Sembol birbirine paralel iki su, elektrik yada ışık dalgası olarak görülür. Kova bir hava burcu olarak sezgi ve muhakemesel zekanın karışımından meydana gelen sevgiyle oluşmuş evrensel insanlık kardeşliğini sembolize eder.
Ayrıca kova elindeki kaptan su boşaltan bir erkekle de sembolize edilir. Bazen Zodyak sembollerinden bir elini havaya kaldırmış elinde bir asa ve ya dal tutarken, kimilerinde ise bir kadın ile sembolize edilir.
Kova her zaman su kapları yada ölülerin küllerinin konduğu kaplarla özdeşleştirilir. İbranice ismi Delphi yani su küpü olan Kova burcu arınmayı, vaftizi de sembolize eder.
İlk hava grubu burç olan İkizler içgüdüsel zekayı temsil ederken, ikinci hava burcu Terazi bunun ilişkilere yansıyan durumunu, üçüncü hava burcu kova ise idealize edilmiş ilişkileri ortaya koyar.
Burada büyük idealler ve amaçlar söz konusudur. Dolayısıyla bu ideallere ulaşabilmek amaçları gerçekleştirebilmek için her zaman birden fazla insanın, başka bir deyişle arkadaşların varlığına ihtiyaç vardır.
Bunun yanı sıra Oğlak aşamasında toplumsal statü ile ilgili kişisel hedeflerne ulaşabildiği ölçüde ulaşan birey, Kovaya geldiğinde etrafındaki insanların da refahını, yaşamını, ihtitaçlarını genel bir çerçeve içinde düşünmeye başlar. Bu etapta söz konusu olan ilk toplumsal yakın çevre arkadaşlar ve dostluklarla başlar ve giderek büyüyen halkalar içinde tüm topluma ulaşmaktadır.
Dolayısıyla Kova aşaması bireyselliğin yeniden göz ardı edilmeye başlandığı, kollektivitenin yine önde olduğu devrelerden biridir. Bir nevi büyük idealler ve bu doğrultularda yapılan devrimlerin arkasından koşmak söz konusudur.
Bu idealler doğrultusunda beslenen büyütülen ümitlerin varlığı arzularda söz konusudur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
13. BURÇ
RandomBurçlarla ilgili aradığınız herşey Haftalık burç yorumları Günlük burç yorumları ~~ Ve daha bir çok şeyi öğrenmek istiyorsanız okuyun...