Oy verin🔪Yorum da yapınʘ‿ʘ
*************
Büyük bir binanın kocaman kapısının önünde dururken elindeki zarfa baktın. Tekrar kapıya baktın ve uzun bir iç çekip içeri girdin. İçeri girmen ile karşında birden fazla liseli çocuklar ile birlikte bütün gözler senin üzerindeydi.
Hepsi erkekti gönderideki davet mektubunda bunu belirtmiştiniz, bu ilginç bir yol olacaktı ve artık buradan geri dönüş yoktu.
Futbola çocukluktan beri kardeşin gibi gördüğün Haru ile merak salmıştınız. Onunla küçüklükten beri futbol oynardınız iki hafta önce de hala devam ediyorsunuz...
Haru ile Japonya da Harajuku'ya çocukken taşındığında tanıştınız. O zamanlar baban ilehep futbol oynardınız, babanız Amane Torushima liseli yıllarında ünlü bir futbolcuydu, ama geçirdiği kaza ile futbol kariyeri tamamen bitmişti. Ama sen bunu devam ettirmek istedin.
Harajuku'ya taşındığında Haru ile arkadaş olmuştun. Çok arkadaş canlısı biriydi, sen hep sessizce uslu biriydin ama Haru aksine konuşkan ve eğlenceli biriydi. Yıllar geçse de ikinizin futbol aşkı asla bitmedi hep futbol oynuyordunuz.
Sen Haru'dan daha iyi oynuyordun. Hızın, pasın, şutun en önemlisi sahayı kontr etme şeklin seni daha ön iki yaşındayken bir dahi yapmasına yetmişti.
Haru ve senin aranda asla bir husumet olmadı. Birlikte olduğunuz sürece hep birbirinize destek çıktınız aynı liseye girdiniz ve tekrar hayaliniz olan Dünyanın en iyi forveti olma yoluna koyuldunuz.
Bu konuda ebeveynlerinizin de desteği vardı. Ama senin için bir sorun vardı.
Hiçbir kadın neredeyse futbol ile ilgilenmiyorlardı. Onlar sadece; Basketbol, voleybol, atletizm gibi spor dallarına başvuruyorlardi. Ama bu senin için bir sorun değildi. Müdür ile konuştun ve liseler arası futbol maçında oynamak istemistin şans eseri kabul etmişti.
Takım arkadaşların senin ile Antreman yaparken gerçekten de ne kadar iyi olduğunu anladılar ve bu yüzden senin ile bir cinsiyet ayrımı yapmayı red ettiler,ve hatta seni takım kaptanları seçtiler. Joshibi lisesi ve Hibiya lisesi arasındaki uluslar arası futbol maçına seçilecek takımı belirleyecekti bu maç. Sen ve Haru Joshibi lisesinde ki futbolcularıydınız. Maç 5-4 Joshibi lisesinin galibiyeti ile sonuçlandı. Ama bundan çok daha kötü bişi olmuştu.
Maç esnasında iken gol atacağınız rakip takımdan biri kasıtlı olarak seni sakatlamak için hızla kayarken onune geçen figürün nasılsa acı içinde yerde kıvranmaya başlaması ile donup kaldın.
O günden sonra Haru'nun tedavileri için hep hastaneye gittiniz ama sonuçlar sizi daha da yıprattı. Haru'nun sol ayak bileğindeki çatlak yüzünden bir daha topa ayak başlamayacağını anlamıştın. Ondan sonra sağlıklı düşünemedin senin için kendini feda etmişti, ve senin yüzünden bir daha asla futbol oynayamaya-
caktı.Sen de bu suçluluk duygusu ile bir daha topa ayak basmak istemedin.
Ama Haru'nun sana zorla tutturdugu sözle tekrar futbola geri döndün."Bu saçmalığa bir son vermelisin Eri-chan. Sakatlığımın senin ile hiçbir alakası yok."
Gözünüzden süzülen yaşlar ile ona baktın. " Yanılıyorsun! Haru beni korumasaydin ya da ben önceden o ahbabı görseydim belki sen şu an bu hald-" Haru'nun sana sıkıca sarılması ile sözün yarıda kaldı.
"Sakatlığımın senin ile bir ilgisi yok Eri-chan gerçekten. Daha önemlisi sen benden daha iyisin ikimiz içinde dünyanın en iyi forveti olacaksın yani futbol kariyerine tek beden ama iki kişilik gideceksin her oynayışında benim içim de oynayacaksın sadece bu."
Öğünden sonra hep böyle futbola tutunmaya başladın. Ta ki senin annenin sana verdiği bir davet mektubu ile.
Adresin olduğu yere geldin ve tanıdığın bir kaç yüz ile neredeyse bu büyük binadaki herkesin bir forvet oyuncusu olduğunj anlaman o kadar da zor değildi.
Ardından ışıklar kapanır ve sahneye bir adam çıkar.
" Tebrikler, işlenmemiş elmaslar. Sizler benim kendi keyfime ve kararima göre seçtiğim 300,18 yaş ve altı forvet oyuncularısınız." Diye başladı gözlüklü siyah saçlı adam.
"Ben Ego Jinpachi'yim, Japonya'nın dünya kupasını kazanması için tutulan adam" bu açıklamayı demesi ile tüm adaylar kendi aralarında fısıldaşmaya başladılar.
"Basitçe söylemek gerekirse Japonya'nın dünya kupasını alması için; devrimci bir forvete ihtiyacı var. Burada300 kişiden birinin devrimci bir forvetin doğuşu ile bir deney yapacağım. Bu süre zarfinda eve gitmek yok bildiğimiz tüm futbolu unutacaksınız. Hepsi bu kadar, tanıştığıma memnun oldum."
Dedi. Bu resmen saçmalıktı, ama nedense bunu yapmak istediniz ve bir oğlan ile birlikte aynı anda açılan kapıya doğru koşmaya başladınız.
Ardından diğer tüm adaylar sizi takip etmeye başladı.
Ego ise ağzı kulaklarındayken konuşmaya başladı.
Güzel, Başlayalım mı?
Dedi ve işte bununla dünyanın en iyi forveti olma savaşınız başlamış bulunmakta.
Devam edecek.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLUE LOCK X F. READER
RomanceEn yakın dostuna verdiği söz ile dünyanın en iyi forveti olmak için Blue lock'a davet edilmiş bir dahi. Eri Amane blue lock'daki en iyi forvet olmayı başarır peki dünyanın en iyi forveti olabilecek mi?