Rin Eri'nin ona sarılmasına bir karşılık vermeyeceğini biliyordu haklıydı da, bu yüzden son bir kez kokusunu içine çekip ayrıldı.
"İyi akşamlar" dedi Eri ve geri dönüp yoluna devam etmek istedi fakat Rin, Eri'nin gitmesine engel oldu.
"Olaylar bildiğin gibi değil. Ben senden ayrılmak istemedim. Ayrılmadım da!" Dedi, bunların boş sözler olduğunu kendisi de farkındaydı ama yine de söyledi.
Eri sadece durdu. "Biraz daha inandırıcı olmalısın, fakat sana birşey söyleyeceğim." Dedi Eri, Rin'in gözlerinin içine bakarak gülümsedi, dolmuş gözlerine karşın.
"Ben bir kere yaptığım aptallığı bir kez daha yapacak bir aptal değilim. Bu yüzden saçmalıklarını kendine sakla."
Dedikten sonra Rin sustu ve sertçe yutkundu. Artık seni kaybetmişti o, bundan daha kötü ne olabilir ki.
Arkanı dönüp çekip gittiğinde, elini duvara yaslayıp diğer elini yüzüne bastırdı ve öfke ile tısladı.
"Shidou Ryusei!"
Dediği tek şey buydu. Gözünden düşen yaşı fark ettiğinde Şaşırdı.
"Sende haklısın sinir küpü, sonuçta hayattaki ilk aşkını kaybettin, Aptal herif"
Shidou'nun sırıtarak söylediği bu sözlerden sonra Rin onun yakasını tuttu.
"Seni öldüreceğim böcek. Yaptığın o ucuz numara ile Eri'nin benden kopacağını mı sandın?"
Dediğinde sırıtmaya devam ederek "Evet" dedi Rin yumruğunu ona kaldırdığı esnada Loki Araya girdi ve Rin'in elini tuttu ve öfke ile konuştu.
" Bu kadarı yeter. Bir daha böyle birbirinize girecek olursanız, Ego'dan sizi Blue lock projesinden Men etmesini söyleyeceğim"
Rin elini Loki'den çekip odasına geri döndü. "Bu saçmalık."
Shidou Rin'in arkasından hem öfke hem de gülerek baktı. Loki ise Shidou'ya bakmaya devam ediyordu
"Bu söylediğim senin için de geçerli, Anladın mı beni!?" Shidou Gözlerini Loki'ye çevirdiğinde tekrar gülümseyerek konuştu. "Tabi efendim"
Rin
O böcekten ölümüne nefret ediyorum. Bana yaptığı bu kötülüğü asla ama asla unutmayacağım.
Sevdiğim kızın, bana bir pislik mişim gibi bakması kalbimi parçalıyordu.
Merak ettiğim tek bir şey var o da Shidou'nun neden bana ve Eri'ye böyle bir kötülüğü yapmasıydı. Ona aşık mıydı? Yoksa benim zayıf düşmem için zayıf noktam olan Eri'yi kullanması mıydı? Bilemiyorum.
Eri'nin Blue lock Projesinden ayrılması ile birlikte Aradan sadece bir gün geçti. Shidou o gün çok tuhaf bir şekilde hiçbir şey yapmıyordu. Ne birisini dövdü ne de başka bir saçmalık yapmıştı.
Saat 12:30'u bulunca Telefonum ile Eri'yi arayacaktım ama O böcek birden yanına gelip.
"Banyo yapsan iyi edersin, Leş gibi kokuyorsun çünkü, pasaklı piç" dedi ve beni kolumdan tutup kaldırdı. O kadar aptal biriydim ki ekranımı açık bırakıp banyoya gittim.
Geri döndüğümde telefonumu elime alacağım anda Ego bizi aşağı çağırdı ve takım olarak bizi çağırdığı yere gittik.
Artık antremanlara başladıktan sonra Maçlara başlayacağımızı söyledi o andan sonra doğru düzgün Elime telefonumu dahi alamadım.
Çünkü o saatten sonra Ego bizden Telefonunuzu almıştı. Ondan ertesi gün Shidou tekrar eski hallerine geri döndü ve istediği zaman herkese kavga açabiliyordu.
Ama ben bir aptalım, o gün, o pisliğin Eri ile aramıza büyük bir duvar ölebileceğini bilseydim Telefonunun ekranını kapatmış olurdum, hatta telefonumu bile elime almazdım.
Yazar
Rin düşünceleri ve öfkeli bir şekilde kendini yatağa atıp gözlerini kapatmaya çalışır ama beceremez.
Gözüne uyku bir türlü gelmiyordu. Eri'nin yanına gitmek istiyordu fakat gidemiyordu. Kalbi küt küt atıyor eli iki de bir dudağına gidiyordu. Aklına her defasında Eri ile kaza ile öpüştüğü o an geliyor. Gitmeden önceki günde deli gibi öpüştükleri an geliyor.
Ama bunlar artık bir geçmiş olarak kalacaktı ve Rin bunu Çok iyi biliyor.
___________ ____
Çok kısa oldu, çok da özür dilerim ama bir türlü yazamıyordum. Isteginiz gibi inceleyebilirsiniz. Ne deseniz de haklısınız ama beni anlamanızı istiyorum nasıl devam ettireceğini bilemiyorum. Ve sanırım uzun bir süre bölümü atamayacağım bunun için gerçekten üzgünüm aklıma eğer nasıl devam ettireceğim gelirse eğer, yazacağıma söz veriyorum.
Şimdilik bu kitap için Hoşçakalın.
😭😭😭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLUE LOCK X F. READER
RomantikEn yakın dostuna verdiği söz ile dünyanın en iyi forveti olmak için Blue lock'a davet edilmiş bir dahi. Eri Amane blue lock'daki en iyi forvet olmayı başarır peki dünyanın en iyi forveti olabilecek mi?