KOÇ Dışarıya ayrı bir alemdir kalbindeki insana apayrı bir alemdir. Kalbindeki insan anlar diğer tüm insanlardan ''Farklı'' sevildiğini.
BOĞA Boğa yeri geldiği mi kalbine gömmeyi çok iyi bilir! Daha önce gömdükleri bunu çok iyi bilir!
İKİZLER Çabuk aşık olur çabuk bıkar ikizler ama bir kez severse tam sever ve sevdiği insanın yerine kimseyi koyamaz ikizler.
YENGEÇ Bir yengecin aşkı ölümsüzdür ama onun bile aşkını öldürme yeteneğine sahip odunlar var şu dünyada!
ASLAN Herkesten hoşlanmaz bir Aslan kendine göre bulduğu insanları toplasan ancak bir elin parmağı kadardır sen onlardan biriysen özelsin.
BAŞAK Tüm Dünyayı karşısına alıp senin için savaşmayı da bilir bir Başak.. Kıymetini bilmezsen Tüm Dünyayı senin başına yıkıp gitmeyi de!
TERAZİ "İmkansız" dediğin anda karşına çıkar, kendine aşık eder, aşkın var olduğunu gösterir ve hayatına en imkansız yerinden girer!
AKREP Dünyada yaşanmadan ölünmemesi gereken bir şey varsa; oda bir Akrep'in aşkıdır...
YAY Yay bir merkezdir kimsenin etrafında kolay kolay dönmez!.... ve birinin etrafında dönüyorsa bil ki onu çok seviyordur!
OĞLAK Oğlak burcu insanı karşısındaki insandan gıcık aldığı zaman bir "Sen ne ayaksın?" bakışı var... İşte ben o bakışa hastayım!
KOVA Bir Kovayı 1000 kişi ister ama hiç biri alamaz çünkü bir Kova kendini isteyenleri değil, kendi gönlünün istediğini alır!
BALIK Bir Balığın pabucunu kimse dama atamaz! O bir şekilde hep özel olarak kalır...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
13. BURÇ
RandomBurçlarla ilgili aradığınız herşey Haftalık burç yorumları Günlük burç yorumları ~~ Ve daha bir çok şeyi öğrenmek istiyorsanız okuyun...