TERAZİ
Ayın 20'sine kadar oldukça sosyal bir moddasınız. Gözler üzerinizde ve tatminkar arkadaşlık ilişkileri ya da yeni aşklar söz konusu olabilir. Aslında aşk hayatınızı, yaratıcılık gerektiren işlerinizi veya çocuklarınızla ilgili alanları yenileyen oldukça güzel enerjiler devrede olacak bu süreçte. Ancak, eğlencenin ne kadar masraflı bir şey olabileceğini anlatmama gerek yoktur sanırım.Dolayısıyla, gelirlerinizi arttırıcı ya da bütçeyi kontrollü harcamayı sağlayan yeni yollar bulmanız gerekebilir. Sizi değiştirmeye veya bazı şeyleri görmenizi sağlamaya çalışan kişilerle uğraşmanız da ayın ihtimalleri dahilinde.
Bu ay, evinizi ilgilendiren değişiklikler yapabilirsiniz.
Ayın 10'u civarında, evde veya aile içerisinde, rekabete veya kıskançlığa bağlı ufak tefek gerginlikler yaşanabilir, ama önemli şeyler değil.
Ayın ortalarından itibaren pozitif enerjiniz diğerlerinin de keyfini yerine getirmenizi sağlıyor, yeni flörtler veya sevgi temalı ilişkilerdeki hoşluklar güzel, bazı kişilerle mental anlamda yüksek uyum yakalayabilir ve ilişkinizi duygusal boyuta dönüşmesiyle şaşırabilirsiniz, ama sosyalleşme veya aşk adına işleri biraz ihmal etme durumunuz olabilir, dikkat!
AKREP
Şubat ayında kendinizi evinizde ve yaklarınızı koltuğa uzatmış şekilde geçirme arzunuz yüksek olsa da, burcunuzda bulunan gezegenler sizi harekete zorlamakla kalmayıp, sizin de etrafınızdaki kişileri harekete geçirmek için baskı uygulayabileceğinize işaret ediyor. Engel tanımayarak ilerlemek isteyeceğiniz aydasınız. Ancak, ikna yöntemlerinizi yumuşatmanız ve daha sakin tonda diyaloglar kurmanız gerekebilir. Kendi bildiğiniz yoldan ilerlemek siterken, özellikle evinizde baskıcı bir profil çizmemeye dikkat etmelisiniz.
8 Şubat civarında, kendi kendinizi sabote etmemeye ya da tükenmişlik sendromuna dikkat etmelisiniz. Ay ortası geldiğinde pek çok planınızı uygulamış veya keyifle uyguluyor olabilirsiniz. Ayın 16'sı sonrasında evinizi veya ailenizi ilgilendiren konularda da olaylar sakinleşebilir, daha uyumlu diyaloglar kurulabilir veya evinizi yenileyici aktivitelere zaman ayırabilir, dekorasyon değişiklikleri için uygun kişileri bulabilir veya evi ilgilendiren diğer konularla ilgili uygun kişilerle anlaşabilirsiniz. Bu esnada harcamalarınız oldukça fazlalaşabilir, kontrollü olmanızda fayda vardır.
20 Şubat sonrası ise, sosyal yaşamınız, aşk hayatınız ya da eğlence ve yaratıcılık gerektiren işler ön plana çıkmaya başlıyor sevgili Akrepler. Ancak ayın sonlarına kadar sevdiklerinizden çok fazla şey ummamalısınız herkes kendi hedefleri doğrultusunda çalışıyor ya da işleri başından aşkın olabilir.
22 Şubat civarında ise, yazılı veya sözlü olarak kendinizi en iyi şekilde ortaya koyabilir, halkla ilişkiler, medya, bilişim alanlarında bazı konularda netice elde edebilirsiniz.
YAY
Yoğunluk, oradan oraya koşturmak ve yapılması gereken işler sizi zorlayabilir. Plan dahilinde ilerlemeniz gerektiğini fark edebilirsiniz. Aksi takdirde, kendinizi sürekli aynı şeyleri yaparken bulacaksınız. Bazı konular da sabrınız bu ay da zorlanabilir ve atmak istediğiniz adımı atamayabilirsiniz. Bir taraftan arka planda gerekli hazırlıkları yaparken, diğer taraftan biraz daha bekleyip, sabırlı olmanız gerekiyor. Bu esnada ay içinde harcamalarınızı kontrol etmekte zorlanabilir, lüks başlıklarda harcamalar yapabilirsiniz.
Dikkat! Ayın ilk yarısında yeni çevrelere girebilirsiniz veya özgüveniniz oldukça yüksek olabilir. İletişim, yazım ya da yazılımla ilgili bir proje hayatınızda önemli bir yer kaplayabilir, ama bu konuya yeteneğiniz olduğunu göreceksiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
13. BURÇ
RandomBurçlarla ilgili aradığınız herşey Haftalık burç yorumları Günlük burç yorumları ~~ Ve daha bir çok şeyi öğrenmek istiyorsanız okuyun...