Gökyüzünün bu hafta sizlere mesajı;
Koç: Sevmeye layık olmayanı hatırlayarak değerli etme! Dönmek mi istiyor bir şans daha verme. Unutma;
Sevgi yürekli olana yakışır...Boğa: Ne farkeder ki bir kör için elmas da bir camda. Sana bakan bir körse sakın kendini bir camdan sanma!
İkizler: Söz vermek bir mana ise ''sözü tutmak'' bin bir mana...!!!
Herkes söz vermesini bilir ama ''Şeref'' yürekli olanda.Yengeç: Bir insan bilmiyorsa ne istediğini, hem seni ziyan eder, hem kendini. Dibini görmediğin suya dalmadığın gibi, emin olmadığın sevgiye teslim etme kendini...
Aslan: Cehennem dediğin, dal odun yoktur. Herkes ateşini kendi götürür.
Başak: Allah senin kapından aşk sarayına bir insan alacaksa, o insana sen nasıl ''ben seni sevmiyorum'' dersin?
Terazi: Sevmeyene karınca yük, sevene filler karınca. Dağı bile taşır insan aşık olup, inanınca.
Akrep: Aşk kalpten, dost sırttan vurur. Kalbin iyileşir ama sırtın hep kambur kalır.
Yay: Yaşarım mutlu olurum, yaşarım mutlu ederim, tabiki mutsuz da olurum ama yaşadığım sürece umutsuz şükürsüz olmam.
Aldatmaya çalışanlar aldanırlar, güvenim kaybedilir ama ben hep kazanırım.Oğlak: Olsun be aldırma Yaradan yardır. Sanma ki zalimin ettiği kardır.. Mazlumun ahı indirir şahı.. Her şeyin bir vakti vardır...
Kova: Ey Gönül! Şimdi sorarım sana, hangi aşk daha büyüktür. Anlatılarak dile düşen mi, anlatılmayıp yürek yakan mı?
Balık: Kalp ruha derki:
Ben severim aşık olurum; ama acısını nedense hep sen çekersin.
Ruh da cevap verir:
Sen yeter ki sev...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
13. BURÇ
RandomBurçlarla ilgili aradığınız herşey Haftalık burç yorumları Günlük burç yorumları ~~ Ve daha bir çok şeyi öğrenmek istiyorsanız okuyun...