KOÇ Yanlış insanlardan beklentilerin var. Bu da seni üzüyor. Adını tam olarak koyamadığın karmaşık bir şey yaşıyorsun..
BOĞA Her şeye alışabilirsin ama bir boğanın yokluğuna alışabilir misin ? İşte o biraz zor..
İKİZLER "İkizler"canı isterse insanı parmağında oynatmak gibi bir yeteneğe sahiptir.Karşındaki kafasını bozarsa bu yeteneğini harika kullanır.
YENGEÇ Yaparım dediği şeyi mutlaka yapar yengeçler. Kesinlikle blöf yapmıyorlardır.
ASLAN Bir aslanın sabah uyandığı zaman aklına gelen ilk kişi sensen; onun herşeyisin demektir. Çok şanslısın.
BAŞAK Bir başağın yerini doldurmak çok zordur.. Sessizliğini, masumluğunu, duygusallığını, tebessümünü, unutamazsın
TERAZİ Bir teraziye yanlış yapmadan önce milyon kez düşün. Çünkü yaptığını asla unutmayacaktır.
AKREP Bir akrebi tanıdıktan sonra öncekilere "Seni seviyorum" dediğine pişman olur insan.
YAY Kimsenin ne dediğini umursamadan sadece seviyorsun. Yaşadığın şeyin bozulmasını istemiyorsun. Değerini bilmesi lazım.
OĞLAK Heyecanlı ve güzel günler seni bekliyor.. Zor günler ve zor şeyler yaşadın. Çevrendeki gereksiz insanlardan kurtulmalısın !
KOVA Lafı döndürüp dolaştırmaz sokacağı varsa direk sokar bir "kova".Hayatta en nefret ettiği şey içinde söyleyemediği sözlerin kalmasıdır.
BALIK Hayatında güvence ister bir "balık". Kararsız, bir dediği bir dediğini tutmayan insanlardan nefret eder. Dürüst olsun onun olsun.
______
Arkadaşlar devamının gelmesini istiyorsanız oy vermeyi unutmayın *-*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
13. BURÇ
RandomBurçlarla ilgili aradığınız herşey Haftalık burç yorumları Günlük burç yorumları ~~ Ve daha bir çok şeyi öğrenmek istiyorsanız okuyun...