Oy verin 🔪
Yorum da yapın 🔪________
___________________________😬*********
Sıcak. Sıcak. Sıcak.
Antrenman sırasında o kadar sıcaktı ki, mecburen üstündeki kıyafetleri çıkardın.
Üzerinde sadece siyah bir sütyen ve altında dar kısa bir şort vardı. 45 dakikanın ardından artık yoruldun ve kendini yere attın kollarını iki yana açtın ve tavana baktın.
Gözlerini yumdun ama bir ses duyduğun için kafan o tarafa döndü.
"Hadi ama Reo bunu yapmak istemiyorum." Bu sesi tanıyordun.
"KAP'a çeneni her zaman tembellik ediyorsun."
Dedi Reo. Otomatik kapı açıldı ve içeri Mor ve Beyaz saçlı adamlar içeri girdi.
Girişte yalnız olduklarını düşündüler. Etrafa baktıklarında sonunda onlara boş gözler ile bakışınızı gördüler.
"Ah, Merhaba Eri. Birbirimizi görmeyeli baya uzun zaman geçti." dedi sana el sallayarak ufak bir tebessüm yüzüne kondurup konuştun.
"Merhaba Reo, Nagi, ve evet baya uzun zaman geçti." Dedin ve ayağı kalktın, işte o anda anladılar, üzerinde hiç birşey yoktu.
Reo seni öyle görünce elini ensesine koyup kaşıdı. O anda her iki yanağında hafif bir pembe renk tonu kaplamıştı.
Ama öte yandan Nagi ifadesiz bir sana bakıyordu. Daha doğrusu göğüslerine.
"Hmm. Büyük, ve yuvarlak. Acaba yastık gibi yumuşak mı?"
Bir an gözleriniz irice açıldı ama sonra iç çekip kendini esnettin.
"Eğer antrenman için geldiyseniz bir 30 dakikaya işim biter. Böylece rahatça çalışabilisiniz."O anda da Reo konuşmaya başladı. " Aslında... Bizimle çalışmak ister misin?"
Reo genelde mavi kilitteki oyuncular ile çok az ilgilenirdi.
Dünya kupasını kazanmak için üst üste en üst lige ulaşmak için O ve Nagi ile birlikte muhteşem performans sergilemek istiyordu.Bu yüzden kendi hiç kimse ile öyle fazla ilgilenmedi.
Ama neden bu bir kadına bu kadar ilgi duydu ki?
Aslında seni önceden o kadar da fazla önemsemiyor du. Ama kendi takımından biri Z v X takımının maçını konuşurken senin adın ağzına geldi.
Merak edip Z ve X maçını izledi. İlk yarıda pek umursamadı. Ama ikinci yarıda sen sahaya girdin ve tam olarak 15 dakikada iki gol attın özellikle o falso atışın da asılı kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLUE LOCK X F. READER
RomanceEn yakın dostuna verdiği söz ile dünyanın en iyi forveti olmak için Blue lock'a davet edilmiş bir dahi. Eri Amane blue lock'daki en iyi forvet olmayı başarır peki dünyanın en iyi forveti olabilecek mi?