**********
"Tanrım, telefonumu uzun zamandır elime alamadım ve şu an çok mutluyum" Dedin sevinç ile, Telefonunu açıp internete bağlandın, ve o anda fark ettin ki ailen seni milyonlarca kez aramış.
Sen anneni aradın ve onun açmasını bekledin. O sırada kafeterya'ya ilerledin ve boş bir masaya oturdun, gerçi bütün kafeterya bomboştu. Sonunda annen açmıştı sen konuşmaya başlamadan annen konuştu telaşlı sesi ile,
"Eri! Canım, nasılsın? İyi misin?"
Dedi ve neredeyse gözleri dolmuştu.
"Anneciğim! Ben çok iyiyim, bak sapa sağlamım. Sakın üzme kendini. Canım, sizi ne kadar özlediğimi bir bilseniz~"
"Bende öyle Deli kızım. Ama seni her aradığımda edepsiz bir adam iki de bir bize ileri geri konuşup telefonu yüzümüze kapatıyordu. Sen nasıl bir yerde yaşıyorsun bebeğim" dedi kasları hüzünle çatılmış bir şekilde ve o edepsizin Ego jinpachi olduğunu da hemen anladım
O piç kurusu...
"Ben çok iyiyim canım annem hepinizi çok ama çok özledim."
Dedin özlem ile. Ardından annen tekrar konuşmaya başladı.
"Bak burada kim var!" Dedi sevinç ile. Sen telefona merak ile bakarken, birden ekrana Haru ve baban çıktı.
"Baba! Haru!" Diye çığlık atarcasına bağırdın.
"Kızım nasılsın bakayım. Hala hayatta kaldığına göre, o zaman oradakilerin hepsinin canını okuyorsun ha?!" Dedi baban alay edercesine.
"Elbette baba ben en iyisiyim." Dedin şımarık bir şekilde. Ardından haru konuştu.
"Hey! Bebek beni hemen unuttun bakıyorum."
"Olur ku öyle şey aptal, aklım hep sizde. "
"Kendi üzerine çok gelme deli kız. "
Sen ufak bir kıkırtı çıkarıp konuşmaya başladın ama o sırada gözünden bir damla yaş düştü. Konuşmaya başlayacak iken Haru sözünü kesti.
"Hadi ama sulu göz! Şu anda ağlamanın pek bir anlamı yok bu yüzden dik dur. Her şeyi ben mi sana öğreteyim!"
Diye azarladı seni haru. Sen tekrar gülmeye başladın.
"Merak etme Aptal, oraya döndüğümde kafana en sert şutumu atacağım" Dedin alaycıl bir şekilde."Söyle bakalım güzel kızım. Hiç erkek arkadaşın oldu mu?"
"Hayır baba ne erkek arkadaşı"
"Peki seni dışlayanl-"
"Yok babacığım, zaten olsa da bildiğin gibi annem gibi onlara en güçlü yumruklarımı savuracağım."
Dedin ve baban güldü o sırada kafeterya'nın otomatik kapısı açılır ve içeri Kunigami girer.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLUE LOCK X F. READER
RomanceEn yakın dostuna verdiği söz ile dünyanın en iyi forveti olmak için Blue lock'a davet edilmiş bir dahi. Eri Amane blue lock'daki en iyi forvet olmayı başarır peki dünyanın en iyi forveti olabilecek mi?