0026

19 5 8
                                    

Shidou ve sen depo da oturup sessiz bir şekilde karşınızdaki renkli tabelaya bakıyordunuz.

"Rin mi?"

Dedi Shidou, sesinde  alaycılık yoktu. Sadece ciddi ve monoton bir tavır ile söyledi. Onun sorusuna karşılık sende...

"Hayır."

Dedin ve anında cevap verdin ama ardından konuşmaya devam ettin. "Artik değil..  Beni üzüyor ve ben, beni üzen birisi ile bütün hayatımı geçiremeyecek kadar zeki ve acımasız biriyim"
Dediğinde Shidou histerik bir gülümseme ile sana bakar.

"Ne Ego ama... Peki neden onu bırakmıyorsun?"

"Shidou ben sadece-"

Ne diyeceğini bilmiyordun bu yüzden susmaya karar verdin ve ardından tekrar konuşmaya başladın."

"Ben ne yapacagimi bilmiyorum. Buraya gelirken, duygularımı asıl görevim ile karıştıracağımı  bilmiyordum, ve şimdi sözün bittiği yerdeyim."

Dedin ve başını Shidou'nun omzuna koydun. Shidou ise senin sağ eli ile yanağını avuçlar ve hafifçe okşar.

"Seni seviyorum.."

Dediğini duydun. Ona baktın gözlerin nedense dolmaya başladı.  Ama Shidou'yu ilk defa böyle gördün. Gözleri aşk ve heyecan ile parlaktı.

"Biliyorum." Dedin ve başını eğdin. Ne yapacaktın. Burada ki insanların sana karşı hislerini biliyordun ama ne yapacağını  bilmiyordun.

(Aslında ne yapacağını bilmeyen benim. Yazarınız. Şimdi buradaki karakterlerin çoğunluğu size aşık ama ben ne yapacağım. Aklımda bir sürü isim var. Ama ne yapacağım?)

Kafanı kaldırıp ona baktın tekrardan. Ve kalbini kırmamak amacı ile Shidou'nun dudağına yumuşak bir buse kondurdun.
"Bilmiyorum Shidou. Duygularımı anlamıyorum."

Dedin Shidou kollarını senin ince beline doladı ve kendine doğru çekti."Sorun yok. Sana zaman vereceğim ama bunun yanında eğer başka birini seçersen.."

Dedi ve boşta kalan eli ile senin yanağına götürdü ve baş parmağı ile senin dudaklarını okşadı. "Savaşacağım. Ve seni elde edene kadar durmayacağım birtanem. Sonuçta Sen bana aitsin..."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 20 hours ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BLUE LOCK X F. READERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin