KOÇ Sensiz asla yaşayamam deyip sonra gidenler hala nefes alıyor dimi?. Senin kaybedecek bir şeyin yok giden kaybeder.
BOĞA Bu aralar hiç planın yok. Hayat sıkıcı geliyor, sevgilin varsa onla gez yoksa sevgili yap böyle tek gezme.
İKİZLER Keyfini kaçıran insanlar bir hayli artmış bu aralar. Onlara vereceğin en güzel cevap umursamamak.
YENGEÇ Bir üzgünsün bir mutlu ee boşuna yengeç değilsin. Ama artık bir çeki düzen ver kendine sen neşeli, sıcakkanlı birisin.
ASLAN Bu aralar hayatına yeni biri girebilir ama kafanız uyuşmayacak. Neyse salla, sen dikkat çeken birisin bulursun yenisini.
TERAZİ Senin bu kıskançlığını ne yapacaz böyle. İyi niyetli tertemiz bir kalbin var ama sevdiklerini çok kıskanıyorsun azalt biraz.
BAŞAK Hayatına giren her insana yüz ver gelsin hayatının içine etsin sonra ben neden mutsuzum diyorsun. Bundan olabilir mi sence.
AKREP Yeri geliyor melek gibi biri oluyorsun yeri geliyor şeytana pabucu ters giydiriyorsun. Kıskanç gözler üstünde.
YAY Aşk hayatın berbat gidiyor. Ya yalnızsın ya da çok kısa sürüyor. Olsun be kıymetini bilmeyip seni yalnız bırakanlar utansın.
OĞLAK Kendine olanın güvenin havalı biri olarak gözükmene neden oluyor. Seni tanısalar ne kadar sıcakkanlı olduğunu anlarlar.
KOVA Kimseye kendini beğendirmek için uğraşma. Seni beğenen böyle beğensin beğenmezse kendi bilir onlar kaybeder.
BALIK Yine etrafında abidik gubidik tipler var ve canını çok sıkıyorlar. Sana laf edenler önce bi kendilerine baksınlar, boşver.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
13. BURÇ
RandomBurçlarla ilgili aradığınız herşey Haftalık burç yorumları Günlük burç yorumları ~~ Ve daha bir çok şeyi öğrenmek istiyorsanız okuyun...