Sahaya gittiğinizde karşınızda karasu ve otoya vardı. Yanlarında da ilk altıda olmayanlar vardı.
Sen sahaya girdin ve kendini esnettin top ile oyun oynarken Karasu sana seslendi.
"Hey, Dişi karga hazır mısın?"
Dediğinde shidou ve Rin ile birlikte karasu'ya baktınız.
"Ben hep hazırım Çapkın karga" Dedin ve o sırada otoya geldi, ve dibinde bitti yüzünü sana yaklaştırdı ve konuştu. Neredeyse dudaklarınızın birbirine çarpacağı bir mesafedeydi.
"Güzelim, beni unuttun mu? Ben unutmadım."
Dedin konuşacağın sırada shidou senin kolundan tutup önüne geçti ve sırıtarak Otoya'ya baktı.
"Rakibiniz benim, Kraliçem değil."
Dedin ve güldün. Onun elini tuttun ve geri çektin.
"Sakin beyler. Hey, Rin bizim çocuklar nerede?"
"Ne bileyim ben?" Dedi ve otomatik kapı açıldığında Hepiniz arkanıza döndünüz ve Rin konuştu.
"İsagi, sen misin?" Dedi Rin ve İsagi cevap verir. "Evet Rin, merhaba Eri"
"Merhaba isagi." Dedin ona gülümseyerek, yanımda mavi saçlı bir forvet onun yanında da bandajlı bir çocuk vardı.
Bandajlı çocuk öne çıkarak senin yanına geldi.
"Merhaba, ben Nanase" dedi ve önünde eğilip kalktı.
"Merhaba, Bende Eri. Tanıştığıma memnun oldum."
Dedin naif sesin ile. Nanase'ye baktığında parıldayan gözler ile sana bakıyordu ve bu kez mavi saçlı çocuk yanına geldi.
"Merhaba Eri-san ben Hiori Yo, tanıştığıma memnun oldum."
"Merhaba Hiori bende Eri, tanıştığıma memnun oldum."
Dedin ve biraz sohbet ettiniz üçü ile.
"Sohbetinizi bölmek istemem ama maç birazdan başlayacak, siz ezikler yerinize mi geçseniz."
Dedi Karasu, sen karasu'ya hala arkan dönük bir şekilde konuştun.
"Birazdan kim ezik göreceğiz"
Dedin ve bu kez ona dönüp konuştun. "Karga"
Dedin ve sağ kanata geçtin.
"İsagi top bana geldiğinde ilk sana pas vereceğim"
İsagi bir anda irkilerek sorar
"Şey... Neden ki?"
İsagi'ye tatlı bir şekilde gülümseyerek konuştun.
"Burada senin meta görüşüne ihtiyacım olacak. Hiori, Nanase size seslendiğimde, Hemen yanıma gelin, Rin, Shidou siz ikinizde ne kadar top ceza sahasına gidebildiğiniz kadar gidin, Ama Karasu'ya dikkat edin. Öne çıkıp onlardan topu çaldığım anda ise koyuluyoruz."
Dediğinde ikisi başını salladı.Islık sesi
Karasu topa dokunduğu anda onun dibinde bittin.
"Çok hızlı " dedi Nanase, sen topa vurduğunda top sağa kaydı. Otoya hızla gelip topu çaldı.
"Ben daha hızlıyım"
"Güzel, bunu kullan köle" Dedin ve topa sert bir vuruş ile çaldın ve doğrudan isagi'ye pas attın.
"Güzel pas Eri, Rin sende"
Dedi ve Rin'e topu verdi ancak shidou Top Rin'e gidemeden topu çalıp hemen karşı hücuma geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLUE LOCK X F. READER
RomanceEn yakın dostuna verdiği söz ile dünyanın en iyi forveti olmak için Blue lock'a davet edilmiş bir dahi. Eri Amane blue lock'daki en iyi forvet olmayı başarır peki dünyanın en iyi forveti olabilecek mi?