0022

423 60 47
                                    

"Lânet olsun!" Dedin dudağını kemirerek. Odada bir o tarafa bir bu tarafa gidip geliyordun. Senin ve Sae'nin fotoğrafı sadece bir saatte tüm dünyaya yayıldı.

Sae bunu öğrendiğinde Kendi asistanını herkesin önünde aşağılayıp onu işten kovmuştu,
Sen ise utançtan direk oteldeki odana gittin.

"Ben ne yapacağım şimdi! " dedin korku ile, Neden korktuğuna bile anlam veremiyordun, ne yapacağını bilmiyordun. Sim kartını ve hafıza kartını çıkartıp kırdın, öfke ile ne yapacağını bilmiyordun.

Her saniye telefonuna gelen bildirimler yüzünden Kartını çıkartıp attın. Bir anda durup yatağa oturdun, tek bir dileğin vardı.

Bu fotoğrafın Rin'in görmemesi...

Ama eninde sonunda göreceğini de biliyordun. Neden bu kadar korktuğunu bilmiyordun, sonuçta ayrıldınız.

Peki bu korku neden?

Kapının çalması ile ayağı kalktın,"kim o?" Dedin titrek ses tonunla "Eri, benim Sae, izin ver geleyim" dedi sen ona izin verdin o senin yanına gelip oturdu ve bir kaç dakika odada sessizlik hüküm sürüyordu.

Bu sessizliği sen bozdun. "Sae şimdi -"  "bir şekilde halledeceğim" dedi, hemen senin sözünü keserek. Sen ise ayağı kalkıp ona diklendin,

"Fotoğraf tüm dünyaya yayıldı Sae, neyi düzelteceksin?" Dedin ardından ona sırtını döndün, Sae soğuk kanlılığını korumaya çalışıyordu, fakat nereye kadar böyle davranacağını bilmiyordu, o da bir insandı, onunda bir sabrı var sonuçta.

"Aslında bakarsan Sae, hayatımda ilk defa hata yaptım, şuna bak, seninle bir takım olup buraya geldiğimden beri başıma gelenlere bak, lânet olsun!"

Ayağı kalktığında ona baktın ve bişi söylemesini bekledin, fakat bekledigin gibi olmadı "Suçu her defasında başkalarında aramayı kes Eri!" Diyip çıktı, sen ise ona hayretler içerisinde bakıp gidişini izledin.

" Lânet olsun, ama o haklı, suçu başkalarında aramayı bırakmalıyım olan oldu." Dedin.

********

Ilık bir duşun sana iyi geleceğini düşündün ve öyle de oldu, artık sağlıklı bir kafa ile düşünebilirsin, Ve de Kalbini kırdığın adamdan da özür dilemelisin. Bunu sende biliyorsun.

"Büyümem lazım" dedin ve kıyafetlerini hızla giyip takımınızın toplandığı yemek masasına gittin Sae'de oradaydı. Göz ucu ile sana baktı ve tekrar kendi tabağına baktı,

"Vay Vay, Buz kraliçemiz de acıkmış anlaşılan." Dedi kaleciniz Loihs Kroult.

"Aynen öyle bende acıktım, ve Sae " dediğinde sana baktı, buz gibi bir ifade ile, sana öyle buz gibi bakınca sinirin tekrar bozulmaya başladı, "yol bişi hepinize afiyet olsun " dedin ve ona bakmadan sandalyene oturdun.

Sana öyle bakması her zaman canını sıkıyordu. O an çok öfkeliydin ve ne söylediğinin farkında bile değildin. Bu yüzden sana böyle yüklenmesi seninde canını sıktı, onun ki gibi.

Sabah olduğunda yapacağın ilk şey, Kurtoblesyones futbol sahasına gidip en yakın dostun ile sımsıkı sarılmak olacaktı.

Yani evet Eski Eri Amane geri dönecekti. İş başındayken kalbini dinlememelisin. Yoksa olacağı buydu.

Takım Arkadaşların ile uzun bir sohbetin ardından odana çıkıp, Sizinkilerin durumlarına baktın.

Blue Lock'daki eski arkadaşların şu anda nerede ise yaşam ve ölüm arasında büyük bir savaş veriyorlardı kendi aralarında.

BLUE LOCK X F. READERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin