanmasından sonra ailenin, sağladığı güvenlik duygusunun kazandırdığı motivasyonla dışarı açılmaya başlar. Aile ortamında kazandığı, geliştirdiği kişisel özelliklerini dış dünyaya göstermeye başlar. Bunun da ilk dışa vurumları oyunlar ile olur. Evde izole bir şekilde kendi kendine oyun oynayan çocuk bu aşamada artık paylaşabilceği, kendine eşlik edebilecek arkadaşlar edinir. Oyunlarla birlikte belli düzeyde ilişkiler ve kuralların konması aşamasına gelinir. Bu dönemde bazı oyunların daha gözde olması, daha çok sevilmesi söz konusudur. Çünkü çocuk belli oyunlarda kendini, benliğini daha rahat ortaya koyup ve daha rahat yansıtabilir. Bu da belli oyunların belli arkadaşlarla oynanmasının tercih edilmesine ve insanlar arasında severek, tercih yapma ve karşılıklı etkileşimler yaşama şansının doğmasına sebep olur.
Bu arada kimi çocuklar sadece kendi koydukları kuralla oyun oynamak isterken kimileri de başkalarının koyduğu kurallara uymaya razı olabilirler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
13. BURÇ
RandomBurçlarla ilgili aradığınız herşey Haftalık burç yorumları Günlük burç yorumları ~~ Ve daha bir çok şeyi öğrenmek istiyorsanız okuyun...