ŞUBAT AYI -1-

310 2 0
                                    

KOÇ

 Şubat ayı genelinde, grup aktiviteleri, ekip çalışmaları ve çevrenizi saran arkadaşlarınız kendinizi iyi hissetmenizi sağlamakla kalmayıp, işlerinizi de hafifletebilirler ya da işinize yarayacak adımlar atabilirler. Birliği sağlamak için elinizden geleni yapabilirsiniz.

3 Şubat civarında, eğitim, yabancılarla ilişkiler, setahatler veya hukukla ilgili konularda gökyüzü yanınızda. Bu ay içinde, uzun vadeli planlar yapabilir, işe yarar fikirlerle yaramayanları kalın çizgilerle ayırabilirsiniz. Maddi duygusal veya somut bazı eski anlaşmaların gözden geçirilmesi gerekiyor olabilir. Aradığınız cevaplara hızla ulaşamayabilirsiniz, ama istikrarlı olmanın faydasını göreceksiniz.

11 Şubat civarında, imajınızı güçlendiren, sosyal ilişkilerinizdeki başarınızın görülmesini sağlayan olaylarla herkesi etkileyebilirsiniz. Kariyerinizde veya iş hayatınızda size faydası olacak kişilerle bir araya gelebilirsiniz.

14 Şubat civarında ise, maddi anlamda olumlu gelişmeler veya haberler söz konusu olabilir. Arkadaşlarınızdan bazıları veya yeni tanışacağınız kişiler ileride faydasını göreceğiniz konular açısından önem taşıyabilir. Dolayısıyla, neler olup bittiğine daha yakından bakmanızda fayda var.

Ayın ikinci yarısında ise, aslında biraz dinlenmeye ihtiyacınız olsa da, arkadaşlarınız moralinizin yükselmesi için ne gerekiyorsa yapıyor olacaklar. 

Ancak yine de, 22 Şubat civarında sağlığınıza, yeme içmenize dikkat etmelisiniz.  

BOĞA

  İmajınızı güçlendirmek, kariyerinizde yenilikler veya yeni başlangıçlar yapmak ya da bulunduğunuz pozisyonda fark yaratmak isteyeceğiniz bir aya giriyorsunuz. Yeteneklerinizi göstermek niyetindesiniz. Bu durum aynı zamanda, iş birliği içinde olduğunuz veya birlikte çalıştığınız kişileri de heyecanlandırabilir, ama bu, her zaman sizinle aynı görüşte olacakları anlamına gelmiyor. Dolayısıyla, bu kişilerin sizinle iş birliği yapmasını sağlamak için daha politik olmanız gerekebilir.

Özellikle 7 Şubat civarında, gergin ortamlarda dikkatli konuşmanızda fayda var. Şubat ayı, sosyal açıdan hareketli ve yeni arkadaşlar edinebileceğiniz bir ay olabilir. Ayın ilk haftasında, özel yaşamınızda olumlu ve samimi ilişkiler içinde olabilirsiniz.

11 ve 14 Şubat civarı günlerde, sosyal anlamda farklı ortamlar, teklifler, davetler ya da aktiviteler ön plana çıkabilir. Ayın ortalarından itibaren çekiciliğiniz, yorumlarınız ve hoş sohbetinizle ortamların aranan insanı olabilirsiniz. Kariyerinizle ilgili görüşmeler de, ayın ikinci yarısında deverede olabilir.

22 Şubat civarında, aşk hayatınızda, sevgi temalı ilişkilerinizde veya yaratıcılık gerektiren işlerinizde hassasiyetler oluşabilir ya da tam tersi aşık olabilirsiniz. Ayın son haftasında etrafınızda sizi seven çok sayıda kişi olduğunu fark edebileceğiniz günlerde olacaksınız.  

İKİZLER

Aslında yeni ufuklara açılmak, seyahatler yapmak, yeni kültürler tanımak, yutdışı bağlantılı işler yapmak ya da yeni eğitimlere başlamak istiyorsunuz, ama iş yoğunluğu veya yapılması gereken şeyler bunlara izin vermiyor olabilir. Ancak, bu ay, bu alanlara yoğunlaşabilmek için tüm gayretinizi göstererek sonuç alabilirsiniz. Mükemmeliyetçi olmamalı, eğer bir işin altından kalkabilecek tek kişiyseniz, eleştirilere aldırmadan harekete geçmelisiniz.

8 Şubat civarında, evinizi veya ailenizi ilgilendiren başlıklardaki olumlu gelişmeler veya olumlu girişimler ya da huzurlu ortam rahatlamanıza katkı sağlayabilir. Çok sosyal olmak istemeyeceğiniz bir haftada olabilirsiniz.

10 Şubat civarında, iş hayatınızı veya üzerinde yoğunlaştığınız işleri ilgilendiren alanlarda olumlu olaylar yaşanabilir.

22 Şubat civarında ise, aile, ev veya gayrimenkul başlıklı konularda hassasiyetler oluşabilir; insanlara aşırı tepkiler vermemeye gayret etmenizde fayda var. Ayın son on gününde ise, kendinizi gösterme isteğiniz artıyor, ama işler istediğiniz gibi gitmeyedebilir.

28 Şubat civarında, işinizi veya kariyerinizi ilgilendiren konularda duygusallaşabilirsiniz, ama bu durum yaratıcılığınızın da artmasını sağlıyor.

YENGEÇ

Hareketli, aktif ve enerjik bir aya giriş yapıyorsunuz sevgili Yengeçler. Sevdiğiniz kişileri yönlendirmeye çalışmanız veya onların sizi yönlendirmesi çok hoş bir ortam yaratmayabilir, ama yine de, sizinle birlikte hareket edeceklerdir. Bazı işleriniz nedeniyle kıskanılabilirsiniz, ama politik ve içten diyaloglarınızla ortamı yönetmeniz veya ortamdan kurtulmanız zor olmayacaktır. Aslında, esas olarak, kimsenin bilmediği daha önemli maddi veya duygusal problemleriniz kafanızı kurcalıyor. Uzlaşmacı olmalı ve her tarafın kazandığı anlaşma ve pazarlıklar yapma gayretinizi sürdürmelisiniz. Ayın ilk haftasında, iş hayatınızla veya parayla ilgili mevzularda şanslısınız.

10 - 14 Şubat civarında, sevdiğiniz kişilerle ilgili olumlu haberler alabilir, özel ilişkilerinizde olumlu veya kadersel olaylar yaşayabilirsiniz. Ancak, gerçek fikir, düşünce veya duygularınızı en yakınınızdakilerle bile paylaşmayacağa benziyorsunuz.

17 Şubat civarında, ufak tefek maddi tabanlı olumlu olaylar yüzünü gösterebilir. Elinize bir para geçebilir, istediğiniz bir ürünü uygun fiyattan alabilirsiniz veya tam tersi beklediğinizden daha iyi fiyatlı bir satış gerçekleştirebilirsiniz v.b.

22 Şubat civarında, yakın çevrenizle(komşular, kardeşler, akrabalar v.b) ilgili konularda oluşacak hassasiyetler size de yansıyabilir.

25 Şubat, iş de disiplin ve istikrarın kazandırdığını göreceğiniz tarihlerden olabilir. Ayın son haftasında ise, yeni yerler görme, seyahat etme veya maceralara atılma isteğiniz artabilir.

ASLAN

 İş birliklerine, ekip çalışmalarına, yakın ilişkilere daha fazla zaman ayıracağınız veya önem vereceğiniz bir aya giriş yapıyorsunuz. Kendinizi her zaman olduğunuzdan daha zayıf hissedebilir ve yardım alma ve desteklenme ihtiyacı duyabilirsiniz. Birlikte çalıştığınız veya iş birliği içinde olduğunuz kişiler sizi destekleyeceklerdir. Bu durum hareket kabiliyetinizi arttıracaktır. Evinizi veya ailenizi ilgilendiren başlıklarda ise biraz gerilim söz konusu olabilir. Yapmaya çalıştığınız değişiklikler veya yeni düzenlemeler karşınızdaki kişilerde yönlendiriliyor etkisi yaratabilir. İşle ilgili aksaklıklar veya ağır ilerleyen işler nedeniyle rahatsızlık hissedebilirsiniz. Ancak, bu işlerin ilerlemeyeceği anlamına gelmiyor. Bu ay için sabretmek lazım o kadar.

Ayın 9'u civarında maddi anlamda bazı tıkanıklıklar giderilebilir veya maddi anlamda olumlu gelişmeler söz konusu olabilir. Alacağınız teklifler maddi açıdan gelecek vaat ediyor olabilir. Özel hayatınızda yeni kararlar alabilirsiniz.

22 Şubat civarında ise, maddi açıdan daha hassas gelişmelere açık günlerdesiniz. İştahınızı kontrol etmeniz gerektiğini anlayabilir, diyete ya da spora başlayabilirsiniz.

Ayın son haftasında, spritüel etkiler altındasınız, yaratıcılık gerektiren işlerinizde kendinizi ortaya koyabilirsiniz veya rüyalarınızda artış yaşayabilirsiniz.

BAŞAK

 Günlük yapılacak işler açısından yoğun bir aya giriyorsunuz. Planlı şekilde çalışmanız gerekebilir. Yolunuza çıkan, sizi engelleyen veya hatalar yapan kişiler nedeniyle huzursuz olabilirsiniz, ama eleştirel yaklaşmanız ya da şikayetçi olmanız durumunda işler daha da yavaşlayabilir. Dolayısıyla, yorum yaparken dikkat etmeniz gereken bir aydasınız.

Özellikle 7 Şubat civarında, birlikte iş yaptığınız kişilerle tartışmaktan kaçınmalısınız. Bu kişilere yapacağınız eleştiriler bu kişiyi işden uzaklaştırabilir.

8 Şubat sonrası ise, yeni iş bağlantıları kurabilir veya yeni çalışma arkadaşlarıyla bir araya gelebilirsiniz. Bu yoğunlukta fiziken güçlü olabilmek için, sağlınızı ihmal etmemeniz gerekiyor. Ayın ikinci haftasında, hayata olumlu bakabilir, iyimser olabilir ve bol bol sosyalleşebilirsiniz.

Ayın 14'ünden itibaren ise, her işin yolunda gidebilmesi için detayları atlamamanız gerekiyor. Önemli görüşmeler esnasında dramatik konuşmalar sıkıntı yaratabilir. Önemli sunumları veya randevuları 16'sı sonrasına atmak daha doğru olacaktır.

Ayın 16'sı sonrasındaki günlerde sevdiğiniz kişiler yardımlarınız nedeniyle sizi takdir edebilirler ve siz de onları mutlu etmek için verdiğiniz ödünlere değdiğini düşünebilirsiniz.

Ayın 17'sinden Mart ortalarına dek ise, işle bağlantılı romantik ya da sevgi dolu anlar veya yeni aşklar söz konusu olabilir

13. BURÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin